Waar erger je je aan #7

GIF-2020-07-18-13-18-35

8 likes

Ik kom net thuis, staat de voordeur op een kier. Ik was al bang dat er was ingebroken of ik zelf de deur open had laten staan, maar mijn huisbaas had blijkbaar een klusjesman gestuurd om de bel te maken. Als hij dat nou van te voren had laten weten, was ik niet zo geschrokken.

Dat mn moeder onderhand een telefoon zaak kan beginnen met hoeveel telefoons zij heeft. Maar ze is er op geen een bereikbaar.

1 like

Huh waarom heeft ze zoveel verschillende?

Nog 1 oude van haar zelf en een oude van mij die ze toen zomaar gekaapt had omdat ze daar spelletjes op speelt

1 like

Mijn ergernis: dat het dan eindelijk een beetje lekker weer is, maar ik dan niet zomaar een jurkje aan kan.

Nee, dan moeten eerst die benen weer onthaard worden. En aangezien er nauwelijks zon was, zijn ze zo wit dat ze licht geven. Dus dan nog een bruiningslotion erover heen. Maar ja, dat effect duurt weer een paar uren.

Tl;dr ik erger me eraan dat mijn benen zo lelijk zijn met hun natuurlijke huidskleur en haargroei.

7 likes

Niks moet. :kissing_heart: Groetjes van iemand met witte harige benen. :star_struck:

10 likes

Dhl😡

DeHeL.

9 likes

Ik erger me aan mezelf. Een van mijn lievelingsinfluencers postte vandaag een foto met een date en ik ben zo jaloers dat ik haar gelijk minder leuk vind. Waaaaaarom

Ik ga al een tijdje naar een nagelsalon waar alleen Aziatische vrouwen werken, een hele fijne salon. Nu gaat sinds kort een bekende van me ook, maar die praat er zo kut en minachtend over. “Ja die Chinees dit” en “moet weer even lans de Chinezen”

Zo belachelijk, corrigeren lijkt niet te helpen.

4 likes

Ik had net mn lippenstift helemaal mooi opgedaan tot ik me bedacht dat ik een mondkapje op moet in de trein zo.
Kutzooi.

13 likes

Waarom?

Dat nu het nieuwe geboorte verlof voor de partner door bijna iedereen ‘vaderverlof/papaverlof’ wordt genoemd. Laten we het gewoon partner verlof noemen.

Ik word samen met mijn vriendin in januari moeder, en ik heb de afgelopen maanden al zoveel rare opmerkingen gehoord dat dit mij erg frustreert

38 likes

Dat ik buiten in de zon niks zie op mij Switch. First World problems.

2 likes

Dat ik met mn brakke bek naar mensen toe ben gelokt met “We gaan sushi eten”
En nu gaat het ineens over paprika soep.
Mensen zijn echt levens moe

40 likes

Ik doe dit alsnog. Ken weinig mensen in m’n stad dus fuck it

Ik ben naar de supermarkt geweest maar heb dus geen eten gekocht voor avondeten??? :upside_down_face::+1:t3:

8 likes

Wat een vies lokkertje zeg
Kun je niet voor jezelf sushi bestellen aangezien de rest daar blijkbaarrrr geen zin in had

2 likes

Dat is gewoon evil

1 like