De moeder van mn beste vriendin heeft ook een kitten gekregen en nu heeft ze die dezelfde naam gegeven als mijn kitten.
Super kinderachtig maar vind het echt niet leuk hahah
De moeder van mn beste vriendin heeft ook een kitten gekregen en nu heeft ze die dezelfde naam gegeven als mijn kitten.
Super kinderachtig maar vind het echt niet leuk hahah
Morgen zou mijn man met een vriend afspreken en dan ging ik lekker McDonaldās bestellen en domme shows kijken op Netflix. Nu lijkt het erop dat die vriend niet meer wil komen omdat hij niet meer durft vanwege toenemende corona-aantallen (vooral in āde grote stadā waar wij wonen).
Geef mij gewoon mijn avondje alleen!! Eindelijk weer. Ze zouden ook helemaal niet in de drukke binnenstad afspreken maar op een rustig buitenterras. OkƩ prima als mensen angsten hebben trouwens, maar ik wil gewoon alleen zijn voor het eerst in honderd jaar. Stomme 'rona.
Kan je je vriend niet ff de deur uit sturen? Of hoe gangbaar is dat als je samenwoont. Ik moet er echt niet aan denken om maandenlang samen thuis te zijn. Dan gaat ie maar een heel stuk fietsen ofzo
Ik ben wel dramatisch, hij doet sinds het weer kan wel veel dingen buiten de deur. Maar ik vergeet altijd goede plannen te maken.
Als ik hem de deur uit stuur is het vaak voor anderhalf/twee uurtjes maar nu zou hij eten + wat drinken en dat duurt de hele avond.
Overigens mag ik best ongegeneerd eten en stomme series kijken als hij er is maar het is toch anders.
Ja dat laatste snap ik hoor! Gewoon lekker niemand om je heen die op je let.
Dan maar genieten van de kortere momenten!
Dat ik weeeer wakker ben vanaf 4.30 en niet meer kan slapen. Ben hier zooo klaar mee
Ik kan ook al de hele nacht niet slapen, en de muggen helpen er ook niet bij
Heb de tip hier al vaker gegeven maar een citroen plantje in je slaapkamer kan Ʃcht helpen.
Heb nooit meer last van muggen. ( maar slaap nog steeds niet )
Een collega appt me: Ik ben boos op jou.
Ik: oke, dan moet je dat zijn.
ik: ben chagrijnig dus pas op
Belt bij me op mijn werk telefoon en prive telefoon.
Ik heb ze beide weg gedrukt, zo geen zin in.
Ik weet dat hij het grappig bedoelt, maar ik ben dus echt chagrijnig dus lijkt me niet slim dat ik ga opnemen.
Komt vooral omdat mijn 2 teamgenoten van kantoor (die deze week kantoordienst hebben - ik thuis) mij echt niet meenemen in communicatie e.d. Terwijl ik straks 3 dagen alleen werk van het groepje. Ik weet ook nog niet hoe ik tactisch ga zeggen dat ze me niet moeten vergeten.
Je hoeft niet tactisch te zijn, maar duidelijk. Wat is er mis met: willen jullie proberen mij iets meer mee te nemen in jullie proces, want als jullie er niet zijn heb ik vaak geen idee wat de stand van zaken is en dat werkt niet voor mij.
Daar is zeker niks mis mee.
āGrappigeā is dat ik dit vorige week al voorspeld had. Maar het is vaker dat ik ergens niks vanaf weet. Ik ben altijd alleen op vrijdag. Als er weer een spoedje is waar ik niks van weet bel ik gewoon mijn collega op dat hij het moet regelen of mij de volgende keer maar moet updaten. Is helaas al een langlopend issue.
Mijn huisartsenpraktijk heeft echt vaak vakantie. Belde om een afspraak te maken op mijn vrije dag, maar dat kon niet omdat ze 4 weken dicht zijn. Dat is toch niet normaal lang?
Mijn huisarts heeft een vervanging als zij dicht zijn. Heeft jouw huisartsenpraktijk dat niet? Maar 4 weken is wel lang ja
Met een beetje gezeur hebben ze wel vervanging maar als het geen probleem is om uit te stellen, stellen ze het liever uit tot na hun vakantie.
Ik heb een trilspier in mn bovenarm en mn hele arm schud de hele tijd ik word gek
Mijn kleine obsessie met truien. Zei gister nog tegen iemand dat ik geen truien meer mocht kopen omdat ze niet meer in mijn kast passen. Nog geen twee seconden daarna zie ik een trui op een uitverkooprek hangen. Daarna de meest zachte sale trui ooit het halve land door gesleept. En nou hoop ik dat er nog een magisch plekje in mijn kast bij zal komen zodat ik de super zachte en compleet overbodige trui ook echt kwijt kan. Nou echt geen truien meer voor mij.
Ik heb geprobeerd je tegen te houdenā¦
Ik ben ook team trui dus ik snap je obsessie.
Hij was zo zacht. En ik heb de grijze en zwarte laten liggen. Alhoewel ik met de zwarte nog steeds een beetje moeite heb.
Dagjes uit, het is toch niet normaal hoe duur alles is? Ik was gisteren een heerlijk dagje weg maar ben rond de 200 euro kwijt geweest ā¦
Ik zei nog we gaan deze zomer wel wat dagjes uit maar met deze frequentie ga ik dat niet volhouden.