Mijn vriend wil mijn auto gaan verkopen en inruilen voor iets waar we samen in kunnen rijden. Ben eigenlijk heel erg gehecht aan mijn auto
Is hij te mannelijk voor jouw auto of waarom kan hij niet gewoon in die van jou?
Ik denk het. En mijn auto is wat klein qua achterbank en kofferbak ruimte. En mijn auto is eigenlijk van hem dus eigenlijk mag ik niet zeuren
Van die âwelgemeendeâ fijne vakantie!!11!1 mailtjes van collegaâs (in het onderwijs, dus collectief vakantie). Vooral inclusief lelijke plaatjes van vakantieoorden, comic sans en zonnige groetjes.
Hele ondankbare ergernis van mij, maar de school waar ik werk heeft nu bijna een week zomervakantie en nu appt mn collega dat we net allemaal een code in onze mail hebben gekregen om gratis een Pathé film te kijken. Maar ik durf mn werkmail niet in omdat ik bang ben dat ik nu alweer 100 mails heb waar ik wat mee moet en daar ga ik dan de komende 6 weken aan denken. Had die code gewoon even op tijd gestuurd (ik ben sowieso al chagrijnig en daardoor misschien onredelijk haha)
Ohh ja dat zou ik ook irritant vinden hoor. Kun je niet iemand vragen om voor jou je mail te openen (als je er naast staat met je ogen dicht ofzo) en dan die code door te sturen?
Oja handig! Ga ik doen
Ik had deze angst ook altijd na mân vakantie maar bleek dat in het onderwijs een soort regel gold ofzo dat niemand in de zomer mailt dus had enkel nieuwsbrieven dan haha
Dat al het gedrag tegenwoordig zo kapotgeanalyseerd moeten worden incl. bijbehorende termen en toeschrijven van diagnoses. Volgens mij is het statistisch niet zo realistisch dat ongeveer 80% van de mensen een gaslightende, narcistische sociopaat is. Je kan toch ook gewoon denken goh wat een irritante kutactie zonder al die labels.
Bedoel je mijn post?
Nee? Ik weet niet waar je het over hebt. Dit valt me over het algemeen de laatste tijd gewoon erg op op social media en hier ook wel soms, maar was geen specifieke reactie ergens op.
Hahaha omdat ik echt vijf minuten geleden iets heb gepost in het leed dat daten heet over gaslighting en narcisme. Viel me gewoon op.
Oh haha nee dat is dan echt toeval, ik lees dat topic eigenlijk niet. Maar bewijst mijn punt wel Maar je bent zeker niet de enige iig
Wanneer mensen het over âsexytimeâ hebben. Vind dat echt een term die je als prepuber gebruikt. Vind t altijd een beetje weird staan als hier volwassenen het hebben over sexytime met hun vriend.
Ik vind dat echt zon irritant woord wat dan in stomme memes voorkomt, in combinatie met onderstaand plaatje
Dit woord is zoooo irritant ja. Helemaal eens haha
Mân nichtje is 10 en ze vraagt of je van chips dik wordt, ze zegt dat ze liever haar vriendin zou willen zijn want die is lang en dun, zo erg/toxic
Gaat mân zus ook nog opmerkingen maken over mensen op tv: âzij heeft een mooi lichaamâ en dergelijke.
Onze wereld ik relativeer maar steeds, maar ja, wat is mijn impact.
Pff ik vind dat zo erg, op je tiende daar al mee bezig zijn.
Ik was laatst ook met mijn ouders uit eten en mijn moeder zegt dan ook zo half triomfantelijk: nou ik hoef echt geen toetje meer hoor, jij wel dan??
Nou nee ik zit ook ramvol maar so what als ik nog een toetje wilde, laat me lekker, ik ga niet elke dag uit eten.
Mijn moeder is ook heel dik en onzeker geweest dus ik snap waar het vandaan komt, maar voor mij maakt mijn gewicht gewoon minder uit. En vooral nu ik zwanger ben denk ik: ja die baby heeft ook gewoon honger!!
Na 16 dagen in de natuur word ik helemaal gek van alle geluiden van mensen terwijl ik wil slapen, er zijn zelfs nog kinderen wakker in mân straat!! En vanmorgen begon iemand om 8 met schuren (prima tijd btw maar ik lag dus in bed met een hand over mân oor want was te moe om mân oordoppen te pakken)