Waar erger je je aan #7

Sounds like a great party to me!

8 likes

Ik kijk Gilmore Girls weer op Netflix en ik erger me weer aan de slechte ondertiteling.

Paris zegt: But the next genius who comes up with the brilliant plan to put Elizabeth Arden in the chemistry class can bite my ass

En dan vertalen ze Elisabeth Arden met Frans Molenaar?

En Lorelai zegt: From rags to riches , I wonder why Larry King hasn’t called

En dan vertalen ze Larry King met Oprah?

11 likes

Ik kijk daarom altijd met engelse ondertiteling, kan er niet tegen wanneer de ondertiteling niet overeen komt met het geluid.

5 likes

Ik heb een citroenplant in mn slaapkamer gezet en sindsdien niet meer 1 x geprikt! Goeie tip dus :stuck_out_tongue_winking_eye:

5 likes

Ja dit is echt een serie die je met Engelse ondetiteling of geen ondertiteling moet kijken. De vertaalde grappen komen niet aan.

1 like

Mijn vriend bood heel lief aan om te koken. Ware het niet dat hij nu nog bezig is.

1 like

Hahah Wat gaat ie maken dan :joy:

1 like

Heeft jouw cavia meer jeuk?

1 like

BURRITOS :sweat_smile: Maar er wordt iets in de oven geschoven.

Dit doet me denken aan ooit de vertaling bij een serie met ’ a can of mace’ werd ā€˜een blikje mais’

13 likes

Hahahaha so close yet so far

4 likes

Dat was dus altijd mijn vooroordeel maar dacht nee doe normaal, ga er zonder vooroordelen heen. Nou fout gedacht. Dacht ik een dansmaatje te hebben gevonden om te kunnen oefenen, wilde hij liever wat anders gaan doen. :cry:

1 like

Ik ben gewoon bijna 2 uur bezig geweest met 2 stoelen in elkaar zetten. Echt een Mongool.

Jaa veel vind ik overdreven maar tuurlijk zitten ze erbij. De oudere mannen bij de feestjes waar ik ga zijn vaak wel aardig en geduldig. Ik vind het kutter om te dansen met een man die boos word als je een mis stap zet.

1 like

Dat ik thuis geen printer heb en dus bij m’n ouders een formulier ben gaan printen en deze nu kwijt ben :triumph:

Aan die irritante vliegen in huis. Rot op en val anderen lastig :face_with_symbols_over_mouth:

4 likes

Een collega die vraagt ā€œmag ik je zo bellenā€.
Bel of bel niet, of stel je vraag direct per mail, ik ga echt geen planning bijhouden van wanneer je eventueel zou kunnen bellen.

8 likes

Ik haat het zo dat alle mensen met wie ik wil afspreken met vage antwoorden komen. ā€˜Ergens rond 5 augustus kan ik wel, denk ik’, of ā€˜ik kom nog bij je terug als het uitkomt’ …

image

dit is 100% waar

49 likes

Dan ben ik dus een boomer in milllenialkleren. :joy: Ik print wel minder dan ik vroeger deed maar ik ben vaak de persoon die voor anderen iets uit moet printen.

1 like