Waar erger je je aan #7

Als ik kijk naar hoe mensen zich hier gedragen is er nooit een pandemie geweest. Ik ging even langs Dille & Kamille en daar stond buiten een rij aan te schuiven. Je zou denken dat het aanschuiven op zich genoeg is om je eraan te doen herinneren dat het belangrijk is afstand te houden, maar nee hoor iedereen stond gewoon op één pas van elkaar verwijderd? En in de winkel liep iedereen gewoon tegen elkaar aan??? Zonder masker???

3 likes

Ik opende dit topic na de post gelezen te hebben van @OITNB die zei dat de 1,5 meter maatschappij wel opgeheven mocht worden (zie impopulaire meningen topic) en toen dacht ik hopelijk zegt iemand in België dat 't bij hen nog wel allemaal goed gaat.
Maar niet dus :frowning:

Dit is dan weer wel positief:

“Eisers durven te beweren dat de bestreden maatregelen niet noodzakelijk, doeltreffend of proportioneel zouden zijn, daar de Covid19-aandoening veel minder erg zou zijn dan pakweg de Spaanse griep en daar de maximale capaciteit van de intensieve zorgen nooit bereikt zou zijn”, schrijft de rechter in het vonnis. “De intellectuele armoede van deze argumentatie is verbijsterend”, is het besluit.
“Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat het precies dankzij de genomen maatregelen is, dat in België tussen de 80.000 en 200.000 en meer bepaald ongeveer 120.000 overlijdens ten gevolge van Covid19 vermeden zijn. Het is ook dankzij deze maatregelen dat de maximale capaciteit van de intensieve zorgen nooit bereikt is. Daaruit afleiden dat de aandoening minder gevaarlijk zou zijn dan beweerd, en dat de genomen maatregelen overbodig waren, getuigt van een ontstellend gebrek aan logisch redeneervermogen. De zetel heeft meer vertrouwen in wetenschappelijk onderzoek dan in de complottheorieën van eisers.” :joy:

18 likes

:muscle::muscle::muscle:

2 likes

M’n buren die een tuinfeestje hebben en nu keihard “baby” van Justin Bieber draaien… Laat mij slapen please :sob:

1 like

Ik heb een collega die op ál mijn stories reageert en alsof dat nog niet erg genoeg is reageert ze in de avond nog een keer opnieuw op ALLES

Ik weet niet of het nuttig kan zijn maar je kan je stories voor bepaalde personen verbergen!

3 likes

Hier ook weer een tuinfeest. Elke keer nummers half afkappen even stil denk ik yes het is over. En dan weer een stom nummer.
Elke week een ander die een feestje geeft in de buurt zo rot is dat. Vroeger bijna geen last hier. Huis zit helemaal dicht.

Net in de regen met de hond uitgevogeld waar het precies vandaan kwam. Zodat ik mijn haat gericht kan sturen en als ik wil bellen weet waar het is.
Maar bellen vind ik ook wel eng. Vorige keer konden ze niks doen.
Er zelf heen gaan durf ik ook niet zo :persevere:

Lig wakker omdat m’n buren vuurwerk aan het afsteken zijn. Naast aan het lawaai erger ik me er ook aan dat ik niet weet waarom ze dit doen

1 like

Denken ze Amerikaans te zijn? Daar steken ze vandaag natuurlijk ook massaal vuurwerk af

1 like

Dat het restaurant onder mijn huis nu al meerdere dagen elke keer een nieuwe vuilniszak buiten laat staan? Waardoor ik iedere keer on half 5 al gewekt wordt door die klote meeuwen. Bovendien schrik ik s avonds iedere keer wakker omdat de bezorgers van dat restaurant niet normaal met de deur van de noodtrap om kunnen gaan. Dus ze smijten dat ding dicht en dat is me toch een klap

1 like

Om fucking half 6 een NL-Alert krijgen en niet meer verder kunnen slapen :sob:

1 like

Hier is tegenwoordig ook elk weekend minstens één tuinfeest ofzo? Laat t maar ff lekker flink regenen in de avonden

2 likes

Dat ik nu alweer wakker ben en weer heel weinig slaap heb gehad

Dat ik zo ongeduldig ben dat ik bij nummers zelfs het intro oversla.

1 like

Mannen die je nummer verwijderen en dan een maand later ineens in je dm sliden met " Hey hoe gaat het met jou?"
Ga eens heel gauw weg gekkie.

5 likes

Ja dat is misschien wel echt een goed idee😩 t is een schat van een vrouw maar word gek van al die dm’s

Hahaha dit doet mijn zus ook en ik heb al maandenlang mijn stories voor haar verborgen, echt een gouden tip.

3 likes

Maar vraagt ze nooit iets over waar je stories zijn?

Nee, gelukkig niet! Ze post zelf ook nooit stories dus ze zal wel gewoon denken dat ik niet echt actief meer ben op insta.

1 like