Onthouden kun je leren hoor!
ik werk als zomerbaantje een kleine maand in een restaurant in een uithoek van NL
en ze doen zo denigrerend over dat ik vegetarisch eet
ādat noemen we dus vegetragisch hihahoā
Torenwasrekken. Degene die dat bedacht heeft haat ik tot op de grond van mān hart. Hoe is dat handig? Echt gewoon niet. Dan heeft mijn moeder de was opgehangen, uiteraard bovenaan die toren, want makkelijk. Dan wil ik een wasje ophangen en dan is alleen de onderkant vrij, maar daar kan je dan niet bij en je ziet geen ene flikker omdat al die was van de verdieping erboven ervoor hangt. Ik word gewoon echt bloedchagrijnig van zulke idiote wasrekken
Hahahaha okay maar hier moest ik wel om lachen. Geitenkaas salades zijn ultiem vegetragisch
Via twitter reageren ze heel snel meestal
Eerst heet en koud samen helemaal opendraaien en dan koud steeds verder dicht toch? Zo doe ik dat iig altijd
Duss⦠ik moet zo weg maar het eten is aangebrand en ik ruik daar nu na.
Aint life beautiful
Misschien helpt het als je je nog even snel omkleed?
Heb me gelukkig nog nuet omgekleed haha
Oh no!
Wel genoeg water? Die van mij hadden in een paar uur de hele vaas al leeggetrokken.
Volgens mij kan een beetje suiker ook en sommigen zweren bij een scheutje cola.
Dat de zon schijnt. Wil vandaag de hele dag netflixen dus dan moet het eigenlijk regenen.
Hopen dat het werkt!
Hier is atm een dikke stortbui dus geef de moed niet op!
Buienalarm verteld mij dat het de hele dag droog blijft hier wat een pech
Een te stille groepsapp. Ik zit met twee vriendinnen daarin en ik zet er regelmatig iets in maar altijd geen tot weinig reactie. Wat heeft een groepsapp dan voor zin
Google maps zei dat het tuincentrum 20 min fietsen was vandaag. Dat was het not even close, heen met tegenwind en omleiding was het 49 min fietsen. Maar ik zie nu dat google maps kennelijk denkt dat ik 24 km per uur fiets op me swapfietsie. Doe even rustig.
Ja dit! Docenten van mij noemen het ook cuvver, klinkt gewoon een beetje gek haha
Epilator! Aargh
Die ene haar die die maar niet wil pakken, maakt niet uit op welke manier je erover heen gaat
En nu! Ene been gedaan, met andere bezig⦠gaat ie kapot!