Waar erger je je aan #7

dat ik op vakantie ben en thuis dacht: laat ik een nieuwe bodylotion proberen, maar ik mis mijn vertrouwde nivea geur. Morgen naar de winkel

1 like

Dit is zo irritant hé! Ik reken ook altijd het dubbele als ik mijn fietsroute op Google maps opzoek. Die snelheden zijn echt totaal niet realistisch voor de gemiddelde fietser.

2 likes

Er waren wat dingen kapot aan de auto (niet iets wat meteen gemaakt moet worden) en mijn vriend ging even met zijn stiefpa kijken of ze iets snel konden fixen. Eindstand is dat de stoel eruit is gehaald er een schroefje af is gebroken dus ze hem er nu niet meer erin krijgen. Ik wil gewoon naar huis :sob:

2 likes

Ik wil deze maand niks meer kopen en iedere keer kom ik in zo’n loophole terecht van op een webshop kijken, wegklikken en verder gaan met mijn leven om vervolgens weer iets anders tegen te komen.

8 likes

Haha toevallig, mijn man zei net iets over de koffers die in dat kastje liggen. Ik snapte er geen zak van, koffers in een kastje? Blijkt dat hij de stoffen ‘covers’ van de speakers (plaatjes die je ervoor kunt klikken om stof tegen te houden) bedoelt :roll_eyes:

2 likes

Als je naar Osdorp ging: I feel you met al die omleidingen en wegwerkzaamheden daar in de buurt steeds. Eerst al de trambaan die 148 jaar open lag. Hopelijk heb je wel wat leuks gekocht en was het t waard.

1 like

Muggenbult op mijn voet en ik wil slapen :(((

Ik kan niet slapen en ergens in de buurt is het weer feest. Wtf het is zondag, er zijn ook mensen die moeten werken. Niet iedereen heeft vakantie. Ik wel maar mijn dag begint om 6 uur. Ik weet ook niet waar precies dus kan ook niet bellen.
Egoïstische mensen.
Vorig jaar was het hier nog een rustige buurt.

Ja godsamme wanneer zijn die werkzaamheden daar eens voorbij??? ik kan inmiddels niet eens meer lachen om dat gekke omleidingsbord

Summary

11 likes

Nee het viel heel erg mee! Piepklein stuk van het fietspad bij Sloterdijk was afgesloten maar zonder omleiding en toen liep ik ineens als een halfgare toerist met m’n fiets door de bus- en tramhalte daar. Ik was te braaf dus op de terugweg gewoon over de trambaan en stoep gefietst. Opbokken met je afzetting.

En het was de moeite waard!

2 likes

Hahaha gelukkig hebben we de foto’s nog
:weary:

1 like

Vorige week ergerde ik me aan mijn concentratie (of eigenlijk gebrek daaraan), dus had voor deze week een uitgebreide planning gemaakt in de hoop dat dat zou helpen. Liggen allerlei systemen er al de hele dag uit dus kom ik nog nergens aan toe :expressionless:

Ik heb sinds lange tijd weer een skinny jeans aan, gatverdamme hoe kon ik dat ooit prettig vinden zitten? Doe mij maar een wijde luchtige broek. Voel me helemaal ingesnoerd.

8 likes

Haha dat is zo wennen hé, ik vind dat gewoon vermoeiend, al die stof rondom m’n benen😬

2 likes

O God het is weer zover. Af en toe een vakantiefoto vind ik leuk hoor, maar mij broer stuurt nu, zoals elk jaar, weer dagelijks 10 foto’s van de vakantie. Echt af en toe vind ik wel leuk, maar van elke activiteit? Ja jullie zijn op vakantie, we weten het.
Volgende week gaat nog een familielid, dat betekent nog meer foto’s ontvangen. Kijk er nu al naar uit…

5 likes

Dat ik soms tegen klanten 3 keer GOOOEEEEDEMIDDAAAAG moet zeggen en dat er dan nog steeds geen enkele blik mijn kant op komt. Of dit kan er net vanaf :slightly_smiling_face:

Tegenwoordig zeg ik er na: ‘dan niet’

62 likes

Ik heb dit ook heel specifiek bij m’n broer. Maakt ook niet uit waar ze zijn, of het nou Texel of de Oostenrijkse bergen is, maar die vakantiefoto’s moeten blijkbaar in de familieapp gegooid worden. En dan zo ongemakkelijk allemaal moeten reageren met ‘Oh ja mooi hoor’ en ‘Geniet ervan!’. Ik ben gewoon gestopt met reageren :sweat_smile:

2 likes

Aan mijn eigen gedrag. Ik ben overal chronisch te vroeg en met corona is dat niet handig. Doe ik nog verdomd mijn best om te laat te komen, heb ik zelfs een lekke band en dan ben ik nog te vroeg. :joy:

5 likes

Ik heb besteld bij lululemon. Verkeerde emailadres gebruikt, wel een print screen gemaakt van het ordernummer maar die print screen heb ik dit weekend verwijderd om 10000 foto’s te kunnen maken in de dierentuin :+1:t3::clinking_glasses: love mezelf

7 likes

Ik had laatst ook besteld met een tikfout in mn emailadres en heb dat adres toen maar even snel aangemaakt voor het geval dat, haha. Kreeg de bevestigingsmail alsnog niet meer maar de verzendbevestiging wel

4 likes