Ah wat zonde. Nu moet je bestellen. Jammer zeg.
Ik ga vanavond voor het eerst sinds maanden (want eerst corona en daarna baby) uit eten met alleen mijn vriend bij ƩƩn van mān favo restaurants en verheug me al weken op de heerlijke tiramisu die ze daar hebben. Bekijk ik net eventjes de menukaart alvast en wat denk je? Hebben ze die tiramisu er verdomme vanaf gehaald.
nieuw favoriet restaurant zoeken dus
Heb aangedrongen en er word sushi besteld. En de sushi die ik wil en niet een of andere tatta box met alleen maar komkommer zooi.
ik zou naar huis gaan
dit bericht is incompleet zonder te vertellen wat voor gerecht het is!!
Ja echt kut maar niks aan te doen helaas
hahaha deens eten is zeker niet het meest esthetische etenš
Er zat niet eens een pepertje in of iets
De sushi is vertraagd en er word nu ketjap manis ipv soja saus op tafel gezet. Red mij
In wat voor hel ben jij beland
Ik heb net mān hele gvd kut huis schoongemaakt en ik zie gewoon 0 verschil met hoe het hiervoor was. Waar doe ik het dan voor gvd, wat een teleurstelling. En ook nog een lek ontdekt, deze hele ervaring was 100% teleurstelling, 0% satisfaction. Voel me echt voorgelogen door mezelf, ādit gaat het echt mooi maken!!!ā nou nee nu ruikt alles naar chemische citroen
De sushi word met een vork gegetenā¦
Ontvriend diegene.
heb je het nummer van slachtofferhulp nodig?
Mensen die hun neus niet in hun mondkapje hebben.
Wat heeft het dan voor zin.
Ik zie er op dit moment welgeteld 4 en heb echt zin om mn onderschrift even eer aan te doen
Jaa. De sushi is op en ik heb nog honger
Dit zijn trouwens de zelfde mensen bij wie ik vorig jaar met kerst heb gegeten. Toen had ze een kleine schotel voor 3 volwassenen en 2 kinderen en het toetje was een raketje. (Geen stokbrood met sausjes ernaast niks) Vrolijk kerstfeest!
Ik weet nu alleen dat ik niet met FF sushi kan eten. Ik lanceer werkelijk alles met stokjes.