Waar erger je je aan #7

Ugh het is al 1 ding dat ze sinds maart het pand aan het verbouwen zijn, maar kan iemand me in godsnaam uitleggen waarom het beton boren altijd tussen 7.45 en 8 moet gebeuren?? En de rest van de dag hoor je sporadisch een tikje of wat gehamer

1 like

Was ietsje eerder klaar met werk dus ik dacht dat ik nog kon gamen maar mijn hele laptop loopt vast :roll_eyes:
Zonet bij het opstarten en nu nadat ik mijn pin heb ingevuld blijft hij al een half uur op ‘welkom’ staan met een laadbalk die dus wel beweegt (dus hij loopt niet perse vast) maar ik kom gewoon niet verder?

Kutding

De laatste tijd maak ik vaak detailfouten in mijn werk en het enige wat veranderd is aan mijn omstandigheden, is dat mijn partner de hele tijd om me heen zit te klieren met dingen die hij niet kan vinden, of ik een bepaalde snack wil maken voor hem of theorien hoe hij het kluswerk in huis gaat aanpakken of gewoon, omdat hij zich een beetje verveelt en vindt dat ik teveel uren werk, weetwel, gewoon
 een hele werkdag :slightly_smiling_face:

Hij kwam het laatste kwartier wel vragen of het wel lekker liep op het werk, waarop ik heb gezegd dat ik echt moet werken als ik moet werken en dat ik niet om de haverklap met hem in gesprek kan gaan over stucwerk en vaatwassers. URGH HURHGHHH.

5 likes

Qué???

Ik hoorde vandaag op televisie het woord ‘vleesopvolger’. :question: :question: :question: :question: :question: :question: Is dat een nieuwe trend :question: :question: :question: :question: :question: Ik vind het een irritant woord en vind ‘vleesvervanger’ een beter woord.

3 likes

Dat LinkedIn bij mij niet werkt. Hoe moet ik nu stalken?

Facebook

Heb ik niet. Kan ik niks zien zonder account.

Huh sowieso niet stalken via LinkedIn want je krijgt een melding als iemand je profiel heeft bekeken

Heb ook geen LinkedIn. Dus ze weten toch niet dat ik het ben.

Bakken. Dan is het al een heel proces om het beslag te maken
 maar dan moet het ook nog eens in de oven :roll_eyes:

7 likes

Ik heb dit uitstaan. Ik zie niet wie mijn profiel heeft bekeken en andersom zien mensen dat ook niet van mij.
Ooit eens ingesteld toen ik een docent aan het stalken was en daarna dus zag dat hij mijn profiel had bekeken. Gesnapt :sweat_smile:

3 likes

Vaak kan je in incognito browser wel meer zien :blush:

Mijn vriend denkt dat ik op vakantie ga naar Oostenrijk???

Bij LinkedIn of Facebook? Was incognito op LinkedIn. Maar ineens laden niks meer. Alleen maar lege pagina’s.

LinkedIn! Maar ik heb het net geprobeerd en hij doet het inderdaad niet, wat stom nu kan ik ook niet meer stalken :cold_sweat:

1 like

Jouw vriend kennende is er toch nog niks geboekt dus kan het nog 100 keer veranderen

3 likes

Hoe en waar kun je dit instellen op fb dan?
Ik schoot even in lichte paniek toen ik las dat je dus kunt zien wie je pagina bezocht heeft

Ik wilde vanavond kleding wassen maar toen bedacht ik me dat het handiger was om twee andere wassen te doen.

Nu stond ik net voor mijn kledingkast te huilen want ik ga uit werk lunchen en dan wil ik graag mijn panty uit, maar ik heb geen jurk die kantoorproof is en ook met blote benen kan want die had ik vanavond moeten wassen :rage:

Zo worden mijn benen nooit bruin natuurlijk

die vrouw bij op1 nu