Waar erger je je aan #7

Ik heb een keer stug volgehouden dat ik geen Duits verstond/sprak en ging over in het Engels. Die man werd serieus zó kwaad dat ik verdomme geen Duits tegen hem sprak…

4 likes

Dat als ik instafilmpjes wil kijken en ze aanklik vanuit vergrootglas ze na 2 sec stoppen met spelen en dan moet ik heen en weer swipen en dan doen ze het weer. Echt ZO irri. Blijf gewoon spelen kutinsta

Dat ik heel leuke schoenen voorbij zag komen in een insta ad, maar ik ben de naam van de webshop vergeten. Heb hem al met allerlei vage zoektermen proberen te vinden maar dat gaat natuurlijk nooit lukken :angry:

Voor mij ook maar die stap is erg groot :joy:

Ja :grin: maar na een paar paginas viel ik in slaap. Moet mn boek dus maar weer gaan verlengen bij de bieb want zo kom ik natuurlijk nooit verder :weary:

1 like

Heb je erop geklikt ofzo? In de app kun je via instellingen “advertentieactiviteit” zien, alle advertenties waar je interactie mee hebt gehad

1 like

Ik erger me aan mn oren.
Ooit heb ik mn oren vol laten schieten/piercen met gaatjes waar ik nooit iets in draag omdat het altijd gaat ontsteken.
Ook als ik er niets in draag gaan ze regelmatig ontsteken zoals nu en kan ik niet eens normaal op een kussen liggen.

Pure ellende en wat heb ik een spijt dat ik dat toen heb laten doen. :sob::sob:

1 like

Wij, op FF!! :innocent::innocent::innocent::innocent:

1 like

Altijd :heart:

1 like

dit weer, the fuck het is juni

3 likes

Dit heb ik ook. Kan eigenlijk super vaak niet helemaal lekker liggen door een of andere piercing links of rechts

1 like

Heerlijk! Goed voor alle plantjes. En citroenen.

9 likes

En het is hiervoor weken super mooi weer geweest. Het bodempeil wil ook wat

Klote hè :sob: en niets wat er echt tegen helpt. Kan ontsmetten wat ik wil maar het gebeurt toch continu. :unamused:

Ik wil een citroenschil raspen en het lukt gewoon niet. Gebruik die rasp altijd, was geen bijzonder citroen. Whyyyu de fuck kan ik die schil niet gewoon raspen ik ga zo met citroenen gooien

Ik doe sinds een week workouts van Chloe Ting en krijg ook iedere keer ondertiteling. Ik dacht dat het aan haar instellingen lag. Heel irritant inderdaad. Ik heb ook nog niet gevonden hoe ik het permanent uit kan zetten.

1 like

Held!! Je bent mn forummer van de maand :heart:

1 like

Jaaa, gelukkig :grin:

En omg officiële forummer van de maand, bedankt :joy:

1 like

Iemand die ‘?’ terug appt op een heel normaal bericht en dan niet meer reageert. WAT JONGE

De dikke vogels die al vanaf half 5 een dik feest bouwen in de dakgoot. Ik schrok wakker omdat ik serieus dacht dat iemand op het dak zat. Is eigenlijk onmogelijk, maar qua geluid klonk het echt niet alsof het vogels waren. Zelfs met het raam dicht klonk het eerder als een olifant.

3 likes