Waar erger je je aan #7

Haha ja precies!! Ik wil vegan chocoladetaart met vet en suiker, geen dadel-noten-brood met een vleugje agave

7 likes

Oh wat stom zegt, lijkt me ook heel naar.
Hier hebben ze ook de volledige formatie omgegooid, zelfs leerkrachten die naar een andere school moeten voor een jaar. Dus ja ik snap dat je dan liever je 2 vaste leerkrachten enigszins tevreden stelt en iemand die slechts een half jaar komt niet.
Maar ik had ze dus gemaild over m’n salaris en naar aanleiding daarvan belde ze want dat was ze al van plan en het voelde zo alsof ze het niet belangrijk vond dit mee te delen ofzo, alsof ik alles wel best zou vinden. Maargoed ik heb alweer een ander aanbod gekregen qua urenuitbreiding op m’n huidige werkplek dus komt wel goed!

2 likes

Dat is wel een idee natuurlijk! Maar het is een beetje een vreemd boek, dus kan me bijna niet voorstellen dat iemand hem heeft. -titel weg- . En dat heeft toen het uitkwam, echt een grof schandaal veroorzaakt. Alleen zij zag het weer als een soort kunst ofzo nou ja anyway ik was wel benieuwd of dat schandaal terecht was ja of nee, haha.

1 like

Ik doe dat ook heel vaak (bij boodschappen doen/shoppen in winkels/snel iets afgeven) omdat ik anders steeds mn zonnebril en mn normale bril aan het afwisselen ben en ik het steeds moet schoonmaken door vette vingerafdrukken. Zo’n gedoe.

6 likes

Heb je aanfoto?
:mad:

4 likes

Maar dat zie je verder toch niet (als je niet wisselt)? Ik hou m’n zonnebril ook altijd op, en dan bij de kassa zet ik hem even op m’n hoofd en staar ik als een blinde mol in de richting van wat ik hoop dat de kassajuffrouw is om niet onbeleefd over te komen. Kan me best voorstellen dat andere mensen me een idioot vinden :stuck_out_tongue:

4 likes

Nee maar echt. Wij hebben zelfs nog laten stuccen en gewoon vergeten te verplaatsen?

Hoe hoog is hoog? Ik zie nu stopcontacten helemaal in het plafond voor me, maar dat zal wel niet, of wel?

Ahh ja, dat lijkt me ook irritant inderdaad

Ik wist niet dat dit abnormaal was? Ik heb het ook en volgens mij de meeste mensen om me heen?

2 likes

Ik vind het juist fijner wanneer ze hoog zitten.

2 likes

Ik vind dit zelf ook altijd aso maar ik doe het zelf ook soms, heb een zonnebril op sterkte en heb niet altijd zin om die af te doen of in mn tas te graaien naar mn normale bril
Zeker niet als je 30 winkels in en uit moet

Kut eigenlijk haha

2 likes

Ik heb een uur geleden wat spullen te koop gezet en ben echt geĆÆrriteerd dat ik niet overladen ben met berichten van mensen die mijn oude troep willen hebben. Echt ondankbaar.

24 likes

Fijn! En anders komt er volgend jaar vast ook snel weer wat leuks langs! Het is gewoon jammer dat je ergens al in hebt geinvesteerd en er zin in hebt en dat het dan allemaal toch niet doorgaat.

1 like

Ik heb sinds een tijd helaas geen schoonmaakster meer en ook al krijg ik het zelf prima netjes en schoon hier, het is nooit zo strak en perfect als zij was geweest. Zeventje max :pensive:

1 like

Ja zij zijn de enige school met deze visie in de omgeving, dus ik hoop dat als ik weer naar 't onderwijs neig ze weer plek hebben. Ze hebben een behoorlijk vast team en al een paar jaar geen plekken, maargoed om nou een groep te nemen die ik niet wil in de hoop later wat beters te krijgen…

1 like

Koppijn.

Hoe is het fietsen vandaag gegaan? Boot gehaald?

Boot gehaald! Fietsen was zwaar maar we vertrokken vroeg en de wind stak pas smjddags op gelukkig. Dus de laatste 30 km waren het zwaarst, daarvoor was het te doen.
Ik heb nu wel vocht in m’n knie ofzo denk ik. Vanmorgen toen ik opstapte voelde 't al alsof die botjes moesten klikken ofzo in m’n knie (??) en dat is alleen maar meer geworden en nu is m’n knie warm, dik en blauw en kan ik geen trap meer lopen.
Dus morgen pakken we waarschijnlijk de trein voor 60 vd 80 kilometer. En dan stelde m’n vriend voor dat ik die overige 20 kilometer m’n accu maar op hoogste stand zet. (nu zet ik 'm steeds op 1, dat compenseert eigk alleen de bagage die ik mee heb)

4 likes

Ai, dat klinkt niet fijn. Gelukkig is morgen dan het grootste deel met de trein te doen. Ook wel even lekker na zo’n dag! En idd lekker een hogere stand dan voor die laatste kilometers!

1 like