Waar erger je je aan #7

Dat ik bij de minste inspanning zo fucking hard ga zweten!!! :frowning: Vanmiddag moest ik 2 km stappen en ik ben blij dat ik 10 minuten te vroeg op mijn afspraak was zodat ik nog effe buiten kon afkoelen voor ik naar binnen moest met een verstikkend mondkapje op.

Ik ben net een ouder vrouwtje met opvliegers :anguished:

6 likes

Haha precies dit, vaak vergeet ik dat ik een zonnebril op sterkte op heb i.p.v. een normale zonnebril en als ik hem dan in de supermarkt afzet en niks zie denk ik “oh ja” (en zet ik hem toch maar gauw weer op).

2 likes

Ik ging vanmiddag zonder honger naar de supermarkt en dacht dat ik nu geen zin zou hebben in chips. Maar heb ik wel. En enige wat ik gekocht heb was pringles salt en nogiets

5 likes

Mijn nieuwe telefoon is veel groter dan ik gewend ben (van formaat iPhone 5 naar formaat iPhone 8) en het toetsenbord is dus ook groter en nu heb ik echt moeite met typen en tik ik steeds de verkeerde letters aan. Doe twee keer zo lang over het typen van een berichtje. Huilonnn

Gr een Boomer

1 like

Smiley ingedrukt houden en dan op dat pijltje naar rechts klikken, dan wordt je toetsenbord kleiner en kun je met 1 hand typen! Maar het went en morgen wil je niks anders meer.

5 likes

Beste Boomer,

Geloof me, na een paar dagen zal ook het grote formaat je behagen.

XX anoniempjuh

3 likes

@pastelzwart oh dat is handig! Maar ik heb het ook als ik met twee handen type, de letters zitten gewoon op iets andere posities dan ik gewend ben (omdat ze over een groter oppervlakte verspreid zitten denk ik), mijn muscle memory is een beetje in de war haha. Die van dat toetsenbord naar links verschuiven ga ik wel onthouden voor als ik met 1 hand moet typen, ik heb echt baby handjes

@anon42392789 ik hoop het :cry:

1 like

Als ik ongesteld ben dan zijn m’n borsten altijd iets groter waardoor ze niet meer in m’n beha passen en als ik dan een shirtje draag vind ik het zelf zo opvallen. Ik erger me dus aan m’n lichaam maar vooral aan dat ik hier zelf zo mee bezig ben, terwijl anderen het niet eens echt opvallend vinden

Ik ben ook net ongesteld geworden en m’n borsten zijn dan ook voller. Ik vind dat altijd zo vies voelen. Klinkt misschien raar maar gatverdamme. Zo’n opgeblazen gevoel. Bah, en in bh lijkt dan alsof je 4 tieten ineens hebt.

1 like

Ik heb het nu niet meer zo erg, maar toen ik nog aan de pil zat wel.
Ik had een niet-voorgevormde bh met beugel voor die momenten. Die rekte net even wat meer mee, waardoor dat niet meer zo opviel, misschien een optie?

1 like

Dan heb ik nog hoop dat het zonder pil in elk geval beter kan worden. Al mijn beha’s zijn sowieso al niet-voorgevormd met beugel, maar zelfs dan heb ik echt een lichte quadriboob als ik ongesteld ben. Maargoed, dit zal inderdaad wel iets minder opvallen dan met een voorgevormde beha

Omg lifehack dit!!! Dit typ ik supercontent met 1 hand zonder dat de telefoon half uit mijn hand valt yesss thanks!!!

1 like

Volwassenen die nog steeds met ‘ff’ typen (en dan even bedoelen, niet dit forum haha). Hallo, je hebt gewoon een toetsenbord en hoeft me niet meer in 160 tekens te smsen.

Nog erger: w8 ff

5 likes

Er wonen nieuwe buren boven ons. 3 jongens, studenten. Een daarvan oefent al dagen “Every Breath You Take” op de basgitaar. Continu. Hetzelfde. Deuntje.

Vandaag is hij er ook bij gaan zingen. Vals en hard.

I’ll be watching you

37 likes

Effe is nog erger, dat zijn evenveel letters.

Al gebruik ik ook heel vaak ff

3 likes

Ik verbaas me ook over de hoeveelheid mensen die ik ken die nog weleens afsluiten met “Greetzz” of zoiets “leuks”.
Voor mij is dat hoofdstuk echt afgesloten toen ik 11 was.

Ik weet niet of dit irritant of eng is hahaha. Zou meteen mijn gordijnen dichtdoen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Gadver m’n adem meurt door m’n mondkapje

1 like

Ahh nou eerlijk gezegd is me het van jou, of op dit forum zelfs, nog niet opgevallen. Een collega typte het net, misschien zegt het meer over mijn ergernissen aan die collega dan over mijn ergernis aan het gebruik van ‘ff’.

haha ik gebruik dat ook vaak! net als lol(zz), hoesie, sup, planzzzz en andere stoere taal van toen we nog op hyves zaten

4 likes