Waar erger je je aan #7

Qué???

Ik hoorde vandaag op televisie het woord ‘vleesopvolger’. :question: :question: :question: :question: :question: :question: Is dat een nieuwe trend :question: :question: :question: :question: :question: Ik vind het een irritant woord en vind ‘vleesvervanger’ een beter woord.

3 likes

Dat LinkedIn bij mij niet werkt. Hoe moet ik nu stalken?

Facebook

Heb ik niet. Kan ik niks zien zonder account.

Huh sowieso niet stalken via LinkedIn want je krijgt een melding als iemand je profiel heeft bekeken

Heb ook geen LinkedIn. Dus ze weten toch niet dat ik het ben.

Bakken. Dan is het al een heel proces om het beslag te maken… maar dan moet het ook nog eens in de oven :roll_eyes:

7 likes

Ik heb dit uitstaan. Ik zie niet wie mijn profiel heeft bekeken en andersom zien mensen dat ook niet van mij.
Ooit eens ingesteld toen ik een docent aan het stalken was en daarna dus zag dat hij mijn profiel had bekeken. Gesnapt :sweat_smile:

3 likes

Vaak kan je in incognito browser wel meer zien :blush:

Mijn vriend denkt dat ik op vakantie ga naar Oostenrijk???

Bij LinkedIn of Facebook? Was incognito op LinkedIn. Maar ineens laden niks meer. Alleen maar lege pagina’s.

LinkedIn! Maar ik heb het net geprobeerd en hij doet het inderdaad niet, wat stom nu kan ik ook niet meer stalken :cold_sweat:

1 like

Jouw vriend kennende is er toch nog niks geboekt dus kan het nog 100 keer veranderen

3 likes

Hoe en waar kun je dit instellen op fb dan?
Ik schoot even in lichte paniek toen ik las dat je dus kunt zien wie je pagina bezocht heeft

Ik wilde vanavond kleding wassen maar toen bedacht ik me dat het handiger was om twee andere wassen te doen.

Nu stond ik net voor mijn kledingkast te huilen want ik ga uit werk lunchen en dan wil ik graag mijn panty uit, maar ik heb geen jurk die kantoorproof is en ook met blote benen kan want die had ik vanavond moeten wassen :rage:

Zo worden mijn benen nooit bruin natuurlijk

die vrouw bij op1 nu

Ja gelukkig is dat helemaal waar :heart::heart:

Ik denk dat @ellegirltalk het over Linkedin heeft

Verkleinwoorden en dus ook mijn forumnaam :sweat_smile:

Toppunt van verkleinwoorden was de verkoper die vroeg of ik mee wilde lopen naar het kassatje :dizzy_face:

6 likes