Welke je mooier vindt en je het meest in herkent.
Mijn tv heeft een update gehad en nu is de tv-gids langzamer én het kost een extra klik om vanuit de tv-gids naar een ander zender te zappen
Maar soms vergeten ze dat je als klantenservice medewerker geen magie hebt en ineens een andere oplossing hebt.
Heb al zoveel shit over me heen gehad.
Allebei?
Thanks! Klopt ook wel het beste bij mij.
dat mijn katten al onze schoenen zitten te vernielen door er overheen te schuren met hun bruine huidsmeer
Zijn het naaktkatten ?
Word soms best gek van mijn langharige monsters, maar I take that everyday over this . Plukjes haren zijn makkelijker schoon te maken dan dit.
Ik ben ook nog nooit goed geholpen door een bot, maar dat komt omdat ik pas contact op wil nemen met de klantenservice en dus bij zo’n bot terecht kom als ik een complexe, vaak persoonlijke, vraag heb. Dat kunnen ze meestal niet aan.
Heb een tijdje bij een bedrijf gewerkt dat bots maakte en het merendeel van de vragen die een bot krijgt is heel basic, in de categorie ‘ik ben mijn wachtwoord vergeten’ of ‘hoe moet ik mijn pakketje retourneren’. De mensen die geen zin hebben om zelf de website te doorzoeken of digitaal niet zo vaardig zijn worden wel geholpen door de bot, daarmee verlaag je de druk op de klantenservice al en kunnen zij de complexere vragen oplossen.
Voor jou als lastige vragensteller wel heel irritant. Vooral als een bedrijf nergens duidelijk een telefoonnummer/emailadres op hun website heeft staan en je een soort bot-keuzemenu moet doorlopen terwijl je toch al weet dat die bot je niet kan helpen.
You must be new
Ik zal vanaf nu een lijst gaan bijhouden met feiten over alle forummers
Nee hoor, maar Karls katten zijn de VIPs van de huisdieren op dit forum. Van de rest zou ik t ook niet weten
Ja klopt… soms krijg je dat bruin er namelijk echt niet uit. Ze zijn gek op de zweetlucht van mijn vriend (?) en ze hebben eens meerdere dagen in een shirt van hem liggen wroeten en dat krijg ik er echt niet uit.
Deze foto
Edit: en die andere trouwens ook
Ik hoor hier ook gelijk zon gek geiten geluid bij.
Ja ik heb niet echt tips. Maar ik stel me meestal gewoon passief agressief op, dus zou nooit iemand echt uitschelden oid en benoem meestal ook dat zij er niks aan kunnen doen. Maar haal er op dat moment voldoening uit om zo te reageren want ik bestel bij bol voor het gemak en dan kan ik nu twee foundations APART terug gaan sturen en inpakken. Echt niemand heeft daar zin in. Daar wil ik dan wel een kortingscode voor terug
Haartjes en pluisjes in mijn ogen En wanneer ik mascara op heb lijkt het alsof ik die dingen aantrek, dan kan ik weer een half uur in de spiegel op mijn oogbol staan wrijven.
Wel een heel fijn gevoel als je dan eindelijk zo’n ellendig ding uit je oog plukt.