Geen verdere uitleg nodig
Ik heb weinig energie, wordt geen succes
Basic Fit, er is gewoon geen enkele manier om ze te contacteren??
En ik wil effe ranten over hoe smerig het zogenaamd gErEiNiGd materiaal was dat klaarlag voor de groepsles. En de instructrice die dan vraagt âoh ja ontsmetten jullie even alles na afloop?â ja wil ik wel meid, maar met jullie verdunde Mr Proper en een stukje papier alleen was je geen dodelijk virus weg
Wordt dit het moment dat ik eindelijk mijn abo opzeg?
Op mijn enige vrije dag waarop ik kan uitslapen in 3 weken start de schoonmaakster om half9.
Ben echt geneigd te zeggen dat ze 't geld mag houden en niet hoeft te komen want ik wil gewoon in mân bed liggen stinken tot de lunch. Ik heb nu gevraagd of ze om 10 kan startenâŠ
Ik zag maandag in de trein die strandde bij Geldermalsen. De meiden naast mij maakte allemaal âgrapjesâ over mensen die voor de trein zouden liggen en gewoon doorrijden. Ben ergens anders gaan liggen, maar in de opwinding mijn koptelefoon laten liggen.
Ik heb dus helemaal geen vrouwelijke energie in me?
Dat ik bij een pakketje voor avondlevering kies, daar extra voor betaal en dat ik om 14u een mail krijg met: we hebben je gemist, je kunt het morgen ophalen.
Dat altijd net wanneer ik de tuinkussens, mân e-reader en een glas wijn naar mân balkon heb verplaatst, de zon er weer vandoor gaat
Schimmel op de achterkant van mijn kast Dit is al de tweede kast waar we de achterkant uit kunnen slopen, gelukkig zijn het Ikea-kasten en spijker je er zo een nieuwe aan maar godverdomme ik heb nog nooit ergens gewoond waar schimmel zo ânormaalâ is.
En ook: zodra de temperatuur boven 22° stijgt zweet ik echt als een paard jezus ik zwem alweer in mijn kledij en ik kom net uit de douche.
Dat mijn buurvrouw en haar vriendinnen van die werkende corpsmeisjes zijn. Ze gillen nog steeds naar elkaar alsof ze in de kroeg staan. Er zitten twee of drie mensen op het balkon en ik zit binnen maar ik kan het hele gesprek volgen.
Heel hard politesse roepen. Daar reageren corpsmeisjes wel op.
Nu zijn er ineens meisjes (niet de eerdergenoemde buurvrouw met dinnetjes) aan het meezingen met kroegmuziek. Ik ben al chagrijnig maar nu ben ik echt aan het koken. Flikker op, ga lekker naar een kroeg.
Beetje laat maar kan je volgende keer niet snel gaan en microfoon muten?
Ik ken iemand en die belde altijd op de wc met deur open ivm galmen, is ook een optie.
Ik zou daar ook bang voor zijn maar dan iets roepen van, een moment.
Mijn enkel en voet zijn mega gezwollen, en het is zoân irritante sensatie. Nu moet ik mân voet hoog houden blijkbaar maar nu voel ik mân voet niet meer
Mensen die zichzelf als alwetende honden-Goeroe presenteren op internet terwijl ze hun eigen hond zo ongeveer 20 uur per dag in de bench hebben. En ja, dat gaat vol tegen hun eigen advies in
Mengkranen, oh mijn god ik kan daar echtniet mee overweg. Voel me ook altijd een verwende trut ofzo als ik bij vrienden douche die een mengkraan hebben maar het is altijd bij mij de keuze tussen levende verbranding of een stervens koude douche. Nou dat wordt dan dus dat laatste en dan zoân douchegordijn die steeds aan je kont plakt. Ik haat die kranen echt, of ze haten mij.
Ik heb vandaag een belangrijke dag en ik kan dan âs ochtends niet helder nadenken. Ik heb een jurkje aan dat opkruipt en een panty met gaatjes. Way to go
Oh ja ik bedoel dit iig:
Helemaal mee eens! Moet wel zeggen, naar misschien is dat meer iets voor ongemakkelijke momenten, dat ik een keer iemand te slapen had. Die ging douchen en ik daarna. Alleen ik pas de kraan nooit aan, makkelijke heb ik, dus stapte er zo onder. Hij had alleen super heet gedoucht en ik had echt géén idéé hoe ik die kraan moest bedienen, was het nu omhoog of omlaag voor kouder water?! Blond moment
De truc om niet te verbranden met die twee aparte kranen is trouwens om eerst het hete water helemaal open te draaien en en daarna koud water toe voegen. En als je klaar bent met douchen eerst heet uitdraaien en daarna koud.