fruitvliegjes, aaaaargggh
Bij appie en jumbo kan je er gratis een bij de klantenservice krijgen.
Ik heb hier ook al ruzie over gemaakt in de supermarkt
Als je wil dat ik een karretje pak moet hij ook zonder muntje gebruikt kunnen worden
Heb lekker zonder kar, met veel te volle armen alles op de band gepleurd
Of je sleutel erin duwen
Update: Hij heeft nog steeds zijn repertoire niet uitgebreid helaas
dit vind ik dan ook wel weer flauw van je. alsof die medewerkers daarvoor hebben gekozen
verder is het doel niet plots verdwenen ofzo he, van die karretjes
Pfoe. Heftige reactie
Hij zou beter aan zijn issues kunnen gaan werken want dit is echt een bizarre reactie en het zal mij niets verbazen als dat gedrag later nog eens zal opspelen. In plaats met alleen een excuses te komen zou het hem niet misstaan om met een plan van actie te komen om aan zijn probleem te werken.
Alsof ik geen afstand kan houden zonder karretje?
Niemand heeft last gehad hoor van mijn gedrag behalve dat mijn boodschappen misschien een beetje rommelig op de band liggen
Ik maak me bijna zorgen door dit bericht. Dit zou mijn vriend echt op precies dezelfde manier zeggen
Kan je niet ergens gratis bladmuziek printen en dan in de brievenbus stoppen?
Ik heb veel weekenden moeten werken en nu ben ik zo ontregeld in mn ritme⊠heb nu twee dagen vrij dus gevoelsmatig is het nu vrijdag maar het is dinsdag en vanochtend dacht ik dat het woensdag was
Nouja âruzie gemaaktâ en âalles erop gepleurdâ klinkt wel alsof je kut tegen ze deed
Ik zou dit weekend met vriendinnen in Nederland op vakantie gaan en de vriend van een van die vriendinnen zou ook een dagje komen omdat ze daarna samen ergens anders heen zouden gaan. Tien keer aan mij gevraagd of mijn vriend ook zou komen, duidelijk aangegeven dat dat ivm zijn werk wel op een ander moment zou zijn. Niets meer gehoord, dus vriend gevraagd en die was enthousiast. Nu hebben ze vandaag in het skypegesprek waar ik niet bij was besloten dat het zo geen echte vriendenvakantie zou zijn en dat er maar 1 avond aanhang mag komen, de avond waarop de andere vriend zou komen. Echt ontzettend begrijpelijk dat dit niet hun idee van vakantie is, maar ik heb dit echt 10 keer gecommuniceerd en hoor nu pas dat het een probleem is. Ben echt pissig, kan dus morgen mijn vriend teleurstellen want die had zich best wel verheugd en had me hier zelf ook op verheugd, dus mijn idee van vakantie is nu ook ineens een stuk minder geworden. Heb nu ook echt even helemaal geen zin om een week lang met die meiden in een huisje te zitten, kom op communiceer eerder en duidelijk wat wel de bedoeling is.
Ja klopt ik ben ook ziekelijk jaloers maar ik zie niet overal een mogelijkheid tot een orgie in
Mannen die je aandacht willen om je vervolgens weer te laten stikken
Wat een zwaar overdreven reactie, ook als je bedrogen bent (dacht eerlijk gezegd door je eerste bericht dat er wat âzwaardersâ achter zat dan dat). Ik vind het nog netjes dat je hierbij rekening met hem houdt, dat zou ik al niet doen. Vind het daarbij ook niet eerlijk van hem dat hij zijn vorige situatie nu op jouw projecteert alsof je niet te vertrouwen bent.
Wat een vervelende actie om het met elkaar te bespreken zonder jou er bij. Anders toch proberen uit te leggen hoe jij er tegen aan kijkt en dat het niet fair is zo?
Het gaat niet alleen on afstand houden, maar ook dat er een max aantal personen in de winkel mogen en dat tellen ze met karretjes. Ik vind dat je echt mega asociaal gedrag laat zien met je â Heb lekker zonder kar, met veel te volle armen alles op de band gepleurdâ.
Echt hoor, de regels zijn niet veranderd. Vraag een muntje bij de service balie of neem er zelf eentje mee van thuis.
Bij jou ook al! Is er iets met de stand van de zon of maan dat ze allemaal op dezelfde dag weer appen na maanden radiostilte?