Ik erger me hier niet alleen aan ik voel ook woede
https://youtu.be/auC0s6km21E
Mijn vriend vindt dit dus hilarisch. Hij grijpt elke kans aan om vragen te beantwoorden met why nut .
Mijn werk heeft de organisatie gesplitst over meerdere gebouwen en ik baal zooo erg dat nu de posterprinter en zoân apparaat om stukken in te binden in een ander gebouw staan. Ik hoef daar nooit meer te zijn en het gaat te erg opvallen als ik daar door de gang zou sluipen om mân privĂ©rotzooi te regelen Maak er dus gebruik van nu het nog kan hahah
kan je geen vriendschap sluiten met iemand daar? als post bij jullie wordt bezorgd/verzonden zou je dat als tegenprestatie kunnen doen
ik kan het ook niet vanaf mân eigen computer haha
Ja echt hoe werkt dit Zo heb ik mijn stalker ex moeten blokkeren die mijn anonieme insta gevonden had. Had expres niet eens mensen uit mân stad daarop, geen herkenbare profielfoto en hij stond op privĂ©.
Maar wat ik vooral wil vragen: mag ik jouw insta wel? Ik heb een tijd terug rolschaatsen gekocht in de kringloop. Tot nu toe stonden ze decoratie te zijn, maar ik wil nu ook gaan oefenen. Misschien helpt het om elkaar te motiveren? Wie was die ander ook alweer die het er ook over had. Ik ga zoeken. Wie weet is het leuk om een keer forummeet te houden om te oefenen?
Edit: @Dazed
Onze locatie krijgt inderdaad de post Helaas gaan er nu twee wat oudere mannen over die printer. Die zullen vriendschap anders gaan opvatten (edit disclaimer: dit niet omdat het mannen zijn, maar vanwege het type mens)
Kan ik geen vriendschap sluiten met jou?
Jaa dat was ik, en dat lijkt me vet leuk! Kunnen evt ook even een Whatsapp groepje doen? Ben ook wel benieuwd naar je Instagram @Mgg
haha oke!!! ik verzend al alles gratis altijd maar dan moet ik ook nog de posters printen. ik geloof niet dat we hier een win win hebben hahah
ja en mannen op leeftijd ontvangen en sturen over het algemeen ook niet zoveel pakketjes naar forumvriendinnen door het hele land haha
Ja ook heel leuk!
(Heb jij trouwens ook niet een hoepel? Ik heb gister een workshop gedaan en ben weer helemaal gemotiveerd na steeds geen zin te hebben gehad, omdat ik altijd maar hetzelfde deed en niet verder kwam )
Ja klopt, wat leuk dat je ook hoepelt! Bij wie heb je een workshop gedaan?
Mijn schoonzusje zegt nooit iets en als ze iets zegt is het negatief. Is nergens enthousiast over als er iets voorgesteld wordt om te doen of als mijn moeder speciaal een bepaald eten voor haar heeft gemaakt reageert ze amper terwijl mijn moeder daar wel echt moeite voor doet. Ze maakt opmerkingen die gemeengrappig zijn. Van die grapjes vind ik vaak wel kunnen, maar niet als dat je enige uitspraken van de dag zijn. Echt totaal niet leuk om haar erbij te hebben
Facebook! Ik krijg in de app steeds een melding van een messenger bericht terwijl er geen nieuw bericht te vinden is in de messenger zelf.
Offtopic over hoepels
Bij Robin! Het was echt leuk en ook nog gezellig. Ik ben wel nog heel slecht hoor haha. Deed nooit veel anders dan taillehoepelen en daarmee rondjes lopen en wat squats enzo. Kwam maar niet verder. Gister wat off-body dingen geoefend en dat was echt heel leuk! Bleek dat ik mân handen verkeerd hield en het daarom maar niet lukte. Ze liet ook nog zien hoe je trucjes kan verbinden dus heb er nu weer echt zin in
Ook niet bij berichtverzoeken?
Ahh leuk! Ik vind off body met af en toe een beetje on body ook veel leuker om te doen! Helemaal als je op een gegeven moment een beetje leert flowen, dan is het zo fijn om te doen
Edit: nee ook daar niet. Het is ook enkel via de app en niet als ik via de browser inlog bij Facebook.
Ja het voelt zo veel leuker. Ze liet zien hoe we de trucjes van gister kunnen verbinden tot een dansje en wil dat echt graag gaan oefenen. Het lijkt me zo leuk om die basis goed te kunnen en dan steeds nieuwe trucjes toe te voegen
Ontopic ergenis: het regende vandaag en kon daardoor niet hoepelen
Haal ik mn iPad oplader uit mn tas, zit alleen het kopje er nog aan. Kabel pleite. Godver.
Ahh ja zo leuk! Als er een rolschaats meeting gebeurt kunnen we ook hoepelen!
Aan mensen die heel snel en gulzig eten en alles naar binnen proppen. Ik vind dat zo naar om te zien en te horen. Beheers je gewoon even als er andere mensen bij zijn.