Nouja, toen ik 16 was ging minstens de helft van mijn overdagse plannen niet door omdat 1 of beide partijen te brak was om z’n bed uit te komen, toen vond ik dat ook helemaal niet zo’n probleem, nu zou ik wel behoorlijk geïrriteerd zijn (maar ik zou ook niet meteen de relatie beëindigen), omdat ik andere prioriteiten in mijn leven heb gesteld en verwacht dat mijn partners prioriteiten een beetje op dezelfde lijn liggen.
Oh ligt ook aan mij hoor, ik ben nogal hard wat betreft mn principes.
Ja als het elke week zo is vind ik het een ander verhaal, maar ik zie mezelf sowieso niet een relatie hebben met iemand die elke week tot 6 uur s ochtends in de kroeg hangt. Als het om 1 incidentele keer gaat in een verder prima relatie vind ik het irritant maar geen breekpunt.
Dat het sinds corona 100 jaar duurt voor m’n gereserveerde boeken bij de bieb een keer binnenkomen, halloooo mensen de bieb is gewoon weer open dus breng je boeken even terug
Ik snap @DonnieDarko wel hoor. Het is niet alsof @Fukaeri vanochtend om 6 uur besloot om naar Amsterdam te gaan en zonder reden boos op haar vriend is. Hij wilde dat zij ging reserveren, dus hij wist er al lang van. Ze heeft hem zelfs nog een foto gestuurd van de reservering. Hij had dus de kans om tegen zijn vrienden gedag te zeggen en op tijd naar huis te keren. Ja, dan is hij misschien even een partypooper, maar jammer dan. Die afspraak met z’n vriendin stond vast al langer vast.
Als iemand zo weinig verantwoordelijkheid heeft weet ik niet of het voor de rest ook zo goed zit.
Het aanbod lijkt ook opeens heel krap geworden sinds corona, echt irritant! Ik ga naar een bieb in een grote stad en als ik er kom ziet het er half leeg uit en mis ik vooral veel internationale auteurs
Kennelijk dus wel
Maar @DonnieDarko mag dit gewoon vinden en voelen toch? Ze zegt niet dat @Fukaeri dit ook zou moeten doen.
Inmiddels is mijn vriend uiteindelijk toch ook in Amsterdam. Hij heeft zijn excuses aangeboden. Ga er nu toch maar een leuke dag van proberen te maken.
En het gedeelte hiervoor in mijn eentje was al heel fijn! Bedankt voor al jullie lieve reacties!
Hahaha
Mijn huisgenoot die een serie kijkt met zijn hi fi speakers aan. Word er nu wel echt druk van in mijn hoofd.
Want stel je voor zeg. Andere meningen op een forum. Nee dat motten we hier niet.
Fijn dat hij toch is gekomen! Geniet nog van de rest van de dag en het mooie weer!
Huh ik begrijp je reactie niet zo goed? Ik bedoelde mijn reactie niet vervelend, ik dacht meer dat het niet zoveel zin had om hier een discussie met haar over aan te gaan.
Ongelofelijk hoe mensen zelfs in een bijna lege luchthaven zo tergend irritant en onbeschoft kunnen zijn.
Social distancing? Nee joh ram maar gewoon met je kutkoffer tegen me aan.
Edit: oké dus vliegen tijdens een pandemie: 0/10 would not recommend. Ik dacht dat iedereen zo lang mogelijk afstand zou houden maar neeeeeh joh, de terminal was een mierenhoop zoals altijd. Dus de hijgende mensen in je nek veroorzaken niet alleen irritatie maar ook coronastress Een bonusergernis, zeg maar!
Plottwist; het gedeelte in je eentje blijkt uiteindelijk veel leuker en je verbreekt alsnog de relatie vanwege dit inzicht
Ik ben een dagje Efteling aan het plannen maar dat is 1,5 uur rijden. En de mensen met wie ik ga, willen er om 08:15 zijn. Waarom??? Dan moeten we 06:45 weg? Ik vind vroeg opstaan prima maar wat is de toegevoegde waarde ervan? Ik heb t idee dat t nu met Corona sowieso rustig is dus daarvoor lijkt het me beetje overdreven haha
Huh maar is dat park dan al open? Of willen ze dan voor de deur gaan wachten tot het opent ofzo? Alsof het een concert is waar je vroeg moet zijn om vooraan te kunnen staan .
Oh jeetje ik zou al spontaan geen zin meer hebben.