Waar erger je je aan #7

Had ik ook laatst met iets op MP voor een tientje, die man had ook in totaal een uur gereden haha. Mijn zus had zelf een keer toen ze haar laptop verkocht dat een stel kwam dat 3 uur enkele reis moest reizen, met het OV!

1 like

Irritante vliegen. Deur dicht is te warm.
En ik ging naar de winkel voor bodylotion en allemaal zooi gekocht behalve bodylotion :expressionless:

Omg die vent op Marktplaats vragen of het nog in elkaar was dus ik ja. Maten erbij en alles. Komen ze net hier. “Oh hij is groter dan ik dacht.” “Oh ik had verwacht dat hij uit elkaar zou zijn”. Zoon snapte er niks van dus ik moest helemaal helpen met sjouwen. Bleek de kast dus niet in de auto te passen en heb ik 3x gereedschap moeten halen. Wtf. En volgens mij mis ik nu een schroevendraaier of inbussleutel. Al die moeite en half uur bezig geweest voor €10 damn. Had volgens mij ook gewoon meer moeten vragen.
Edit; en doordat ik moest helpen kon ik dus geen 1,5m afstand houden en ik baal daarvan. Fucking corona dadelijk voor €10. Nu pas komt de echte ergernis en frustratie. De volgende keer zet ik erbij zoals andere aso’s doen “ik help niet mee sjouwen”.

1 like

Die vrouw bij de Slimste Mens, zooooooo irritant

1 like

Laatst hier iemand met de ergernis over al die LinkedIn praatjes van ‘geslaagd met een 9.5/op naar een nieuwe uitdaging’. ik zou er de ‘gestart op het vmbo en iedereen dacht dat ik niks kon, maar kijk nu, ik heb mijn master’ eraan willen toevoegen. Echt knap en bewonderenswaardig en je mag er zeker trots op zijn, maar inmiddels staat mn hele tijdlijn hiermee vol en komt het echt mn neus uit

18 likes

Ik haat het als ik mijn haar wil wassen na het sporten. M’n armen omhoog doen om shampoo in mijn haar te doen en het er daarna ook nog uit moeten spoelen is met spierpijn echt een workout an sich

2 likes

Hahaha vergoeding voor reiskosten.
Die durven.

3 likes

Haha love dit :joy: Lekker met lege handen terug naar huis! Een vergoeding voor de reiskosten, hoe verzin je het?

2 likes

Screen Shot 2020-07-31 at 00.16.11

Dit soort geneuzel uit Glennon Doyle - Untamed

13 likes

Aan van die oudere collega’s die burn outs bij jongeren collega’s niet serieus nemen
Echt heel erg vind ik dat, vooral dat er wordt gezegd dat ze tegenwoordig niets meer gewend zijn. Wtf

12 likes

Volgens mij ben ik dat niet tegengekomen in dit boek. Wel ben ik blij dat ik zelf geen geld heb uitgegeven aan dit boek want het is een van de grootste onzinnige boeken die ik ooit heb gelezen.

haha @kali ik heb het gevoel dat deze vrouw haarzelf ziet als de troop ‘lijdende’ kunstenaar. Mevrouw heeft toevallig enkele boeken geschreven over hoe ze haar leven weer op de rails heeft gekregen. Uiteraard super Amerikaans waardoor ze daar als Messias wordt gezien/onthaald en dan haalt ze ook allerlei brieven/mailtjes aan die ze heeft ontvangen in haar boek. Ze weet zogenaamd op alles een antwoord. :upside_down_face:

5 likes

Het aantal mannen dat fucking Wordfeud als seks app of date app probeert te gebruiken.

3 likes

Ik vind ook irritant en gĂȘnant maar het is echt een mega effectieve manier om nieuwe links en recruiters aan te trekken, dus ik snap wel dat mensen het doen.

Dat zo veel fauteuils en eetkamerstoelen van fluweel zijn. Ik hou niet zo van het gevoel van fluweel op mijn huid en bovendien blijven de haren van mijn kat er ook extra hard aan plakken volgens mij :anguished:

2 likes

Ik lig in bed naast het open raam. En tegenover heeft iemand een raam open en ik erger me zo aan de kutmuziek die eruit komt. Blijkt dat er een 60/70s radiostation aanstaat ofzo. Jeeeeeeeeezus rot op met je prehistorische boogie herrie.

1 like

Ik heb vanavond afgesproken met een vriendin, maar ‘t is allemaal heel vaag, we hebben wel een tijdstip genoemd maar niet echt afgesproken wie waar hoe laat moet zijn, dat vind ik altijd zo irritant (en ze is nu onbereikbaar)

1 like

Waarom hebben jullie ĂŒberhaupt je ramen open met deze hitte? :open_mouth: Haal je de warmte naar binnen juist he.

1 like

Het is niet warm in m’n huis en het waait door zo.

Wat stressvol zeg! Pfff
 hoop echt voor je dat ze het alsnog op tijd kunnen doen!
Lijkt me iets wat enigszins prio heeft als ze straks weer aan het werk gaan? Misschien dat het toch nog kan lukken

Ik ga mee

1 like