Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Oh yes dit is echt de gouden tip die ik nodig had! Eindelijk weer logo’s en herkenbaarheid haha.

1 like

Hahaha was blij toen ik erachter kwam :joy:. Hopelijk gaan ze dat niet ook veranderen haha

1 like

Oh wow dit en de tip van @Yellow maakt mijn avond haha meteen gedaan en het is nu al zoveel beter :heart_eyes:.

2 likes

Net was er bij ons een donateurwerver voor een goed doel aan de deur. Ik heb er sowieso een hekel aan wanneer mensen zomaar aanbellen (in dit geval aankloppen). Alleen dit is ook niet totaal coronaproof.

4 likes

Dat ik weer thuis moet trainen en op de grond lig en daardoor word geconfronteerd met de spinnenwebben bovenin mijn huis maar waar ik niet bij kan komen

2 likes

Dit klinkt inderdaad echt als hetgeen ik zocht! Thanks! Had me nog niet verdiept in de tips die gegeven waren, maar had wel al screenshots gemaakt en in een mapje gestopt om naar te kijken als ik het misschien weer eens wil proberen

1 like

Deze ergernis is van een paar dagen geleden, maar vond net de oordopjes terug die ik kwijt was en dacht er weer aan. Dat mn vriend moet hoesten, kan ie niets aan doen (getest en geen corona gelukkig) Maar hij maakt het zoooveel erger door tussendoor ook nog geluid te maken.

Het gaat dan zo als we in bed liggen:
hoest hoest “verdomme!!!”
hoest hoest “aarghhh”
hoest hoest “verdomme!”.
Echt, stfu??

En ik was dus ook nog mn oordoppen kwijt tijdens deze tirades :frowning:

9 likes

Mijn onderburen die hun muziek te luid hebben, vals meezingen, en veel te luid praten op hun terras :roll_eyes:. Zo asociaal.
En m’n bovenbuur die rondloopt als een fucking olifant.

Neem die hakken wel mee voor de zekerheid, doe je ze binnen aan

Wonen nu al een jaar of drie op dit adres, maar zie nu in de postapp 2 brieven/kaarten voor exbewoner en één voor zijn (ruim volwassen en nooit hier gewoond) kind. Op beide enveloppen staat hij alleen terwijl hij hier met vrouw woonde, zij is overleden toen zij al een dik jaar op nieuw adres woonde. Hoe weet je dat wel maar niet het nieuwe adres.

3 likes

Ik volg Funda Makeovers op insta, echt mn favoriete account op dit moment. Maar echt élke dag worden dezelfde domme vragen gesteld in de comments en ik vind het zo irritant.

“Waar zijn de grodijnen?!?!” “Hoeveel was de investering?!”

Een compleet nutteloze ergernis, ik weet het.

17 likes

Haha ik vind het altijd heel knap hoe diegene achter die pagina zo netjes blijft reageren. Zo irritant inderdaad

5 likes

Haha echt he, telkens weer: ik post alleen de foto’s, ik heb het zelf niet verbouwd!

Mensen zijn zo vermoeiend.

5 likes

Maar waar is die vloer van???

2 likes

Hahah echte hoor! Ik ben zoooo blij dat mensen mijn ergenis delen :joy:

1 like

Gisteravond werd er om 23:00 aangebeld, ik verwachtte niemand dus ik deed natuurlijk niet open. Zag een grijs busje voor de deur staan, en even later reden ze weg. Zojuist wordt er weer aangebeld, staat weer dat busje voor de deur? Wtf?

Dat is echt eng, ik zou niet meer kunnen functioneren tot ik weet wat dit te betekenen heeft.

Gisteren was ik al bang toen er om 22:30 nog een brief door de brievenbus werd gedaan met heel veel kabaal (wat ook wel raar was)

Oh nee ik ben niet bang, ik vind het gewoon raar.

Waarschijnlijk moeten ze gewoon bij mijn onderbuurvrouw zijn MAAR BEL DAN BIJ HAAR AAN. Ik heb het idee dat mensen mijn bel als “de bel” gebruiken, maar we wonen hier met 4 personen in het gebouw.

1 like

Dit achterlijke mascara borsteltje. Wat is dit.

18 likes

Ook geen pakketjes? DHL staat hier wel eens na tienen nog aan de deur.

1 like