Waar erger je je aan #7

Ik moest per se een andere auto kopen omdat ik gewoon opeens daar veel behoefte aan had, ik maak zo vaak toch onverstandige keuzes in mijn leven en nu ook weer, geef ik al mijn spaargeld uit aan een auto nee ik laat ook geen paar honderd euro achter op de bank nee ik geef alles uit! Dus ik heb nu nog 40 euro tot mijn volgende salaris en dat is alles. Ik wist niet dat dat zoveel stress kan opleveren ben de hele dag in mijn hoofd bezig hiermee. Gelukkig krijg ik deze maand wel een heel goed salaris en kan ik direct een groot bedrag apart zetten maar toch, oh ja heb ook weer eens de binnenkant van mijn vriezer gezien en ik hoop zo dat ik er van leer (ik denk het niet)

Ja dat snapte ik ook niet, maar ik ga dan wel naar een andere AH hier.

Bij mijn ah liggen er vaak ook al zakken voorgesneden stokbrood.

Hahaha wtf lijkt wel alsof ze de hele boel slopen man. Zijn het je buren? Zou echt ff aanbellen met een flesje WD40 om het sowieso ff te smeren. Snap dat soort dingen sowieso nooit want zelf horen ze dat toch ook? Net als mensen die met een piepende kinderwagen rondlopen.

6 likes

Klinkt echt alsof iemand je deur aan het forceren is met een stormram haha echt niet normaal nee

6 likes

Ik denk dat de trampoline dan helemaal tegen de schutting aan staat en je dat hoort dreunen! Zet dat ding gewoon 20cm er vanaf ofzo

Het is zover. Mijn moeder is bijna jarig en wilt dat ik aan de Tinder ga :expressionless:

2 likes

Klinkt als een hijger.

2 likes

Dat ik altijd mezelf voor de gek houd met het kopen van een zak snoep dat ik die heus wel over meerdere dagen kan verdelen. Ik eet net mijn eerste perzik en ik weet nu al dat die zak straks leeg is.

4 likes

dus als cadeau voor haar moet je op Tinder?

2 likes

Mocht ze willen. Ze krijgt al een melkopschuimer. Zelf was ze ook pas 26 toen ze met m’n pap kreeg. Heb dus nog een halfjaar de tijd :sweat_smile:

1 like

Aan de belachelijk lange wachtrijen in de psychische zorg.

3 likes

image
Linkedin what the fuck :o_o: Ik heb alleen een middelbaar diploma :o_o:

40 likes

Ik ben afgestudeerd van mijn bachelor en begin in September met iets nieuws. Mijn ouders hebben nooit interesse getoond of gevraagd wat ik ga doen, maar zeggen dan wel heel verontwaardigd “oh dat heb je helemaal niet verteld dat je dat ging doen!!” Nee goh. Je hebt er ook nooit naar gevraagd

image
Oké genoeg voor vandaag

104 likes

Hahahah ik moest hardop lachen

Hahahahahhhahahahaha haha nog mooier

Haha echt helemaal niet hetzelfde maar dit doet me denken aan de keer dat ik via de VDAB (voor de Nederlanders: in België kunnen zij je helpen met het vinden van een job) een uitgebreide vragenlijst invulde om te weten wat mijn ideale job zou zijn. 60+ vragen en dan was mijn ideale job: Kermisattractiebestuurder. Echt, geen idee hoe ze daaraan kwamen :joy: optie twee was trouwens danseres :ok_hand: Ik kan echt totààl niet dansen.

Edit: Ik wil hiermee niets verkeerd zeggen over mensen die op een kermis werken, dat kwam misschien zo over :open_mouth:

40 likes

Ooooo nou ik begrijp je gevoel. Ik heb echt veel op de bank maar alsnog heb ik geldstress. Maar ik heb eigenlijk van alles wel stress. Ben je wel blij met je nieuwe auto?:joy:

1 like

Niet zo gauw disclaimers onder alles plaatsen hoor.

Ik moes ooit een test maken en toen stond nertsenfokker in de top 10 banen. :upside_down_face:

11 likes