Als je in de buurt van zoetermeer woont, komt langS en je mag bestellen wat je wil.
Hartje zomer en de buurman is al drie kwartier bezig met een fucking bladblazer. Ik word gek! Ik lag zo lekker te chillen.
Edit: of hij is zijn vijver aan het stofzuigen, bestaan daar ook Makita-tools voor?
Ik hoop dat je verplicht bent met deze mensen te eten?
Sushi met een vork??? Eet het dan met je handen!!
Haha lief! Ben thuis ik ga lava cakjes in de oven pleuren.
Is volgens mij nog steeds beter dan helemaal geen masker, maar ik snap je punt wel.
Stomme aft in mijn mond doet zo zeer. Al bijna een week.
Voor alles bestaat wel een makita of karcher apparatus
Dat de mensen die hier in de straat op het terras zitten niet normaal kunnen praten maar constant schreeuwen naar elkaar.
Ik moet al-tijd aan jou denken als ik een bladblazer hoor of zie
Aan de onderhuidse ontstekingen/bulten/cysts op mijn flamoes. Nergens anders op mijn lichaam last van behalve daar.
High five
Zo irritant! Heb er drie! Dus nu zonder onderbroek door het leven.
Echt? Waarom? Hahaha we hebben er niet eens een.
Edit: oh god heeft vast met die groenwerkers te maken die m’n vorige wijk terroriseerden op woensdagochtend om 8 uur als ik vrij had. Wel nu heb ik dus een bladblazende buurman.
Hahaha ja dat laatste
Ik was het echt vergeten, maar voel de frustratie nu alweer opnieuw, gvd wat kon ik daar kwaad van worden.
1 tip; bestel inderm lotion, doe het op een wattenschijfje, deppen. 2x per dag en werkt super! Ik desinfecteer ook nog van te voren met chloorhexidine
Ik eentje en vind vooral het idee viezig. Je ziet hem gelukkig niet echt
Heb even gegoogled. Deze middelen mag ik niet met mijn huidissues. Heb veel huidklachten en bijna alles geeft allergie of problemen. Bedankt voor de tip in ieder geval.
@Twonights, je ziet ook niks maar voel het wel en doet soms ook pijn.
Mensen die in een restaurant pasta bestellen maar dan wel mee-eten van de garnituren zoals patat
Dat Quay een toffe aanbieding heeft (twee zonnebrillen voor 35 euro) maar wat ik ook doe de korting niet krijg. Dacht misschien moet ik 2 brillen kiezen van dezelfde prijs maar ook dat helpt niet. Ga wel mailen maar wil NU bestellen.