Hahaha nice! Ga t eens proberen. Bij mij gaar t om een vrouw van middelbare leeftijd dus die zal dat ook niet opvallen denk ik
Aan een vriendin die voor t eerst van dr leven tinder heeft. Heb al 100x gezegd hoe mannen op tinder zijn. Maar ze komt steeds met " Nah dit gesprek is raar afgelopen en deze man is raar en dit dat."
Goh echt
Vind je dat niet heerlijk? Mijn zus heeft jaren geen tinder gebruikt en ik uitte al mijn cynisme richting haar en ze begreep het nooit echt. Tot ze ook weer op Tinder zit en precies dezelfde ergerlijke dingen benoemt. Ik vind dat wel leuk want herkenbaar. Samen lekker haten op die sukkels.
Nja op de manier hoe ze het verteld is net alsof zij het heeft uitgevonden. Vind het wel lekker om samen lekker te haten haha. Maar soms heb ik zoiets van ja hoef je mij niet te vertellen schat i know haha.
Misschien dacht ze dat die stories exclusief voor haar waren of zo en dat ze daarom telkens reageerde
Het woord mannenburger. We hadden een barbecue met werk. Mijn collega zei achteraf dat het wel een echte ‘mannenburger’ was die we daar kregen. Ik vond het een gewone hamburger die je ook in restaurants krijgt. Maar nee het was een echte mannenburger volgens haar, want het was veel te groot en ze eet normaal een hamburger van de mcdonalds. Zucht… een hamburger van mcdonalds als normaal formaat hamburger zien . Dat ding stop ik in mn holle kies.
Bestaat dit??? Echt een reden om daar nooit te gaan eten
Ja dan krijg je 100 gram ofzo en er zit minder vet aan want vrouwen hebben nooit honger natuurlijk, past niet in onze maagjes
Als mensen op insta een story maken van een kaart die ze hebben ontvangen en er dan een boomerang van maken zodat je de binnenkant van de kaart wel kunt zien maar het te snel gaat om te kunnen lezen.
Ik zou dan nog met honger weg gaan
Ter Marsch!!
Vooral als de ladyburger gemaakt is van avocado en de mannenburger van vlees. Zo mega stereotyperend.
Aan de nieuwe buren taking over de straat. Direct op de dag van de sleuteloverdracht hielden ze al een uitgebreide housewarming met bijbehorend lawaai, de parkeerplaats staat constant vol door hun klussende vriendengroep en er is al de hele week geschreeuw te horen. Gelukkig is het slecht weer vandaag, dus even een adempauze. En ja, ik ben een chagrijnige buur, maar ik heb mijn rust nodig😫 ik ben wel al even langsgegaan om me voor te stellen, zo zuur ben ik nou ook weer niet.
Vergelijkbare ergernis: dat vega(n) burgers in restaurants altijd “quinoaburgers op een extra volkoren zuurdesembol met kimchi, rode kool, en 7 superfoods” zijn. Of falafel. Geef me gewoon een beyond burger op een witte bol met (vegan) kaas, gebakken uien en extra vet. Wij willen ook ongezonde burgers pls
Ja als ik al quinoa zie staan haak ik al meteen af
Maaltijdsalade met geitenkaas!
Helaas niet…
Ik heb net op Facebook wakkerwezen geblokkeerd omdat ze een heel naar plaatje van epsteins lolita express geplaatst hadden. En nu vraag ik me af of dat m’n ogen sluiten is of dat ik mezelf mag beschermen voor zo’n naar beeld. Ik wist niet waar het beter paste dan in dit topic. Ik ben gewoon boos op de wereld dat dit überhaupt gebeurt
Geeeen idee, het kwam via een therapie groepsgenootje op m’n tijdlijn