Waar erger je je aan #7

Huh wat waarom zou je drie kwartier voordat het park opent daar al gaan staan? Helemaal als je drie kwartier langer zou kunnen slapen haha

1 like

Ik heb 2 weken geleden een smartwatch gekocht (samsung watch active2), ik heb er een soort bumper bij gekocht zodat die minder krast, en nu zit er al een kras op.
Terwijl ik niet eens gevallen ben ofzo, en tis echt een lelijke kras.
Waarom bestaat er nog geen krasvrij glas? Dat ding is echt pas 2 weken oud. Ik ben echt geirriteerd dit is zo snel.
(ohja ben ook geirriteerd omdat ik het helemaal niet zo’n fijne smartwatch vind, hij trackt bv mn hartslag superrandom en soms echt 3 uur niet terwijl ik dan intensief gefietst heb en die mn activiteit wel herkend heeft)

Ik ben onlangs geweest en het was echt druk! Alsof er helemaal geen max aan het aantal bezoekers zat. Ook duren de rijen lang omdat die langer zijn met vlakken met 1,5 meter afstand, maar omdat mensen zo dom zijn om geen afstand te houden sta je dus vaak veel langer te wachten dan de bordjes aangeven

Ik erger mij vaak kapot aan een bepaalde FB groep die betrekking heeft op mijn studieachtergrond. Ik had mij daar alleen voor aangemeld in de hoop een baan/stageplaats te vinden, maar ben blijven hangen voor hatewatching. Veel (oudere) mensen die van die groep lid zijn, zijn denk ik dƩ reden waarom mijn vakgebied ontzettend aan populariteit heeft ingeboet. Helaas zullen die mensen dat zelf nooit inzien.

Maar men zeikt altijd over:

• De verengelsing van het onderwijs
  • Het gebruik van leenwoorden
  • De slechte beheersing van de Nederlandse taal onder jongeren en dan zelf veel fouten maken.
  • Jonge docenten die niet genoeg passie zouden hebben voor deze GeWeLdige taal (bijv. omdat ze studieboeken wegdoen of het ook toestaan dat leerlingen vertaalde boeken mogen lezen).
  • Dat oude klassiekers steeds minder worden gelezen (ik ga geen boeken over pedofiele aanraden aan tieners of boeken waar alleen zowat vrouwonvriendelijke mannen in voorkomen)

Sowieso zijn ze zo bang voor verandering. En ik reageer nooit op die posts omdat ik het zonde van mijn tijd vind. :stuck_out_tongue:

9 likes

Wat onwijs balen van die kras. Ik kan het me helemaal voorstellen.

Over de hartslag meeting. Normaal doet hij dat vooral als je in rust bent. Met het soorten, als je zelf de activiteit aanzet dan pakt hij wel je hartslag. Als je het automatisch laat detecteren niet.

1 like

Ik zou zeggen x tijd zijn wij er, we ontmoeten jullie dan bij xx.

Zo vroeg, zou dan al geen zin meer hebben.

3 likes

Dat die hufters hier in de buurt het leuk vinden om de hele tijd vuurwerk af te steken :rage:
Het is fucking juli,hoezo heb je die troep überhaupt nog in huis liggen?! Laat mij rustig tv kijken ja.

1 like

Heb hier eens gelezen dat vuurwerk afsteken ook een teken is dat er een nieuwe lading drugs binnen is. Je kunt dus ook gaan shoppen. :eyes:

10 likes

Hahahahahaha wie weet

@ZusjevanJoost @June @anon18225511 @Lichtknopje
Ja, de Efteling werkt nu met een tijdslot waarop je binnen mag komen, de eerste opent wel al om 08:15. Maar alsnog. Ik zie de meerwaarde er niet van in. Dan ben ik bovendien om 13:00 die mensen al zat hahaha

@hummus Oei! Hopelijk scheelt het dat dan de vakantie voor 2/3 van het land voorbij is…

3 likes

Ooh vandaar, ja als ik zelf de activiteit aanzet pakt die ook m’n GPs en dat slurpt batterij dus dat deed ik liever niet. Nu weer thuis ga ik dat wel onthouden!

Hahaha shit man,had dus gister gewoon mijn dealer kunnen bellen.Gemiste kans weer.

2 likes

Vannacht om 4 uur begonnen ze dus weer!! Schrok me de pleuris.Ik vind vuurwerk met oudjaar echt fantastisch maar niet zo ineens random midden in het jaar in de buurt van mijn huis :rage:

Ik was net aan het lunchen en er zat een vrouw met haar verwende schoothondje. Hondje had blijkbaar honger dus ze legde brokjes op tafel en dat hondje begon van de tafel te eten. Gatver.

3 likes

Het is al vaker gezegd hier, ook door mij, maar de Zara website/app. Wat een klote site. Erger me dood. :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Ja ik ben weer die one issue forummer die het alleen maar over bachatta gaat hebben.
Maar mn vriendin heeft tegen mn oude bachata groep gezegd dat we naar een feest gaan. Nu willen die mensen ook komen ben ik nog niet van hen af :sob:
Heb ik eindelijk een feest aan de andere kanf van NL komen er bekende…

Oh heb al gefixed dat ze toch niet gaat zeggen waar we precies heen gaan haha.

1 like

Snel @ezw block dr weer!!

6 likes

Haahahah ik wou dr stiekem ook taggen. Maar ik wou dr ergernis niet weer aanwakkeren.

1 like

Hahah ze heten nu ā€œoefen avondenā€ er mogen wel maar 100 mensen komen enzo maar is precies gewoon een feest. Als je op latin world kijkt vind je er genoeg.

WAT?! GATVER

2 likes