Waar erger je je aan #7

Dat ik zo onhandig ben.
Tijdens het nagels lakken laat ik 4 keer achter elkaar het kwastje vallen. Er zit nu nagelak op mijn broek, de houten vloer, eht bureau en op de schone was :sob:

2 likes

En haar partner (jouw sibling neem ik aan?) zegt niks over dat gedrag? Lijkt me heel ongemakkelijk en ook vervelend voor jou en je moeder. Hopeijk zien jullie haar nier zo vaak.

Waar komt dat gevoel vandaan dat een dag alleen fijn voelt als ik nuttig ben geweest of iets gedaan heb. Het is zo vermoeiend dat ik niet (meer) zonder schuldgevoel kan chillen en altijd die to do lijst in mijn achterhoofd heb. Echt niet oké.

5 likes

Helpt het misschien als je dan je vrije dag begint met 1 klusje die in een uur of minder geklaard kan zijn? Stel je doet dat dan van 9.30 tot 10.30, kan je de rest van de dag nog chillen. Of heb je dan nog steeds het idee dat je ook doe tijd nuttig moet besteden?

Lief dat je meedenkt. Dat probeer ik inderdaad en wassen draaien vind ik om die reden ook fijn want dat voelt de hele dag wel productief maar het blijft dat ik dan altijd het idee heb dat ik altijd nog iets zou kunnen doen. Heb het ook een paar maanden echt heel druk gehad op werk en persoonlijk vlak en misschien is het een soort after effect ofzo? Maar vervelend is het wel.

Daar waar ik vorige week nog zo geamuseerd de muis tv stories van lize korpershoek heb gekeken trof ik net een muis aan op het fornuis. Ik heb gegild voor het leven (dus toen schoot ie snel weg natuurlijk) en alles voelt nu vies gatverrrrr

1 like

Mooi ik zocht al een vervanging voor Lizes muis tv!

8 likes

Ja en wie was het dan???

2 likes

En toen zei je tegen de caissière dat je bij haar hoort? :yum:

Ik had schoenen besteld in de sale bij zalando, heb aankomend weekend misschien een date en dan wilde ik ze graag aan. Ze kwamen net binnen, had twee maten besteld. Kleinste maat was te klein dus maat groter geprobeerd. Li ks zat als gegoten maar rechts was helemaal uitgelubberd ofzo, was gewoon 3 keer zo wijd. Baal zo erg, kan ik daar weer achteraan.

1 like

Ik heb er daarom zo’n hekel aan wanneer mensen mijn schoenen willen passen. Mijn oma doet dat iedere keer. Maar haar voeten zijn veel en veel breder dan die van mij. Ik heb al zulke smalle voeten en moeite met schoenen kopen. En dan dan wurmen mensen zich alsnog in mijn schoenen en lubberen ze uit

Ja vreselijk is dat, en ik dacht nog heel naïef… Het is geen pasmodel in een winkel ofzo die keer op keer door te grote voeten is gepast maar kan natuurlijk ook gewoon thuis gebeurd zijn. In de winkel zou ik dan gewoon een nieuwe doos met 2 goede schoenen pakken, maar dat gaat nu niet :frowning:

1 like

Haha bij de eerste regel dacht ik nog “wie ooit gaan spontaan je schoenen passen dan”. Maar dat bleek dus toch te gebeuren, lijkt me inderdaad niet zo fijn.

1 like

Ik ben al vanaf 1.34 uur klaarwakker. :sob:

Dat de bakjes hoemoes van Maza niet meer goed dicht ‘klikken’ :roll_eyes:

5 likes

Zomaar gratis spullen ? Blijf dat altijd beetje bijzonder vinden. :thinking: Wat voor soort winkel was het?

1 like

Dat als ik een nieuwe broek heb, ik altijd naar de kleermaker moet omdat ik aan de bovenkant van de broek een ‘inkijkgat’ heb

1 like

Ik begrijp het. Die zit errrrug krap bij kas. #giro555

5 likes

Ik heb laatst een life hack gezien die echt perfect werkt voor dit probleem. Je maakt een gaatje in de band bovenaan de broek, bij je knoop, doet er een elastiek door en naait het aan de andere kant bij de knoop vast. Of simpel met twee veiligheidsspelden, dan kun je m ook weer losser maken. Werkt echt als een trein voor mij en goedkoop opgelost.

1 like

Er zijn zoveel vliegen in mijn huis TYF OP
Net weer afwas gedaan en bakjes azijn neergezet maar ze gaan vrolijk door

4 likes