Waar erger je je aan #7

De klantenservice van Booking. We weten al 2 maanden dat we niet meer naar Canada gaan, maar ze doen zo moeilijk met annuleren. Nu weer een poging doen.

Oh, en mijn trommelvliezen scheuren ook van het wachtmuziekje.

Edit:
Ennnnn jahoor, hij mag nog niet geannuleerd worden. Terwijl het allang duidelijk is dat wij het land deze maand niet in mogen. :< :< :<

Dat LinkedIn zo’n onaangename plek wordt met huwelijksaankondigingen, die filmpjes met ‘goede acties’ en overdenkingen van ZZP’ers in Coronatijd. Geef gewoon een baan, mensen.

28 likes

Alle leuk uitziende zomerbroeken die wat losser moeten zitten blijven allemaal op mijn kuiten hangen.

2 likes

Ik wil dim sum maken vandaag en omdat mijn vriend te lui is om naar de toko te rijden zou hij wel even het deeg voor de velletjes maken. Nu mislukt het en zit ie te vloeken en is ie nog te trots om dan maar ff naar de toko te rijden.

Ondertussen hebben de vulling al drie keer af. :ok_hand:

Deze, nog geen idee of dit een goede is, maar het ziet er wel prima uit.

1 like

Dat ik net thuis kom en m’n vriend aantref terwijl die met een schuurspons (!!) een vlek uit onze parketvloer aan het boenen was. :sob: Wat een kneus, die vloer is net voor meer dan 1500 euro opgeschuurd en opnieuw gelakt, en nu zit er dus een lichte schuurvlek in. :thumbsup: Zag mezelf echt in slowmotion er naar toe rennen, al roepende: stoooooop! :astonished:

22 likes

Dat zoveel mensen zo dom en blind zijn. Volg gewoon de looprichtingen!!! Die pijlen zijn megagroot. Mensen komen nu gewoon recht op je af gelopen, houden nog steeds theekransjes midden op straat, gaan met z’n vieren naast elkaar stilstaan bovenaan een trap. Echt ik snap mensen niet.

16 likes

Dat mensen weer foto’s posten met vrienden waar ze geen afstand houden.
Toen ik die niet zag dacht ik dat iedereen om mij heen zich vast wel aan de regels hield en nu kan ik dat niet meer denken.

8 likes

Ik “werk” een uur in de tuin en nu al een blaar. :unamused: Had nog wel handschoenen aan.

Ja tering, we hebben dan ook wel met z’n tweeĂ«n drie struiken eruit getrokken waarvoor m’n vriend eigenlijk een paar vrienden wilde laten komen om te helpen, dus wel trots, haha.

Bijkomend voordeel is dat de ranzige paddenfamilie onze tuin heeft verlaten.

Heel cute, vooral als ze niet in m’n tuin zitten.

4 likes

M’n vader is zo’n negative nancy hù soms
hij noemt het ‘realistisch zijn’

Wat raar, je mag toch zelf bepalen of je iets wil annuleren? Dat wachtmuziekje is inderdaad schijtirritant.

Ik herken het :point_up_2: hij noemt zichzelf een realist en ik noem hem een pessimist.

1 like

Lol ja precies dat, alles zien als probleem, word er soms zo moe van :stuck_out_tongue:
~denk in oplossingen~~~

Ik ben al de hele week zoooo moe, echt irritant want ik wil allemaal leuke dingen doen maar heb gewoon 0 energie en wil alleen maar slapen.

1 like

same. hele vakantie op de bank liggen vegeteren.
en nu moet ik maandag al weer werken.

Oke het was dus gelukt, maar ik kwam wat tekort. Zegt ie: “Oh ik maak wel ff bij”.

Waarom zien al die lachen om home video’s eruit alsof ze 20 jaar geleden met een aardappel zijn gefilmd? Juist nu hebben mensen goede camera’s en gebeuren domme dingen vast nog steeds

6 likes

Ze hebben hun eigen YT kanaal, dacht ik

1 like