Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dit soort berichten verhogen de paniek alleen maar. Dit is 1 van de 3300 mutaties van het coronavirus en de voorlopige conclusie is

Die 70% is een uitspraak van Johnson en dat is nou niet echt de betrouwbaarste medische autoriteit.

17 likes

Ik krijg van alle kanten zijn waanzinnig leuke versie op Flappie ‘wappie’ doorgestuurd. Opbokken echt ik moet die vent niet. Echt het toonbeeld van een oude witte vent die geen enkele tegenslag om zijn huidskleur, seksualiteit of gender te verwerken gehad heeft en daarom denkt dat anderen niet moeten zeiken. WEG MET YOUP

14 likes

ik heb een abonnement genomen op een (anderstalige) boeken streaming service maar je kan die boeken dus alleen op je telefoon lezen?:angry: (en dus niet op een e-reader)

Ik zou zo graag lekker naar de sportschool rijden om te trainen :disappointed_relieved: dat rijden alleen al was een echt een fijn ritueel. Twijfelde net om gewoon even een rondje te gaan rijden en dan thuis sporten

3 likes

:neutral_face: Niet in je eigen huis denk/hoop ik? Ieh

Dat mijn riem op het ene gaatje te los zit en op het volgende gaatje te strak

3 likes

Doodeng

Een paar huizen verder zit een bar/restaurant dat open blijft onder het idee tAkE aWaY en nu staat er zo’n 50 man op onze stoep omdat iedereen natuurlijk gewoon voor de deur blijft staan zuipen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Mijn man en ik vasten tot de kerst, we eten dan geen dierlijke producten. Nu wilde ik bij de mcdonalds vega crispy chickens halen voor ons, hadden we ons helemaal op verheugd… bestaat die burger voor meer dan de helft uit melk :angry::unamused: Ja, staat natuurlijk ook niet bij dat het vegan is, dus had t mss al kunnen weten voordat ik me erop verheugde, maar toch jammer dit

Er zat een gat in mijn theezakje. En dat had ik niet gezien dus ik nam een slok. Zo’n vies gevoel met al die blaadjes als je het niet verwacht.

1 like

Ja gezellig kunnen we wel doen na o&n? Fitchick 2021 stylo

2 likes

“draadjes” op twitter :nauseated_face:

8 likes

Oliebollen hebben maar zo’n korte tijd dat ze lekker zijn nadat je ze net gekocht hebt

10 likes

Ff in de air fryer

5 likes

Die heb ik niet :disappointed_relieved::confounded::confounded::confounded:

Nee het enige wat lekker is en blijft zijn strikken

1 like

Aan Samantha Steenwijk. Ik ben er inmiddels achter dat ze zangeres is, maar ik zie haar overal haar mening geven.

5 likes

Oven! Kan ook. Niet zo cool als een air fryer maar werkt ook

Ja misschien alleen in limburg? Met pudding lijkt me lekkerder eigenlijk

1 like

Ja had nu magnetron gedaan maar oven kan ik ook nog eens proberen