Waar erger je je aan #7

Ik moet me aankleden, want ik krijg zo taart. Alles ligt al klaar, maar ik kan me er gewoon niet overheen zetten

Ik ben echt zo moe. Zou wel even willen slapen haha.
Maar moet werken en zo gesprek met een soort coach en voel hormonen en moe dus hoop dat ik het droog kan houden.

Wow dat is echt snel inderdaad!

Populaaaaaiiir :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb dat ook opeens! :flushed: al mijn bh’s zijn te klein en mijn collega’s vroegen of ik een borstvergroting heb gehad

3 likes

Was het maar zo een feest. Alles staat strak en doet zeer. Mijn vriend hoeft er maar naar te kijken en het doet al zeer.

Wij hadden ook een gratis printer op school. Tot de interieur opleiding een soort van hele ikea catalogus ging uitprinten steeds. Toen moesten we betalen :sob:

4 likes

Ahhh wat oneerlijk. Waarom namen zij niet even hun eigen printer? Of de opleiding had een maximum aantal gratis printjes per maand kunnen instellen per persoon.

1 like

Jaa idd was een stuk chiller geweest. Vooral omdat printers rechtstreeks uit de hel komen en hij t soms niet deed en dan alles 2x uitprinte gvd hHa.

2 likes

Dat ik nu door de regen moet fietsen. En natuurlijk heb ik geen capuchon en geen sjaal mee. Ik heb echt net vanochtend mijn haar gewassen en hou niet van dat vieze natte regenhaar wat gaat stinken naar natte hond en jeukt door zand.

1 like

Ik stond een keer op werk allemaal pagina’s hamsters uit te printen (was voor een cadeautje) en toen liep dat ding vast terwijl de manager eraan kwam :hot_face:

33 likes

Oké dit is misschien echt niet terecht en dat zou ik tegen ieder ander ook zeggen maar ik haaaaaaat haat haat het zo dat iedere keer als ik even weg ben met de auto voor een boodschapje of weet ik veel, gewoon even weg ben en dat ik terug kom en er dan een auto voor ons huis staat?? Het zijn geen privé parkeerplaatsen maar het is toch logisch dat als je een rij huizen hebt met echt 50 meter daarvoor een parkeerplek dat degene die daar woont zijn auto wilt zetten?? Het is niet dat er verder geen parkeerplekken zijn hoor want 100 meter naast ons huis zijn er minimaal 10 extra parkeerplekken. (Oké Ik kan gewoon niet goed parkeren en ik heb net een nieuwe auto dus wil ik hem gewoon voor de deur zetten want, makkelijk en dan komen er geen deuren van andere auto’s tegen aan)

Dit lucht op

5 likes

Haha ik heb precies hetzelfde, mijn medewerkerspas werkt ook nog steeds terwijl ik er al een half jaar niet meer werk :grimacing: ik leef op koffie dus prima

1 like

Hahahahahahahaha

Teach me master. Als ik niet in mijn agenda opschrijf wanneer ik met wie koffie ga drinken vergeet ik dat hoor. Maar heb ook een ingewikkelde werkagenda nu, dat helpt niet.

5 likes

Ja vond dit ook echt kut? Maar dit las ik op NU.nl

Het goedkoopste abonnement kost 4,99 euro per maand, maar voegt wel reclames toe.

Met het basisabonnement kunnen gebruikers op één scherm tegelijk naar films en series van Videoland kijken. Bij het Plus-abonnement van 7,99 euro per maand kan op twee schermen gekeken worden, zonder reclame. Het Premium-abonnement kost 9,99 euro per maand en biedt naast reclamevrij kijken ook de optie om op vier schermen tegelijk te kijken.

1 like

15 likes

Ik had lekker druiven gekocht maar ze zijn bitter

Ik wil ook beginnen met rolschaatsen, mag ik je volgen? beloof dat ik geen creep van je oude school ben haha

1 like

Ja dat is dus precies wat een creep van haar oude school zou zeggen hé

16 likes