Wow maar dit is gewoon ook vet aso!!
Doet hij dit soort dingen vaker?
Nee dit is de eerste keer, ben echt pissig
Maar Amsterdam is prachtig, ook als je alleen bent his loss. Waar ga je lunchen?
Snap ik, wat een kutactie.
Hopelijk kan je het voor nu even van je afzetten en genieten van je dagje Amsterdam!
Ik ging op bezoek bij de zus van mijn overleden oma gisteren en had een MEGA lekkere cake helemaal uit de achterhoek meegenomen, zat me er al 24 uur op te verheugen. Maar daar aangekomen had ze zelf ook al lekkere dingen geregeld en werd de cake niet aangesneden. En toen heb ik m daar gelaten want ja had hem voor haar meegenomen. Maar nu baal ik zo want die cake is zo tering lekker en nu heb ik m niet kunnen eten.
Dat is waar! Bakers & roasters. En heb net gereserveerd bij het stedelijk museum (het enige museum waar nog een plekkie was haha, geen idee of dat leuk is)
Hahah ik begrijp helemaal niks van wat er in het stedelijk te zien is maar ik hoor altijd van mensen die er meer oog voor hebben dat het top is! En als het te high brow is kun je altijd even over de albert cuyp lopen, lekker low brow
Ah yes haha bedankt voor de tip!
Wow. Ik zou echt NOT amused zijn! Maak er alsnog een leuke dag van.
Ik erger me eraan dat mijn plannen voor vandaag niet door gaan en dat ik niet goed weet wat ik nu met mezelf aan moet. Daar word ik dan weer onrustig van.
oeiii dat was uit geweest bij mij. Als ik ergens niet tegen kan is dat het.
Ja ik hou echt niet van zulk gedrag. Vind dat zo triest en onverantwoord. Vroeger had ik dat al vervelend gevonden maar misschien nog geaccepteerd. Nu ik ouder ben niet meer, zulk gedrag past echt niet bij mij en vooral niet op dit moment in mn leven. Echt triest vind ik dat.
Hou sowieso niet van mannen die in de kroeg hangen, maar dat je daarna je vriendin laat zitten gaat er bij mij helemaal niet in. Byeeee.
Uitmaken misschien niet, maar het zegt wel iets over prioriteiten en verantwoordelijkheid. Hoe oud is hij?
Vraag me idd ook wel af wat zijn/jullie leeftijd is?
Zegt waarschijnlijk ook een hoop
Dat ik m’n dure stijltang bij m’n bff heb laten liggen. Ik zat hem overal te zoeken, toen ik vroeg of ie misschien bij hem lag was het antwoord dus ja. Hoezo zegt hij dat niet ff? Sowieso als mensen iets laten liggen en die persoon dan vervolgens daar niks van zegt.
Ik zou het niet uitmaken maar ik zou wel woedend zijn, ik zou mij heel erg achtergesteld voelen en het zou niet snel goedkomen. Ik vind als je naar de kroeg gaat en je weet dat je de volgende dag met je vriendin een afspraak hebt, vind ik dat je al op tijd kan vertrekken en zorgen dat je fit bent voor de volgende dag. Ik zou ook boos zijn als mijn vriend wel mee zou gaan maar met een kater rondloopt
Wow dit is echt heel erg lullig. Hij zou echt wat goed te maken hebben bij mij. Ik hoop dat je alsnog een leuke dag hebt.
Je let altijd erger op jezelf en je maniertjes dan op anderen hun manieren. Net zoals bij je stem. Waar jij nu op let, ziet een ander misschien niet eens. Iedereen heeft zijn eigen-aardigheden, maar dat maakt je leuker en unieker. Echt cliché dit, maar probeer het los te laten en denk er niet te veel aan
Wat heeft leeftijd ermee te maken dan? Ik ben eind 20 en mijn vriend 30+ en ik zou denk ik 1 dag not amused zijn en daarna zou ik er wel om kunnen lachen, tsja domme actie maar kan gebeuren. Ik vind uitmaken of weken ruzie maken om 1 zo’n incident erg heftig. Ieder heeft zijn eigen prioriteiten en dat is prima, maar zie niet wat dat met leeftijd te maken heeft.