Waar erger je je aan #7

Wow wat bezielt mensen, serieus :confounded:

2 likes

nou toen hier een pol was met de vraag wie maandverband/tampons doorspoelen is er gewoon een aantal keer ja gestemd hoor :flushed:

2 likes

M’n menstruatie lijkt deze keer echt eeuwig te duren. Elke keer denk ik jaaa het is gestopt😄, en dan begint het weer volop. Ik ben ook al in een jumpsuit, een korte broek , een hoeslaken en strings doorgelekt. Dat gebeurt normaal zelden. Dus ik zit ook steeds alles te wassen en direct uit te spoelen. STAHP.

Sukkels :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik ken mensen die frituur olie in het toilet gooien…

Idd. Alle schijt lekker over de vloer van het hele huis :joy:
Eigen schuld dikke bult.

1 like

Bij het wooncomplex waar ik vorig jaar woonde had iemand in een van de gebouwen de volledige inhoud van de kattenbak door de plee gekieperd.
Dat kwam ook weer naar boven, maar wel bij de buren :+1:t2:
Blij dat ik daar niet meer woon, was elke dag bang m’n studio volledig blank aan te treffen van het rioolwater.

3 likes

:woman_facepalming:t3:

Mijn kat heeft een keer met het wc blok zitten spelen en deze is los gekomen en in de wc gevallen. Ik had dat niet gemerkt dus heb doorgetrokken, maarja dat ging natuurlijk helemaal mis. Pas toen de hulptroepen waren vertrokken realiseerde ik me dat het door het wc blok kwam. :joy:

Kan me niet voorstellen dat de huisdieren van al deze mensen de mondkapjes en handschoenen door de plee spoelen🤣

Echt elke keer (vaak) als iemand deze zin post op het forum lees ik het in de stem van Nielson.

24 likes

afbeelding

14 likes

Dat heb ik elke keer als ik iemand ‘weet je wat het is?’ hoor zeggen.

3 likes

Hij doet toch ergens wel iets goed als zijn stem zo blijft hangen haha.

4 likes

Ik erger me aan mijn vriendin die haar verjaardag om 14:00 uur ging vieren vandaag, maar het nu al 2x met een uur verzet heeft omdat het zo warm is :roll_eyes: als je geen kids hebt is dat logisch en makkelijk maar ik vind het nu even zooooo irritant omdat het nu met onze baby zo kut uitkomt. Heb ook al een cadeau enalles :unamused:

Omg doet me denken aan 1 van de eerste keren bij mijn schoonouders naar de wc. Daar stond ook zo’n klein luchtverfrisser ding op de wc. Maar bij het doortrekken raakte ik hem per ongeluk en viel hij in de wc. Hij was dus al aan het doortrekken dus dat ding verdween. Door ongemakkelijkheid gedaan alsof er niks gebeurt was haha. Week later ging de hele wc etc eruit dus dacht ik dat het door mij kwam, maar bleek gewoon hele wc renovatie te zijn.

Ik gooi overigens expres nooit iets in de wc haha, mijn ouders hebben dat er echt ingestampt

14 likes

M’n zweetsnor :joy:

3 likes

Dit was denk ik niet naar mij bedoeld :smile:

Ik heb nasi gemaakt maar de uien te kort gebakken waardoor ze nog half rauw zijn en damn hele nasi verpest.

1 like

Mijn moeder vertelt over het overlijden van familie met dezelfde intonatie als het ontdekken van een nieuw recept en donderdag bleek dus een tante een hersenbloeding te hebben gehad. Dat vertelde ze zo plots dat ik heel boos ben geworden. Mijn emoties gaan gewoon all over bij elke mededeling die ze doet.

2 likes

Hahahahaa wat een kennismaking. Wel een leuk verhaal met kerst ofzo😂