Ik erger me aan feestjes op vrijdag avond. Ik heb de hele week gewerkt. Laat me met rust.
Ik belde net voor mijn wenkbrauwen maar ik kon pas 1 augustus terecht. Nog 2 weken met harige rupsen op mijn hoofd rondlopen
Dat klopt toch zo ongeveer? 1 dag verschil
Of bedoel je dat de tijd snel gaat?
Haha de zomer mag wel wat langer duren, voor mijn part
Kan je je vriend niet inruilen voor een hele kast vol gymshark kleding.
Ja bizar he?â
Kleding kopen is zo kut. Ik voel me er nu niet comfortabel bij om gewoon in de stad te gaan shoppen dus bestel in één keer even 10 jurken in de hoop dat er iets bij zit. Maar er klopt nooit iets van de maten en ik voel me nu zo uit verhouding en een blobje
Ik vind al die afgestudeerd berichtjes zooo saaiiii op LinkedIn. (en hier, sorry ) maar op Linkedin vooral als iedereen ook nog eens mensen gaan bedanken. âMet trots kan ik medelelen dat ik ben afgestudeerd met een 9 ik wil graag Pietje bedanken voor blablabla op naar een nieuw avontuurâ
Ja dat is echt iets nieuws volgens mij die bedanksessies na een het behalen van een bachelor
Ik haat echt die hele LinkedIn-cultuur. âNa twee jaar hebben mogen groeien bij bedrijf blabla, ga ik per september een nieuwe uitdaging aan bij bedrijf bloebloe, ik wil iedereen bij bedrijf blabla bedanken voor het vertrouwen en wil Pietje van bloebloe bedanken voor het creĂ«ren van deze mogelijkheidâŠâ
Echt, BOEIEND. Bij de minst boeiende overstappen dit soort berichten. Maak het toch niet zo interessant man, met je groei en uitdagingen.
Ik vind dit nog steeds minder erg dan dat sommige hbo-instellingen propedeuse-uitreikingen houden en soms zelf uitreikingen als je een 21+ toets hebt behaald. Ik vind dat zo Amerikaans echt alles willen vieren.
Ohohhhhh Ik ben schuldig aan het typen van ff. Is dat echt zo irritant ga direct mijn leven beteren haha
Ja wejo dit viel mij vanmiddag toevallig op, ging tellen hoeveel berichten ik tegen kwam die begonnen met âMet trots kan ik mededelen datâŠâ en ik ben gestopt bij 12??? En het zijn ook echt allemaal lappen tekst joh, daar zit toch niemand op te wachten
Ja vreselijk, vooral icm met een foto van hun eigen hoofd en zinnen als âik ben dankbaar dat ik hier en hier stage heb MOGEN lopenâ.
Ik zag laatst serieus een post van iemand die met trots vermeldde dat ze haar 6 VWO had âmogenâ halen? Nahhh doe normaal man, wat doe je op linkedin.
Ja waar zou ik zoiets moeten regelen? Vinted?
Een discussie over feminisme voeren met een man en dat hij dan een argument begint met âja lieve schatâŠâ Grrrr. Zo ontiegelijk denigrerend.
Wat voor instagram heb je?
Er zit iets tussen mn grote teennagel en mân huid en ik word helmaalwgek van het gevoel. Krijg het er ook niet uit, zo naar dit.
Markplaats of ebay denk ik.
Haha shit niet aan mij besteed