Dat geluid is het ergste geluid wat er is.
Jeetje dat is wel heel kut ja. Kan je niet nog met de huisbaas overleggen wat de situatie is en dat je het hier niet mee eens bent? En dat je dit niet goed genoeg hebt uitgezocht, neem het jesele niet kwalijk. Ik heb nog nooit zoiets gehoord en vine het best vreemd dat de zo werken. Plus totaal niet fair van je huisgenoten.
Al heb ik zelf geen idee verder hoor hoe het precies zit in een studentenhuis maar ik heb in een oud opgeknapt huis gewoond waar studios in gemaakt waren. (Echt mini, super gehorig en de gezamenlijke gang etc. Was echt goor) de borg was gewoon alleen voor mijn studio het als dat ik alleen voor mijn studio moest regelen dat alles weer wit opgeleverd was. Het lijkt me echt heel raar dat jij verantwoordelijk bent voor de kamers van de andere bewoners.
Ik heb maar 2 muggenbulten op mân gehele lichaam en ze zitten allebei in mân nieuwe tattoo. Kut muggen met hun kut gedrag en hun kut keuzes
Aan een vriendin die precĂes de tijden voor een weekendje weg eind aug wil vastleggen. We hadden juist een heel weekend gekozen zodat zij dat kon blocken in haar agenda (kennelijk kan zij anders niet weg want haar man wil niet voor de kinderen zorgen?!?) Maar ik wil nu echt niet nadenken over of ik van 12.00 tot 15.00 de volgende dag wil of of ofâŠ
Zo vies vind ik dat he. Ik zag laatst een oude vrouw bij de bak met daarin ham kaas croissantjes de harde stukjes kaas die aan de zijkant van de croissantjes zitten afbreken en meenemen. Bij de hoogvliet zit de kaas eroverheen ipv in de croissant. Ze deed dat bij een stuk of 5 croissantjes en nam die harde stukjes kaas mee
Wtf?!??!? Ieww dit is echt mega goor, wat bezielt zo iemand.
Ja gek he? Ik dacht ook: we gaan zaterdag en zondag, lekker makkelijk ook voor haar dan om rekening mee te kunnen houden. Maar kennelijk moet ik het nu al op de minuut doorgeven hoe laat we dan gaan en hoelaat we terug zijn?
Dat ik niet van dingen kan genieten, maar juist zo gestresst reageer en direct overdenken.
Gewoon vragen! Je kan het!
Gewoon vragen! Het ergste wat er kan gebeuren is dat ze zeggen dat ze niemand nodig hebben.
Jammer, maar wel goed dat je het hebt gevraagd!
Pffff onze CV ketel is kapot en dat gaat weer heel veel geld kosten.
Half 8 is toch niet te laat om te eten? Ik zou het in ieder geval even navragen of hij samen wil eten, als ik om half 8 afspreekt is dat vaak wel om te eten
Zwarte linnen shirts + zweet = pluisjes over mijn hele lijf
Goed dat je het toch hebt gedaan! Hopelijk hoor je gauw iets na de vakantie
Ik vind die van de Hoogvliet echt teringlekker. Maar na dit gelezen te hebben durf ik ze niet meer te kopen
Whaha ja die zijn ook echt mn favoriet maar eet ze sindsdien bijna ook niet meer⊠Ik kijk nu altijd of er croissantjes net bij gelegd zijn en dan zie je ze meestal nog aan elkaar vast zitten dus die durf ik wel te pakken.
Ah dat is zo kut dan geef je veel geld uit en krijg je er niks leuks voor terug.
Precies dat
Haha wat ranzig is dit haha wtf. Ik eet nooit meer broodjes uit zoân bak echt nooit nooit nooit