Nou idd
Doorlekken en dan vooral op mijn beddengoed.
Deze keer is de mega vlek ook nauwelijks minder geworden na oxi spray en daarna wassen .
Hoe ik als een klein kind geen enkele nieuwe gewoonte fatsoenlijk aangeleerd krijg.
Oh daar heb ik ook altijd last van! Of van die soort puistjes, met name na het scheren icm ondergoed dragen. Het doet ook echt pijn!
Ossengalzeep! Enige spul waar ik bloedvlekken mee weg krijg
Dat ik niet naar mijn werk mag omdat ik grieperig ben normaal gesproken zou ik me daar nooit ziek om melden want met een paracetamol gaat het best, maar nu mag ik gewoon niet. Heel logisch ook natuurlijk maar toch vind ik het kut en voelt het toch alsof ik thuisblijf om niks
Dat ik al sinds 4 uur klaarwakker ben na amper 3 uur slaap
Beterschap! Heb je je wel al laten testen?
Dat zalando iedere keer op onmogelijke tijdstippen de webshop weer bijvult. Ik aas al dagen op een broek maar telkens komt het mailtje ofwel om 5 uur 's ochtends als ik nog slaap of als ik aan het werk ben. En nu was ik wel een keertje snel genoeg maar was het alsnog zo snel weg dat ik geen kans kreeg om hem te bestellen
Nooo. Nog erger. Een is open en er kwam allemaal blegh uit. Nu zit er een gat. Best groot en het wil niet dicht. Lig nu naakt op bed te wachten tot het dicht gaat.
Pff het is zo druk ineens hier in de stad. Dacht even rustig op een maandag wat spullen te kunnen kopen maar ben op de helft van mn lijstje maar naar huis gegaan. Leek wel een drukke zaterdag, zoveel toeristen/ Duitsers ook.
Ik had lekkere ijskoffie voor in de trein. Kan ik natuurlijk niet opdrinken met dat mondkapje
Een vriendin heeft sinds kort een nieuwe vriend, maar nu plaatst ze telkens selfies van hun samen in de appgroep
Ik had laatst met een vriendengroep afgesproken (met zowel mannen als vrouwen) en we hadden wat discussies. Onder andere over schoonheidsidealen voor man en vrouw en hoe dat verschilt en over je âs avonds onveilig voelen op straat als vrouw. Ik had de discussies vooral met één vriend die er vaak een wat andere mening op nahield. Er was ook een vriendin bij die echt constant mijn punt tegensprak/ontkrachtte als die vriend dat ook deed en ik vond het zo irritant en frustrerend. Als hij bijvoorbeeld zei dat mannen âook heus wel dingen hebben om onzeker over te zijnâ begon ze dat te beamen terwijl dat helemaal mân punt niet was; ik zei alleen dat er voor vrouwen véél meer punten zijn waar je volgens het schoonheidsideaal aan moet voldoen. En zo deed ze dat bij veel meer dingen zoals dat ze zich niet onveilig voelt op straat, zo heel achteloos en nonchalant van âeh nee dat heb ik niet hoorâ. Ik voelde me echt weggezet als één of andere zeikerd terwijl ik over veel dingen gewoon gelijk had. Ik vraag me altijd af of sommige vrouwen zo doen als er mannen bij zijn om te bewijzen âdat zij echt niet zo zijn hoorâ en dat andere vrouwen zich juist aanstellen.
Zo heel verhaal dit, ik vind het moeilijk om mân ergernis te verwoorden want ik kan er de vinger ook niet helemaal opleggen.
Ja, dit ja. Gender traitor ben je dan.
Beetje cool girl vibes krijg ik van haar
Drinken mag omdat je dan heel kort je mondkapje af kunt doen. Drinken doe ik af en toe wel. Eten niet meer.
Dus vrouwen moeten het met dat soort onderwerpen altijd met elkaar eens zijn en er anders maar over liegen? Want anders heul je met de vijand aka mannen?
Gewoon af en toe een slokje nemen hoor.
Gevoelige tanden. wat zeurt dat