Dat is waar!
Hahaha zelfs zonder ongesteld zijn zou me dit bovenmatig irriteren. Alleen die naturel muffins al, doe even normaal.
Vast. Ik zie mijn mans shampoo ook altijd staan, toch heb ik geen idee welke ik voor hem moet meenemen als hij het vraagt.
Mijn vriend en ik gaan vandaag aan het eind van de dag op vakantie. We gaan kamperen en hiervoor hadden we dingen via internet besteld, zoals een lamp, een gasstel etc. Het zou vandaag bezorgd worden, maar nu krijgen we net bericht dat het morgen bezorgd wordt
Ik ben zo boos op de wereld en ik schiet daar niks mee op maar toch ben ik het. En dat vind ik irritant
De meid tegenover me in de bieb die de hele tijd op haar nagels bijt ik kan er echt niet tegen haal die vingers gewoon uit je mond
Dat mensen mij zo onderschatten/verkeerd inschatten. Zat in een vergadering en ineens stopt een vrouw die om te zeggen ‘Leverworst, weet jij wel wie dat is?!’ … Ehh ja dat is een van de belangrijkste personen binnen onze organisatie? Daarna ging het over boeken en het was direct ‘Leverworst houdt denk ik niet van boeken toch?’… Ehm ik heb nog wel advies voor een paar feministische manifesten? Ik had al geen zin in vandaag en nu ben ik er wel klaar mee. Weet niet waarom ik hier zo gevoelig voor ben. Geen idee waar ze dit ook allemaal op baseren. En nu hoor ik haar met die serieuze harses Leverworst zeggen ipv mn echte naam en dat is wel weer heel grappig.
Deze types pak je altijd het hardst aan door te reageren met ‘wat een rare/vreemde opmerking’ ‘Waar baseert u dat op?’ en een stilte te laten vallen. Triest ook, een ander naar beneden proberen te halen voor een groep met dit soort opmerkingen.
Ah ja dit is zo irritant! Van die mensen die je helemaal denken te kennen en die je dan continue moet corrigeren omdat ze allemaal dingen zeggen die totaal niet kloppen met dan het risico om de hele tijd super defensief over te komen.
Dat er een pakketje binnen is gekomen van gree.tz met heliumballonnen erin, maar hij niet naar mij of mijn vriendin geadresseerd. Heb gekeken bij alle naamplaatjes uit de flat en die hier tegenover voor het geval het een typefout was maar de naam die erop staat is nergens te vinden Nu weet ik niet wat ik er mee moet en staat het hier maar.
Denk aan de satisfaction als je dingen weg kan gooien en de ruimte die je kan maken voor nieuw plantjes
Ik klapte helaas volledig dicht. Kon alleen beetje zo stotterend ‘ik werk hier drie jaar dus weet ik wel wie zij is ja’ zeggen…Ze heeft er wel vaker een handje van. Werk nu paar maanden in een team en iedereen geeft mij best veel verantwoordelijkheid wat supertof is. Maar zij komt dan echt met dingen aan als een map naar een andere locatie slepen als taak…Dus echt 0 vertrouwen in mij.
@quarterlife Ik zat ook met zulke verbazing te kijken. Ging inderdaad daarna misschien wel iets te hoog van de toren blazen met mijn boekenlijst :’)
Ik erger me dood aan mijn vaste postbezorger. Ze is het type die die de naam van je huisdier weet, ook al heb je die nooit genoemd. En ze heeft vaak commentaar.
We hadden online wat dingen voor de tuin gekocht (potgrond, moestuin grond e.d.). Die zakken heb ik buiten laten liggen zodat mijn vriend ze kan tillen (40kg, doei). Vraagt ze ‘goh bestel je dat ook online?’ ik: ja, ik bestel bijna alles online’. Zij: ‘bijzonder’. En loopt weer weg. Dankjewel hoor.
Moet je zeggen: ja, daarom heb jij nog een baan
Nee staat alleen ‘happy birthday (naam)’ en dan dezelfde naam die op de doos staat, dus daar heb ik ook niks aan Snap echt niet hoe ze hier zijn beland hahaha en iemand heeft er waarschijnlijk best veel geld aan uitgegeven. Maar kan er maar beter zelf van genieten dan dat er helemaal niks mee gebeurd inderdaad
Was ik eindelijk helemaal gelukkig met fb en hij gelukkig met mij, komt zijn crush met hangende pootjes terug. Hoop voor hem dat ze gelukkig worden. Hoop voor mij dat hij tijdens haar hele “ik heb bindingsangst mag ik hier na een jaar over nadenken er nog even wat langer over nadenken” mij blijft zien.
Alle begrip voor mensen met bindingsangst maar hey, ik vind m ook leuk. Trut.
Bleekvlek op mijn laatste goede broek (die ook nog eens redelijk nieuw is)
Wat voor account? Insta?
Aan mezelf en mijn lichaam, ugh. Mag ik alsjeblieft gewoon een tijdje relaxed en klachtenvrij zijn? Kan me niet eens meer herinneren hoe het voelt om me uitgerust en ontspannen en fit (of gezond) te voelen.
Het is vandaag een dag dat elke man die ik ooit mn nummer heb gegeven me ineens weer herontdekt in hun whatsapp lijst.
En ik elke keer maar " Ik heb geen idee wie jij bent"