Waar erger je je aan #7

Ik ging ooit logeren bij een meisje dat ik via het internet had leren kennen als tiener. En het was heel gezellig, maar door mijn eigen onhandigheid dacht ik dus ook dat ik het toilet had verstopt net voordat ik ging slapen. Ik had toen uit schaamte nog bedacht om 's nachts gewoon nog naar huis te gaan met de trein. Uiteindelijk niet gedaan en toen bij het ontbijt inderdaad iets over verstoppingen en ik werd heel rood, maar het bleek een terugkomend probleem te zijn. Hele nacht wakker gelegen en vluchtplannen bedacht om niks :grimacing:

11 likes

Het is alleen in het park en ze gaat echt pas om 4 uur, jammeeer. Naja, nu ga ik maar later en dan in m’n eentje :slight_smile:

Om 4 uur is het volgens mij juist mega warm???
Dat is steeds een beetje het tijdstip dat ik het echt niet meer trek buiten :hot_face:

3 likes

Ja, hoe maken ze die scherpe bochten toch. En waarom ook?

2 likes

Uber Eats. Nu 3x besteld en iedere keer klopte er iets niet. Patat dat ontbrak enzo. En ze hebben gewoon geen klantenservice?!. Ja, een tel.nr die buiten dienst is :roll_eyes:.

Dacht driemaal is scheepsrecht maar ja. Lesson learned haha.

Dat ligt toch vaker aan de restaurants? Alsnog irritant hoor, maar ik zou gewoon het restaurant bellen.

Ja klopt hoor, maar om het probleem dan op te lossen dien je je geld terug te vragen via Uber Eats. En dat hebben ze wel heel moeilijk gemaakt :sweat_smile:.

1 like

Volgens mij kun je naar je order gaan en dan aangeven dat er iets mis is ermee, dan krijg je heel snel je geld terug!

Je kan best makkelijk in de app aangeven dat er iets ontbreekt, ik heb altijd snel mn geld terug ook. Bij je bestelling naar naar help en dan gewoon de stappen volgen

oh serieus? @Nefertiti mij leek het dus echt onmogelijk, had zelfs al op google gekeken etc. Ik ga het nog eens proberen, merci voor de tips!

1 like

2 likes

Het moe gevoel in 1 kuit.

Jack Spijkerman :face_vomiting:

4 likes

Mijn darmen. Warm weer staat gelijk aan 10x poepen op een dag wat een feest.

5 likes

Aan de boer die hier de hele tijd voorbij rijdt met een kar vol mest. Zieke strontlucht op straat en ook binnen. Strontjoekel

Hoe ver van de realiteit sta je als je stadsbewoners aanraadt “hun dak te witten” of “meer groen aan te planten”??? Waar moet ik groen planten op 3 hoog???

Fucking hell #eattherich

27 likes

Haha “zorg voor een woning die je koel kan houden”. Ik ben blij dat ik ĂŒberhaupt een woning heb :rolleyes:.

12 likes

Dit is waar de link heen gaat trouwens:

Samenvatting: wees rijk of ga een beetje in de kerk zitten.
(In wat voor 'n wereld de schrijver leeft dat moskeeën nog maar een kwart van de grandeur van de gemiddelde kerk heeft, ik heb geen flauw idee. Ik zie in Antwerpen alleen moskeeën in rijhuizen.)

6 likes

pffff wat een tips. om agressief van te worden.
dit is ook hoe mijn baas feedback geeft “zorg dat je geen fouten maakt, dan hoef je ook niet steeds dingen op te lossen achteraf. dat scheelt je veelt tijd.”
Joh THANKS!!

maar ook die tip: breng je slaapkamers onder in de ruimtes waar de minste zon komt.

1. waarom zou iemand dat nog niet gedaan hebben? en zou die nu dan denken van oh wauw goed idee dat ga ik doen
  2. alsof je maar een eindeloos aantal slaapkamers en kamers beschikbaar hebt aan de zonkant en de niet zonkant zodat je dat kan kiezen en aanpassen. je kan niet ff je badkamer of trap verplaatsen.
9 likes

Ik las zojuist ook deze geweldige tip. Is goed, ik kijk wel even waar ik de aankomende weken naartoe kan verhuizen??? Ook echt “geloof me daar wil je niet zitten”. Alsof mensen zomaar tijd/geld/mogelijkheden hebben om ergens anders heen te gaan.

9 likes