Waar erger je je aan #7

Printers zijn de meest onbetrouwbare wezens (apparaten) van de wereld.

11 likes

JA PRECIES! Ik zie vriendschap niet als een planbare bijeenkomst om aan te voelen of er ruimte is in haar agenda en tijd in haar schema of ik erbij pas. Grenzen, ik snap ze, ze zijn nodig, maar kom op.

1 like

Ik vind kleurenprinters klote, maar een van de beste aankopen die ik heb gedaan is mijn laserjet printer. Heb 'm voor zo’n 80 euro gekocht en er zat ook een gratis labelmaker bij! En toner is 45 euro en dan kun je 1500 pagina’s printen (zwart wit). En hij doet het altijd!

9 likes

haha ik had dit nog niet gelezen maar reageer ongeveer dit ook in het persoonlijke vragen topic.
Klopt als een bus.

Ja totdat je de cartridge één keer vervangen hebt en hij ineens besluit om paars met gele stippen te gaan printen ipv gewoon zwart, of een soort kunstwerk van vlekken en strepen uit te spugen ipv een blaadje met tekst. Haha sorry maar ik trap er gewoon echt niet meer in, altijd gezeik met printers en ze doen nooit wat moet. Zo eens met dat plaatje dat @Gelatelli post.

6 likes

Ja!!! Normaal print ik idd alles op werk, maarja Corona.

Het pakket is inmiddels op de post hoor, gezeik.

1 like

Ik heb ZO VEEL spierpijn dat het niet meer leuk is. Ik heb vandaag al gefietst, gerekt en gelopen om het minder te maken en ik moet straks volgens zo’n martel plan weer een workout doen. Mijn straf voor jarenlange luiheid.

Die pijn aan mijn tetten elke maand weer.
Groeien ook een halve cupmaat elke keer.
Dacht even dat ik daar geen last meer van zou hebben door mijn spiraal.

1 like

Ik heb een goedkope printer die door cashback maar €30 was en daar zit dan een abo bij voor aantal pagina’s dat je kan printen. Begint vanaf €3 per maand en aangezien ik toch maandelijks print vind ik dat ideaal. Inkt wordt gewoon naar me opgestuurd als het bijna op is, dat houdt die printer allemaal bij. Dus zit ook nooit zonder

2 likes

Aan alle recruiters die mij blijven stalken en lastig vallen. Lees dan even goed m’n LinkedIn als je zonodig contact wilt met je persoonlijke aanpak.

1 like

Koningin zijn betaalt toch niet zo goed als dat iedereen zegt. Daarom toch maar bijklussen als verpleegkundige in de ggz :joy:

9 likes

Wat is dit voor magisch iets?

1 like

HP instant inkt :sunglasses:

Er gaat een wereld voor me open. :pray:

1 like

Ik kan op de uni gratis printen maar het meest print ik op werk. Het stoutste wat ik ooit geprint heb is een boek van 800 pagina’s.

En wij hebben ook een hele groter printer die posters en folders kan printen, dus ook m’n “kunst” die ik thuis heb hangen print ik op werk.

19 likes

Hoe kut kan je communicatie zijn. Krijg een mail van videoland dat ze verschillende abo’s gaan aanbieden maar dat van mij blijft hetzelfde. Ok. Maar vervolgens staat er nergens wat het verschil dan is tussen basis en premium oid, wat ik heb, wat het gaat kosten. Bedankt voor niks.

1 like

Haha hoe lang duurde dit wel niet. Ik heb eens een samenvatting van 90 pagina’s geprint en dat duurde echt tergend lang al

1 like

Ik heb weer eens een kleding dillema door dit weer

5 likes

Het is altijd zo’n verschrikkelijk moment wanneer je in gesprek met iemand perongeluk met consumptie praat. Ik heb dat echt bijna nooooooit maar heel soms wel en nu kan ik er alleen maar aan terugdenken en superhard cringen en me schamen en bah zo erg :weary: t viel ook sowieso echt op

14 likes

Hmm wel lang maar niet super lang! Iets van 10 minuten? Misschien iets langer? Onze printer is echt héél snel

1 like