Waar erger je je aan #7

Dat ik al sinds 4 uur klaarwakker ben na amper 3 uur slaap :triumph:

Beterschap! Heb je je wel al laten testen?

1 like

Dat zalando iedere keer op onmogelijke tijdstippen de webshop weer bijvult. Ik aas al dagen op een broek maar telkens komt het mailtje ofwel om 5 uur 's ochtends als ik nog slaap of als ik aan het werk ben. En nu was ik wel een keertje snel genoeg maar was het alsnog zo snel weg dat ik geen kans kreeg om hem te bestellen :unamused:

Nooo. Nog erger. Een is open en er kwam allemaal blegh uit. Nu zit er een gat. Best groot en het wil niet dicht. Lig nu naakt op bed te wachten tot het dicht gaat.

1 like

Pff het is zo druk ineens hier in de stad. Dacht even rustig op een maandag wat spullen te kunnen kopen maar ben op de helft van mn lijstje maar naar huis gegaan. Leek wel een drukke zaterdag, zoveel toeristen/ Duitsers ook.

1 like

Ik had lekkere ijskoffie voor in de trein. Kan ik natuurlijk niet opdrinken met dat mondkapje :sob:

1 like

Een vriendin heeft sinds kort een nieuwe vriend, maar nu plaatst ze telkens selfies van hun samen in de appgroep :roll_eyes:

1 like

Ik had laatst met een vriendengroep afgesproken (met zowel mannen als vrouwen) en we hadden wat discussies. Onder andere over schoonheidsidealen voor man en vrouw en hoe dat verschilt en over je ’s avonds onveilig voelen op straat als vrouw. Ik had de discussies vooral met één vriend die er vaak een wat andere mening op nahield. Er was ook een vriendin bij die echt constant mijn punt tegensprak/ontkrachtte als die vriend dat ook deed en ik vond het zo irritant en frustrerend. Als hij bijvoorbeeld zei dat mannen ‘ook heus wel dingen hebben om onzeker over te zijn’ begon ze dat te beamen terwijl dat helemaal m’n punt niet was; ik zei alleen dat er voor vrouwen véél meer punten zijn waar je volgens het schoonheidsideaal aan moet voldoen. En zo deed ze dat bij veel meer dingen zoals dat ze zich niet onveilig voelt op straat, zo heel achteloos en nonchalant van ‘eh nee dat heb ik niet hoor’. Ik voelde me echt weggezet als één of andere zeikerd terwijl ik over veel dingen gewoon gelijk had. Ik vraag me altijd af of sommige vrouwen zo doen als er mannen bij zijn om te bewijzen ‘dat zij echt niet zo zijn hoor’ en dat andere vrouwen zich juist aanstellen.
Zo heel verhaal dit, ik vind het moeilijk om m’n ergernis te verwoorden want ik kan er de vinger ook niet helemaal opleggen.

10 likes

Ja, dit ja. Gender traitor ben je dan.

17 likes

Beetje cool girl vibes krijg ik van haar

2 likes

Drinken mag omdat je dan heel kort je mondkapje af kunt doen. Drinken doe ik af en toe wel. Eten niet meer.

1 like

Dus vrouwen moeten het met dat soort onderwerpen altijd met elkaar eens zijn en er anders maar over liegen? Want anders heul je met de vijand aka mannen?

3 likes

Gewoon af en toe een slokje nemen hoor.

1 like

Gevoelige tanden. :sob: wat zeurt dat

Ik wilde dit posten. En vooral irritant tijdens het poetsen. Je moet er juist extra aandacht aan besteden maar het voelt zo naar om er overheen te gaan

1 like

Ik vraag mijn man 2 dingen mee te nemen van de winkel: 1. Maandverband en 2. Iets lekkers (want zie punt 1).

Wat neemt hij mee? Inlegkruisjes (waar ik dus binnen 2 minuten doorheen lek) en doodgewone naturel muffins. Van alle muffins die je kunt meenemen neem je naturel muffins? Waarom geen chocola? Waarom geen chocolate chips???

(Ik snap overigens dat mijn ergernis buitenproportioneel is maar nogmaals, zie punt 1)

77 likes

Jeuk onder mn poot :triumph:

Hij kan toch niet weten waar je precies zin in hebt? Ik zag dan juist precies wat ik graag wil.
En balen van de inlegkruisjes ja maar daar zou ik ook specifieker in zijn. Zoveel keuze, normaal, large, met vleugels, zonder vleugels etc. Snap wel dat hij niet goed het verschil weet tussen maandverband of inkegkruisjes.

5 likes

Ik mag hopen dat hij wel eens de verpakking van haar producten gezien heeft

5 likes

Misschien niet alles zo serieus nemen? Volgens mij was het nogal duidelijk dat ik me er bewust van ben dat mijn ergernis buitenproportioneel is aangezien ik dat letterlijk zeg. Iedereen mag zich toch wel eens ergeren om iets onzinnigs?

4 likes