Hier kom ik vandaan en dit heb ik lang genoemd als “leuk feitje” want zowat niemand kent dit dorp haha weinig mensen die het boeiend vonden helaas
Ik vind het iig boeiend! Net ook even gegoogeld waar Assendelft ligt en het ligt zo erg niet waar ik verwacht had. Nu onthoud ik het wss wel!
Dacht je bij Assen of bij Delft? Hihaho zo vaak gehoord die vraag/opmerking als ik erover vertelde haha
Ja bij Assen dus haha. Maar ik ken die regio redelijk goed, dus had echt beter moeten weten.
Dat door slechtere doorbloeding ene helft van mijn neus koud is en andere helft niet.
Klopt helemaal! Ik betrap mezelf ook er op dat ik vaak dat soort mensen veroordeel terwijl ik ook de andere kant ken. Mensen die weekgeld krijgen door bijvoorbeeld in de schuldsanering te zitten en zeker niets online kunnen bestellen en zo nog wat knutselspullen proberen te scoren voor hun kinderen die nu thuis zitten.
Ik deel je ergernis en ondertussen ben ik ook het onderdeel van het probleem doordat ik alles veel te makkelijk online bestel en het financieel prima heb, kan ik mij niet zo goed voorstellen dat er veel mensen zijn die die optie niet hebben. Net zoals mensen die echt afhankelijk zijn van de primarkt etc
Interessante discussie
Ik kom hier ook vandaan! En noem het ook altijd als fun fact
@Enthusiasm dankjewel voor het delen! Ik deel je ergernis volledig maar had vd week de zin niet een discussie aan te gaan.
Ik had 't een paar weken terug ook hier aangekaart en daar werd gelukkig heel tof op gereageerd!
Dat mensen me altijd véél jonger schatten is al vrij irritant, maar dat ze dan ook nog vaak erachteraan zeggen dat het een compliment is. Hoezo moet ik het als compliment zien dat mensen denken dat ik mijn middelbare schooldiploma nog niet eens heb?
Laatst rookte ik nog even een sigaretje na het werk voor ik naar huis ging, en toen fietste er zo’n Henk langs van middelbare leeftijd die jolig zei “haha nog ff snel stiekem een peukje doen voor je weer naar huis moet?”. Lol, voor wie moet ik stiekem doen, voor de overbuurvrouw ofzo? Lol, fiets jij maar gewoon door voor de piepers koud worden en Ingrid chagrijnig begint te worden.
Same here. Ging laatst kinderen uit groep 8 rondleiden op onze school en toen zei er eentje: “in welke klas zit jij dan?” mijt ik geef hier les.
Hahaha aww Ik had een keer dat er een kind van hooguit een jaar of 6 aan de deur stond voor Jantje Beton ofzo en toen vroeg ze of mijn moeder thuis was. Dit is mijn huis!!
Ook vaak gehad haha. Wel altijd gebruik van gemaakt bij wervers op straat: sorry ben nog geen 18!
Ja die werkt bij mij ook nog Al spreken ze mij meestal niet eens aan. En waar het aan ligt? Geen idee, ben zeker niet klein en mijn kleding is ook echt niet kinderachtig of ‘jeugdig’.
Ongevraagd advies coming in. Er zijn wel therapeuten die aansluiten op meer praktisch aan de gang gaan. Het verleden uitvragen is alleen wel handig ter terugpreventie em psychologen zijn dol op de kern van terugkerende patronen/problemen achterhalen . Maar als je daar echt niet op zit te wachten kan je het misschien zoeken richting coaching of een therapeut die oplossingerichte therapie geeft!
Edit: oh ben mega spuitelf haha excuuss
Ja hier ook, kan er vaak wel om lachen maar af en toe…
Airfryers en mensen met airfryers (of moet ik naar het impopulaire meningen topic?)
Bij mij is het alleen maar erger aan het worden naarmate ik ouder aan het worden ben
Ik kan niet zonder dat ding, i’m not sorry.
Ik ben benieuwd waarom haha
Blijkbaar leek iemand dit een goed idee. Het is van het Douglas huismerk en werkt natuurlijk van geen meter. Ik had van tevoren ook geen idee hoe het borsteltje eruit zag.