Waar erger je je aan #7

Gaat over LinkedIn waar Banana op reageert toch

Mijn nagelsalonmeisje zegt altijd klantjes

8 likes

Mijn buren hebben een intex-zwembad in het formaat van de hele tuin (geen grap, ze krijgen zelfs de garagedeur niet fatsoenlijk open). Daarbij hebben ze al 3 maanden non-stop een pomp aanstaan. Als ik het zijraam openzet in de slaapkamer hoor ik dat ding constant zoemen

1 like

Ik was heel stoer m’n vriend de hele tijd aan het steunen en aanmoedigen nu een week met z’n vrienden naar vrienden in Noorwegen te gaan, precies op z’n 30e verjaardag. Weekje hiken en met z’n oude maatjes op pad. Hij wilde wel heen, maar vond het heel kut dat ik niet mee kon ivm werk, dus hij heeft de hele tijd uitgesteld de knoop door te hakken toch maar te gaan.
Ik was steeds alleen maar aan het cheerleaden en nu hij echt weg is lig ik wakker en mis ik hem nu al. Ik haat alleen slapen en kan gewoon niet in slaap komen zonder oordopjes, maar die durf ik niet te dragen als ik alleen thuis ben, omdat ik dan bang ben niet wakker te worden in nood of als er iets is met de hond. Mannnnn wat kut dit zeg

2 likes

Mijn buren hebben ook zo’n pomp en als het water onder een bepaald level komt dan begint die ook te zoemen, echt zo irritant.

1 like

Ik had nooit superveel last van muggen, maar ik keek net in de spiegel en volgens mij heb ik vannacht geknuffeld met een hele stam. Ik heb echt 15 grote bulten van mijn schouder naar mijn buik en superrood. Echt lelijk.

Bij kappers is dat blijkbaar ook een regel, altijd klantjes, nooit klanten.

Ik heb het vooral gehoord bij basisschooljuffrouwen.

Centje centje centje (centraal station). :smile:

6 likes

Het zijn echt plakkaten. Heb dit nog nooit gehad, maar ik zal bedwantsen eens googlen.

Dat kan toch bijna niet in een doorsnee nederlands bedje

De vriendin van mijn pa heeft echt heel mooi een jurk korter gemaakt. Maar hij is nog veel te lang :frowning: Niet helemaal goed gegaan met afspelden. Ze wil hem nog wel korter maken maar is komende maanden weg dus dat wordt deze zomer niet deze jurk dragen helaas. Hij lag al 5 jaar ofzo te wachten op korter maken dus ik was heel blij dat het nu eindelijk gebeurde.

1 like

Klopt hoor dat zo vaak en ook " collegaatje van mij "

2 likes

Heb je niemand in je omgeving met een naaimachine? Afspelden en omzomen kost letterlijk 10 min en is super makkelijk!

1 like

Ik had gisteren ook m’n nagels weer eens gelakt en het was heel netjes geworden. Moest 's avonds de deur uit en heb gewoon schoenen aangetrokken. Waren er hele stukken gechipt :sob:

2 likes

Wow dit verklaart zoveel haha

1 like

Ja gewoon nog een keer gaan en zeggen ja ik heb 2 wk geleden mn cv ingeleverd en ik zag dat jullie een vacature hebben, ik heb nog steeds interesse ofzo

5 likes

Gewoon gaan, misschien waren ze je vergeten of je nummer kwijt of whatever. En proactiviteit is altijd goed

1 like

Nu krijg ik ipv Tiktok iedere keer Reels filmpjes ofzo in beeld?

Minstens zo irritant :angry:

4 likes

Er zijn echt te veel domme mensen op de wereld volgens mij.
En ik erger me ook echt te snel denk ik.
Ben zo zuur op dit soort dingen :woman_facepalming:t3:

Waarom zou je dat allemaal door de plee spoelen ik snap het echt niet.

15 likes