Ja je geeft altijd meer uit dan je denkt op zo’n dag. Dan valt de activiteit soms nog mee, dat weet je vaak van tevoren. Maar eten, drinken en vervoer tikt altijd zo aan.
Ik heb normaal gesproken totaal geen last van kauwende mensen, behalve bij mijn moeder. Die eet echt met zoveel spuug in haar mond dat ik er helemaal naar van dat geklots word.
Ja precies en alles is zo duur geworden. Vaak probeer ik dingen low budget te houden maar ik ben ook vrij zwak, dan zit ik lekker op het terras.
Ik had tot twee jaar geleden alleen hoodies en vesten. Ik heb nu 12 truien.
Het is gewoon een levensstijl.
Dat je dan iets tweedehands koopt van de IKEA en je echt nooit kan achterhalen wat de nieuwprijs is. Omdat het, blijkbaar, altijd een oude collectie is? Echt hoe dan?
(Wat dan wel weer grappig is; de bureaustoel, waar het nu om gaat, is tweedehands te koop in oa Ierland, Engeland, Spanje en Nederland.)
Ewww
Het is: richtingaanwijzer aan -> remmen
Niet andersom!
Mijn gezin noemt me geerTruida omdat ik ook het liefst truien draag
Er zitten nu drie katten tegen elkaar te janken in de tuinen, HOUD JE BEK DICHT kutkAT
Ik had zaterdag een klant aan de kassa die in zijn portemonnee hoestte en er vervolgens geld uitpakte om aan mij te geven. Snap dat soort mensen echt niet hoor
Ik: ‘Kun je even x meenemen van de winkel?’
Hij: ‘Maar we hebben toch nog x?’
Jemig, dan zou ik het toch niet vragen?
Ohh ik ben zooo boos op onze airbnb vrouw. Even ranten hoor want dat mag hier. Wij hebben een verzoek tot annulering ingediend en zij moet dat weigeren of accepteren, daarna kunnen we opnieuw een annuleringsverzoek indienen, zie hier
Maar ze weigert gewoon om uberhaupt ook maar IETS te doen. Ze kan dit verzoek toch gewoon weigeren??? Of ben ik nou simpel? Ze wil nu niet meer met ons praten en doet alsof ik dom ben
Mensen die denken dat, omdat ze min of meer toonvast kunnen zingen, iedereen hen wel wil horen. Achter ons huis monden héél veel binnenkoertjes, tuintjes en balkons op elkaar uit en er is dus één chick die de akoestiek daarvan gebruikt om haar zangtalent te tonen???
Dat zijn dus meer dan 100 huishoudens die ze terroriseert met haar overdreven vibrato.
Misschien toch nog een poging doen Airbnb zelf te mailen met de boodschap dat deze mevrouw niet communiceert en geen duidelijkheid geeft?
Mijn ergernis is mijn totale gebrek aan schrijfvaardigheid en juist het teveel aan precisie. Ben met een essay bezig, een opdracht die studiegenoten in 2 dagen hebben afgemaakt, en ik zit nu op dag 8!! Ik ben iedere keer zinnen aan het googlen om te zien hoe ik het een beetje interessant op kan schrijven, want schrijf zelf echt in jip en janneke taal. 20% van de inzet is 80% van het resultaat toch? Ik ben echt bijzonder slecht in het naleven van dit principe
Ja heb ik al gedaan en ook zij hebben een bericht naar haar gestuurd en toen zei ze: annuleren gaat niet. Ok prima maar ze heeft dus niet officieel in de app geweigerd
Haha nee heb het wel aangepakt, maar daarna meteen handen gewassen en gedesinfecteerd.
Wanneer had je gereserveerd? Want als het voor 14 maart was, zou het moeten kunnen.
Mensen die blijven doen alsof Corona een grapje is 1 vriendin is boos op me geweest omdat ik niet kwam voor haar verjaardag, ze had 20 man uitgenodigd ofzo… vandaag stuurt ze ‘wij zijn naar NL gegaan daar kunnen we tenminste van het mooie weer genieten zonder dat we een witte vlek in ons gezicht hebben van een masker’ ja zo werkt het niet he
Omg mijn vader wil dus 2 kleine stoeltjes en een tafeltje voor buiten brengen maar onder geen enkele voorwaarde mag ik dat mee naar boven tillen?! Nee ik ben niet sterk maar dit gaat echt nergens over. Hij wil dus per se wachten totdat m’n vriend thuis is en ik weetniet hoelang die training die hij vandaag heeft duurt. Maar ohhhh god nee stel je eens voor dat ik zo’n tafeltje met hem til. Ik vind het zo irritant en overdreven! Maarja eh ik moet me er maar bij neerleggen. Ik denk dat ik die tafel nog alleen makkelijk kan tillen. Mijn vader denkt zodra je een vrouw bent je ook incapabel bent om dingen te dragen.
Ik zou dus iets verkopen via marktplaats. Eerst zou hij gisteren komen. Toen vanmiddag. Toen vanavond. En nu heb ik niks meer gehoord.
Hij stuurde zijn nummer om een afspraak te maken terwijl ik iets had van ik ben de hele middag/avond thuis, het is wel goed zo.
En ze komen freaking een uur rijden (heen) voor een kast van een tientje? Ging helemaal twijfelen of het per ongeluk veel meer waard is maar nee. Dood simpele kast die je vaak gratis kan ophalen. Zonde van al die benzine man en slecht voor het milieu.