Hahaha jaa ik denk het. Het is wel altijd in de zomer omdat ze dan hitsig zijn. Maar de zomer duurt een aantal maanden en mannen presteren het om allemaal in dezelfde week te appen.
Toen ik mn scharrel vertelde dat ik een nieuwe kamer in een huis met drie jongens had zei hij geen gefeliciteerd of wat leuk ofzo, nee, hij vroeg of ze knap waren. ik was niet blij
Dat er bijna nooit meer lotingen voor huurwoningen zijn. Hallo, hoe moet ik dan aan een huis komen? Ik moet echt voor volgend jaar weg, want dan gaan ze hier verbouwen en dat wordt dan te stressvol
Ja heb ik gedaan inderdaad! Heb er inmiddels ook met twee vriendinnen persoonlijk over gesproken en ze snappen mijn punt inmiddels, dus dat scheelt We gaan vanmiddag er nog even met zijn allen over bellen dus ik denk dat we wel tot een goede beslissing kunnen komen! Ben inmiddels ook niet meer zo boos want snap van hun kant nu ook beter waar het vandaan komt
Hij is verliefd op haar. Ik ben niet verliefd op hem en hij is dat ook niet op mij. Voor ons is het puur een fwb ding. Hij houdt niet op met ineens dingen doen met mij voor haar. Wat ik wel zo typisch vind is dat ze een jaar heeft verteld dat ze geen interesse heeft en de minuut dat hij beter in zijn vel zit en minder aandacht aan haar besteed, ze dan wel weer claimt interesse te hebben maar nog steeds niet echt wat met hem wil.
Het is meer inderstaande en een beetje beschermingsdrang. Neem aan dat je na een jaar wel weet of je iemand leuk genoeg vindt om er iets mee te beginnen. Weet niet hoeveel tijd ze nog meer wil maar ik wil niet dat hij gekwetst word.
Dat er mensen in mijn omgeving nog steeds vakanties boeken (als ze nog niet geboekt hadden). Daar erger ik mij aan, want corona is overal terug aan het opflakkeren. En zij doen alsof het niets is want ze gaan āmaar net de grens over naar Frankrijkā Kunnen mensen zich dan echt niet amuseren met een dagje/meerdere dagen weg in eigen land? Het is soms al moeilijk genoeg om de regels te respecteren in eigen land (dat ze bijvoorbeeld staan te hijgen in je nek in de supermarkt), laat staan in het buitenland.
eerlijk gezegd, in Nederland is het overal al veel te druk. Je kunt je dan afvragen of je überhaupt weg moet gaan ( eigenlijk niet dus) maar ik snap wel dat er dan soms mensen zijn die een rustigere omgeving opzoeken waar veel minder kans op brandhaarden/besmettingen zijn.
Ik weet natuurlijk niet of deze mensen ergens in een hutje op de hei gaan zitten en daar in het bos gaan wandelen of dat ze lekker hutjemutje in de wachtrij in Disneyland gaan staan.
Ik vond de regels een stuk makkelijker te hanteren in het buitenland. Daar was het rustig, hielden mensen afstand en moest je je mondkapje op. Hier terug in de stad is het kermis, zitten de terrassen vol en kun je niet rustig boodschappen doen. Doe mij maar een weekje natuur in het buitenland in een rustige omgeving in plaats van die drukte hier.
Ik bestel voor de 2e keer dezelfde foundation op bol en ik krijg gewoon ALWEER de verkeerde kleur.
En ja ik wil klagen maar het is zo druk bij de klantenservice dat ik alleen billie de bot kan uitkafferen
Ik weet niet hoe anderen het aanpakken, maar ik werk zelf op een klantenservice en stel het op prijs als mensen vriendelijk blijven, rustig zeggen dat ze een klacht hebben en vertellen wat er is gebeurd, en dan aangeven van: ik weet wel dat jij hier niks aan kan doen, maar ik vind dit heel vervelend. Negen van de 10 keer zijn er toch standaard oplossingen en ik ben echt veel meegaander en behulpzamer als mensen normaal doen dan wanneer ze hoog van de toren blazen. MƔƔr ik werk dan wel niet voor een webshop, mogelijk is dat anders. Maar ik kreeg laatst ook ergens 2x het verkeerde artikel geleverd en deze tactiek hielp.
Ik snap sowieso niet waarom je onaardig zou doen tegen de klantenservicemedewerker.
Nee snap ik ook niet, vind ook echt heel lelijk als mensen onnodig kut gaan doen tegen ze
maar ik heb ook soms meegemaakt dat een klantenservice medewerker echt heel kattig uit zichzelf deed, dan moet ik wel echt ff slikken om niet kut terug te doen hoor
Ik haat bots. Heeft iemand OOIT goede ervaringen met een bot?
- Ja, een bot heeft mij goed geholpen
- Nee, bots helpen mij niet
- Nee, bots maken mij agressief
- Ik begrijp niet wat je bedoelt. Kun je je vraag in andere woorden herhalen?
0 stemmers
Oh tuurlijk, als mensen stom doen is het anders. Maar veel mensen gaan al zo negatief dat gesprek in, dat lijkt me echt kut als klantenservicemedewerker. En als je niet echt meewerkt komt dat ook vaak weer van hogerop. Ik heb ook bij een bedrijf gewerkt waar best moeilijk werd gedaan over retouren en ik vond dat zo kut voor de klantenservice want die moeten alle klappen incasseren.
Ja, die van Ikea heeft mij aan een missende schroef geholpen en toen afscheid genomen met āik ga weer verder met mijn BILLY in elkaar zettenā.
Ik ook niet maar verbazingwekkend veel mensen lijken het normaal te vinden vooral het āik snap dat jij er niks aan kan doen, maar ik vind dit echt heel vervelend, kan jij mij hierbij helpen?ā werkt bij mij persoonlijk goed
Misschien staat het verkeerd op de site of ligt het verkeerd in het magazijn. Hier heb je niets aan maar dit is altijd mijn mantra als er voor de tweede keer het verkeerde artikel wordt opgestuurd. Bij de eerste keer kan het nog een foutje zijn, bij de tweede keer is er een patroon.
Die bot van DHL is zoooo kut.
āHet is momenteel te druk en er zijn geen werknemers beschikbaar. Kom op een ander moment terug.ā
Ja hallo! Daar ben jij toch voor geprogrammeerd of wat?!
Dat mijn sterrenbeeld de ene keer
Maagd en de andere keer leeuw is (23 aug). Ik wil een armbandje kopen met mijn sterrenbeeld maar welke moet ik nou doen?!