Waar erger je je aan #7

Krijg opeens een appje van een familielid waar ik nauwelijks contact mee heb.
“Hee hoi hoe is het bij jullie? Alles goed? Zeg werkt naam vriend nog bij dat en dat bedrijf? Kan hij misschien korting voor ons regelen?”

3 likes

Ugh :unamused:
Wat ga je antwoorden?

Dat hij niet meer bij dat bedrijf werkt. Bij zijn huidige baan kan hij die korting ook regelen hoor. Waarschijnlijk nog wel meer. Maar dat hoeven zij niet te weten. Hij is nooit te beroerd om familie en vrienden te helpen om een leuk prijsje te regelen. Maar niet als het op deze manier moet.

5 likes

Vind dit soort dingen zo onbeschoft😒.
Gelukkig is je zoontje gezond, dat is het belangrijkste! Lijkt me zo lastig, die kleintjes bewegen echt veel.

1 like

“Sorry, wie?”

3 likes

Wow ik heb gewoon zelden zoiets irritants gezien als bbq Street op 24 kitchen. allemaal van die vervelende mannen koks die alleen maar mannelijke dingen maken want ja bbq is mannen he. Je zou bijna verwachten dat er een set testikels onder de bbq hangt maar dat is dan weer te pijnlijk voor mannen om te zien

15 likes

Aan een FB voor mij vakgebied waar ik alleen lid van was in verband met digitaal lesgeven en banenjacht. Iemand postte een vragenlijst en dan was er geen gezeur van "Dat mag niet!1111’ maar van ‘leeftijdsdiscriminatie1111’’ omdat je boven de 45 of zo de vragenlijst niet mocht invullen. :laughing:

Dat ze mijn maat voor huidskleurige onderbroeken niet meer op de site van de H&M hebben en ik morgen dus er heen moet fietsen.

OMG ja ik zit ook altijd te haten op dat programma! Doen alsof ze zo mega culinair bezig zijn maar vervolgens gebruiken ze knoflookpoeder en uienpoeder? En die Jort heeft altijd z’n pols vol hangen met van die lilleke Buddha to Buddha armbanden en als hij dan bezig is met iets hoor je die armbanden de hele tijd rinkelen

1 like

M’n favoriete restaurant heeft m’n favoriete gerecht van de kaart gehaald :weary: nou tot nooit meer ziens dan hé

3 likes

Misschien kan je eens met de manager gaan praten?

3 likes

Mensen die rechts lopen :roll_eyes::stuck_out_tongue:

1 like

Aan mezelf
Ik wil heel graag een boek lezen maar ik zit alleen maar op mn telefoon. Waarom lukt het me niet :triumph::weary:

5 likes

Mijn eigen jaloezie, ik kan het ook slecht relativeren. Of ja, ik kan het rationeel heel goed relativeren, maar het nare gevoel blijft. Tips zijn welkom

Waarom kunnen Duitsers in Nederland nooit proberen om Nederlands te praten of iig wat langzamer praten. Gewoon lekker in het Duits beginnen te ratelen en ervan uitgaan dat mensen je wel begrijpen.

Ja ja lekker generaliserend dit maar ik hoor het zoooo vaak.

20 likes

Ik heb nog nooit een Duitser meegemaakt die dit niet deed. Het allerergste vind ik als je dan aangeeft in het Nederlands/Engels te willen communiceren en ze gewoon lekker in Duits blijven antwoorden. Zo enorm asociaal.

1 like

Never forget het Duitse gezin dat tegen de bakvisversie van mij losging in het Duits omdat “we” bij de Hema geen bier verkochten maar wel wijn :sweat_smile: en dan ook doen alsof ze zowel je Nederlands/Gronings, Engels en Duits niet verstaan :unamused:
Ik vond het nog veel vervelender de het H&M kassavrouw in Roermond iedereen standaard in het Duits aansprak :sob:

3 likes

Dat kun je die arme vrouw niet kwalijk nemen, want in Roermond heeft ze dan wel een kans van 90% dat ze het juist heeft als ze maar gewoon Duits spreekt :’)

1 like

Ik neem het die vrouw niet kwalijk maar ik vind het wel een kutbeleid ook al is het een logische keuze :rofl:

Dat ik de laatste tijd steeds automatisch ondertiteling krijg op youtube. Zo irritant, moet ik het steeds uitzetten

8 likes