Waar erger je je aan #7

Oh ja dat is echt slim!

Waarom hapert dat beeld van Disney+ de hele tijd. Ik flikker zo mijn laptop uit het raam.

Als je direct betaald hebt, staat het ordernummer dan niet ook in de afschrijving?

Oh dat weet ik niet! Moet ik eens vragen aan mijn vriend, het was zijn creditcard. Ik heb wel diezelfde avond via de site van lululemon een bericht gestuurd met mijn probleem en daar moest ik ook het ordernr invullen
 dus als ik daar antwoord op krijg weet ik het ordernr ook weer.

1 like

En misschien open deur, maar heb je een iPhone? Verwijderde foto’s staan volgens mij nog in een ‘verwijderd’ mapje in je foto app!

Ja die maak ik ook altijd leeg :pleading_face:

Ach ik zou me er dan niet teveel zorgen over maken! Ze hebben vast genoeg manieren om een order te zoeken in hun systeem!

Ja klopt ook! Ik verwacht ook niet dat er iets mis gaat
 heb net het foute mail adres aangemaakt en dat bestond gelukkig nog niet.

2 likes

Zo maar echt! Telkens die verhaaltjes die ze wil vertellen. Je merkt zelfs aan Philip dat hij er niet op zit te wachten.

2 likes

Echt? Vind haar zo geweldig! Maar hou sowieso van dat soort types

2 likes

Meneer Bagshot snurkt in mn oor

En al mn gedraai heeft geen effect

Mijn eeuwige drang tot consumeren, een poging tot het vullen van de immense leegte in mijn leven :sparkles: :rainbow:

Ik heb besloten dat ik geen makeup/skincare meer mag kopen en geen kleding tenzij het op mijn (zeer beknopte) wishlist staat.

7 likes

Het hoogtepunt van mijn nachtdienst had een zakje bami soep moeten zijn, is het zakje smaak poeder leeg??? Whyyy moet dat mij overkomen :sob: wat een wrede wereld

26 likes

Mijn vriend kon zijn fietssleutel niet vinden en besloot in de slaapkamer, waar ik probeerde verder te gaan slapen, zijn tas leeg te gaan halen om dat ding te zoeken. Thanks he nu ben ik een uur eerder wakker dan nodig terwijl ik ook altijd nog een keer wakker wordt en vervolgens wakker lig omdat hij later naar bed komt. Ben dit echt zat eigenlijk.

2 likes

Ik heb mezelf wakker gemaakt door mijn gemopper in mijn slaap/dromen. Nog steeds moe :sob:

Aan mensen die menen dat alle studenten al maanden lang vakantie hebben, want door corona hoefde jullie niets te doen toch :woman_facepalming:t3:

Ik dacht ga ik na mijn dienst even snel langs de supermarkt voor vers brood en een croissantje. Gaat er zo’n oude vrouw met vieze nagels met d’r complete arm in die bak om een croissantje te pakken :disappointed_relieved::hot_face:

Dit was echt het enige voordeel aan corona. Dat supermarkten de verse broodjes voorverpakten ipv die vieze bakken. Helaas doen de meeste supermarkten dat inmiddels al niet meer.

7 likes

Nee klopt! Ik vond dat ook chill. Ook al werd je soms gedwongen tot het kopen van teveel broodjes

1 like

Al paar weken krolse katten in de tuin die de hele dag tegen elkaar janken en met elkaar vechten. Ik word echt gestoord van dat gejank

1 like