Dit ding van de Hema redt je witte schoenen. De mijne kreeg ik met gewoon poetsen echt niet meer schoon en zijn nu weer hartstikke wit (en 100x makkelijker dan poetsen dus ik doe nooit meer zoveel moeite)
Wow thanks! Goeie reviews ook. Ga er eens naar opzoek
Hele bus is leeg, en iemand gaat precies achter me zitten. Dude!!! Anderhalve meter!!!
Een jongen die in de rij naast me zit in de trein, die zijn mondkapje omlaag heeft om IN ZIJN NEUS TE PEUTEREN
@Schattepatat
Ben dit nu bij aan het lezen en dinsdagavond kreeg ik ook van twee oude vlammen (haha voel me 83 jaar) een appje! Eentje van 10 jaar geleden en eentje van serieus 18 jaar geleden?! Hahaha wtf.
Woww zo lang ertussen ajo haha. Wat zeiden ze? Polsten ze direct of je nog beschikbaar was?
Haha nee het waren nette gesprekjes over hoe het met me ging etc., eentje weet dat ik niet beschikbaar ben en de ander volgens mij ook wel, maar vond het wel bizar dat zij allebei op één dag tegen me begonnen te praten.
Ik zou er zo achterdochtig van worden (de timing) #hoedan
Ja die eerste kon ik nog wel enigszins verklaren omdat ik bij familie van hem in de buurt ben komen wonen, dus er zal wel over me geroddeld zijn, maar die tweede dezelfde avond deed mijn wenkbrauwen wel fronsen.
Maar:
hahahaha ja maar echt goenavunt
Zuchtend, hoofdschuddend en al mompelend opstaan en ergens anders gaan zitten
Wooow was jij 18 jaar geleden al oud genoeg om een vlam te hebben???
Yesss toen was ik 15-16, dus dat waren wel puber-vlammen, haha.
Mijn collega die elke dag vragen aan mij stelt waarvan ik denk ‘jij werkt hier langer dan ik, waarom weet je dit niet?’. Maar als ik dan antwoord geef ik altijd weer een weerwoord krijg :’). Heb net onze conversatie per ongeluk afgesloten. Klaar mee voor vandaag.
Ik heb laatst weer eens de bus gepakt en overal op de schermen stond dat je iedere stoel weer mag gebruiken, maar ondertussen riepen ze wel om dat je 1,5 meter afstand moest houden
Ik vind het ook raar dat ik al 20 jaar menstrueer. Wat een verschrikking.
Dat ik een (1) pizza bestel en dat meer dan een uur moet duren om bij mij thuis bezorgd te worden. Daar bestel ik dus ook nooit meer
Dat de kat van mijn ouders me niet leuk meer vindt nu ik niet meer thuis woon geef me liefde
Laatst vertelde iemand hier dat ze wel eens spullen weggeeft, waarvan ze later spijt heeft. Ik heb vorige week een super mooie bloempot met een mooie plant weggegeven. WHY. Nu dus vet spijt hahaha. Een vriend van mij gaf er een compliment over en ik zei letterlijk: oh ja neem maar mee. Hoezo. Niks wat ik nu over heb stond zo leuk op die plek. Ergernis aan mezelf dus.