Waar erger je je aan #7

Ah wat zonde. Nu moet je bestellen. Jammer zeg.

2 likes

Ik ga vanavond voor het eerst sinds maanden (want eerst corona en daarna baby) uit eten met alleen mijn vriend bij ƩƩn van m’n favo restaurants en verheug me al weken op de heerlijke tiramisu die ze daar hebben. Bekijk ik net eventjes de menukaart alvast en wat denk je? Hebben ze die tiramisu er verdomme vanaf gehaald. :sob::face_with_symbols_over_mouth:

10 likes

nieuw favoriet restaurant zoeken dus

1 like

Heb aangedrongen en er word sushi besteld. En de sushi die ik wil en niet een of andere tatta box met alleen maar komkommer zooi.

4 likes

ik zou naar huis gaan

1 like

dit bericht is incompleet zonder te vertellen wat voor gerecht het is!!

Ja echt kut maar niks aan te doen helaas :disappointed_relieved:

1 like

hahaha deens eten is zeker niet het meest esthetische etenšŸ˜‚

Er zat niet eens een pepertje in of iets :sob:

De sushi is vertraagd en er word nu ketjap manis ipv soja saus op tafel gezet. Red mij

13 likes

In wat voor hel ben jij beland

26 likes

Ik heb net m’n hele gvd kut huis schoongemaakt en ik zie gewoon 0 verschil met hoe het hiervoor was. Waar doe ik het dan voor gvd, wat een teleurstelling. En ook nog een lek ontdekt, deze hele ervaring was 100% teleurstelling, 0% satisfaction. Voel me echt voorgelogen door mezelf, ā€œdit gaat het echt mooi maken!!!ā€ nou nee nu ruikt alles naar chemische citroen

9 likes

De sushi word met een vork gegeten…

14 likes

Ontvriend diegene.

2 likes

heb je het nummer van slachtofferhulp nodig?

7 likes

Mensen die hun neus niet in hun mondkapje hebben.
Wat heeft het dan voor zin. :woman_shrugging:t3:
Ik zie er op dit moment welgeteld 4 en heb echt zin om mn onderschrift even eer aan te doen :nerd_face: :oncoming_police_car:

13 likes

Jaa. De sushi is op en ik heb nog honger

3 likes

Heerlijk die live updates van @Soy.peor

3 likes

Dit zijn trouwens de zelfde mensen bij wie ik vorig jaar met kerst heb gegeten. Toen had ze een kleine schotel voor 3 volwassenen en 2 kinderen en het toetje was een raketje. (Geen stokbrood met sausjes ernaast niks) Vrolijk kerstfeest!

8 likes

Ik weet nu alleen dat ik niet met FF sushi kan eten. Ik lanceer werkelijk alles met stokjes. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes