Ik erger me aan mensen (vaak + kinderwagen) die lopen op een fietspad. In Nederland is er 9 van de 10 keer een stoep. DUS GEBRUIK DE STOEP.
Ik erger me aan mijn eigen eetgedrag. Ik denk de hele dag aan eten en snack het liefst de hele dag door. Met werkdagen lukt het me aardig om gewoon normaal te eten maar in het weekend gaan vaak alle remmen los. Ik vind ook altijd wel een reden om mezelf te belonen met eten (iets ging goed, iets ging fout, goede zin, slechte zin, verdrietig etc.)
Af en toe lukt het me om wel gewoon te eten en dan voel ik me ook veel beter. Maar heel lang houd ik dat niet vol⊠Ik heb echt een vreemde relatie met eten.
We moeten morgen 85 km fietsen richting het westen met een westenwind met windkracht 5, door de weilanden :(.
Dus ik wil nu met de trein maar we zitten in zoân gat dat het dichtstbijzijnde treinstation 30 km verder is en daarmee kunnen we dan 20 km meereizen en daarna moeten we weer door fietsen.
En om 16.00 uur gaat onze boot naar de overkant en ik heb al tickets en ons hotel is al betaald, bah ik heb dit echt echt verkeerd ingeschat.
Westenwind, denk ik?
Komt goed! Lekker op tijd vertrekken, dan heb je alle tijd. Achter elkaar fietsen, zodat je af en toe een stuk uit de wind hebt. En bedenk vast hoe heerlijk voldaan je morgenavond bent als het weer gelukt is!
Huh maar richting het westen met wind uit het oosten heb je toch juist wind mee?
Oh shit tis andersom, richting het westen met een westenwind dus de wind komt vanuit het westen en wij fietsen richting het westen.
Ik zit hier nu met allemaal gebaren 't aan mezelf uit te leggen maar daar heb jij niks aan
@fredje ja we hebben nu uitgebreid gerekend en we gaan 't gewoon proberen.
Gewoon door blijven trappen, dan kom je er vanzelf
Aan gretige Gerdaâs die altijd voldaan achterom kijken als ze je hebben ingehaald op hun lilleke elektrische fiets
Aan het woord âpapadagâ. Ga er nog net niet van over mân nek
Inderdaad zo van âkijk mij eens mijn verantwoordelijkheid nemen voor ĂĂN DAG in de weekâ. Ik heb ook nog nooit van een âmamadagâ gehoord
Ik ken wel gewoon mensen die ook mammadag zeggen. Het staat toch gewoon voor de dag dat pappa voor de kinderen zorgt. Mijn nichtje heeft pappa-, mamma-, grootvader&grootmoeder- en opvangdag
Heu ik ook vannacht om kwart voor 5 haha, grote brand in een bedrijf in de omgeving met giftige stoffen dus vond het wel terecht. Maar ik ging daarna allemaal doemscenarioâs bedenken als: wat als we in onze slaap giftige stoffen inademen, wat als het bedrijf opeens ontploft en wij mee de lucht in gaan, enz enz, dus daardoor kon ik ook niet meer slapen
Vakantie boeken, alles is zo duur. Max 4uur rijden en baby en hond moeten mee.
Volgend jaar optijd weer vakantie indienen zodat ik buiten seizoen vrij heb.
Ah oke haha dan snap ik het. Lijkt me idd heel kut om met deze wind 85 km te fietsen. Hopelijk valt het mee morgen!
Er kraait hier ergens een haan. Om 2 uur 's nachts. Iets gaat hier mis
Ik erger me aan mensen die stilstaan op een fietspad om met iemand die op een stoep staat te kunnen praten. Ze staan aaaaltijd in de weg:(
De wekker van mijn vriend die keihard afgaat waardoor ik wakker word op mân vrije dag, en dat hij daarna zelf niet eens opstaat Ben ik dus ook voor niks wakker
Niesbui in werkoverleg terwijl ik aan de beurt was met beeld
Echt he. Vroeg onlangs aan mijn vriend of een van zân vrienden mee ergens mee naartoe ging, zegt ie: âNee, hij kan niet, hij moet babysittenâ
Babysitten?? Op zân eigen kind??
Ik wil yoghurt met passievrucht eten. Alleen heb ik voor het eerst die passievrucht uit de vriezer. Nu moet ik geduld hebben tot het ontdooit is (heb het al door de yoghurt heen gegooid.