Waar erger je je aan #7

Aaaaah okee ik ben dus niet de enige met dit probleem. Ik dacht dat ik steeds dat ik perongeluk ergens op gedrukt had.

1 like

Ik ook en heb me rot gezocht of ik het ergens gewoon uit kan zetten maar heb het nog niet gevonden :rage:

1 like

Ik heb dit ook! En ook vaak dat de kwaliteit ineens heel laag staat? Dafuq het is geen 2006

2 likes

Ik moet steeds elke dag positieve ervaringen opschrijven, maar soms kan ik echt met moeite iets verzinnen

Mondkapjes. Ik vind mijn mond juist meer de moeite waard dan mijn ogen of eerder fronsrimpel. En mijn haar gaat er lelijk van zitten (of mijn oren worden nog meer flaporen als de lintjes achter je oren moeten). En normaal heb ik 99/100 lippenstift op en dat kan nu niet :weary:

Ik heb 2,49 uitgegeven aan vieze chocolaatjes van de Lidl

1 like

Zo’n stoplicht aan paprika’s snijden duurt altijd zo tering lang

Oh god een vriendin van me gaat voor t eerst in dr leven tinder aanmaken. Ik weet nu al dat ze mij dan straks gaat vertellen hoe t allemaal werkt en hoe die mannen zijn op tinder.
Honey i already know.

4 likes

Ik heb een keer stug volgehouden dat ik geen Duits verstond/sprak en ging over in het Engels. Die man werd serieus zó kwaad dat ik verdomme geen Duits tegen hem sprak…

4 likes

Dat als ik instafilmpjes wil kijken en ze aanklik vanuit vergrootglas ze na 2 sec stoppen met spelen en dan moet ik heen en weer swipen en dan doen ze het weer. Echt ZO irri. Blijf gewoon spelen kutinsta

Dat ik heel leuke schoenen voorbij zag komen in een insta ad, maar ik ben de naam van de webshop vergeten. Heb hem al met allerlei vage zoektermen proberen te vinden maar dat gaat natuurlijk nooit lukken :angry:

Voor mij ook maar die stap is erg groot :joy:

Ja :grin: maar na een paar paginas viel ik in slaap. Moet mn boek dus maar weer gaan verlengen bij de bieb want zo kom ik natuurlijk nooit verder :weary:

1 like

Heb je erop geklikt ofzo? In de app kun je via instellingen “advertentieactiviteit” zien, alle advertenties waar je interactie mee hebt gehad

1 like

Ik erger me aan mn oren.
Ooit heb ik mn oren vol laten schieten/piercen met gaatjes waar ik nooit iets in draag omdat het altijd gaat ontsteken.
Ook als ik er niets in draag gaan ze regelmatig ontsteken zoals nu en kan ik niet eens normaal op een kussen liggen.

Pure ellende en wat heb ik een spijt dat ik dat toen heb laten doen. :sob::sob:

1 like

Wij, op FF!! :innocent::innocent::innocent::innocent:

1 like

Altijd :heart:

1 like

dit weer, the fuck het is juni

3 likes

Dit heb ik ook. Kan eigenlijk super vaak niet helemaal lekker liggen door een of andere piercing links of rechts

1 like

Heerlijk! Goed voor alle plantjes. En citroenen.

9 likes