Oh nee meid dit gaat je leven veranderen. Microwahvee is voor plebs oliebollen, in de oven worden ze veel beter en weer bijna net zo lekker
Snap ook niet waar zij ineens vandaan komt. Het is net een fruitvlieg, je ziet er eentjs en 1 dag later ineens overal
Ik heb nog nooit een berlinerbol op, mis ik iets in mijn leven?
Ja
Ok ik ga halen deze week
We zouden dit jaar geen kerstcadeautjes doen nu waren we vandaag bij familie die even tussen neus en lippen door zei dat ze wel cadeautjes hadden gekocht maar dat we ons vooral niet verplicht moeten voelen om ook wat te kopen. Vind dat best lastig want nu kan ik nog op de valreep op zoek naar cadeautjes
Ja precies ik ga mezelf dan echt verplicht voelen en nu kan ik met kerst stress gaan zitten. Ook vooral nu alles dicht is kan je geen kant op dus misschien even naar de makro of iets
Makro is ook alleen nog maar met een ondernemers pas toegankelijk helaas. Sinds de lockdown geloof ik.
Oh ik dacht voor iedereen omdat ze met veel overschot zitten. Ik heb wel een pas gelukkig. Hopen dat er nog wat speelgoed is
In Berlijn ken ik ze ook alleen met jam, maar een lekkernij kan natuurlijk een andere vorm aannemen in een ander land
Ik zou dan echt niks halen hoor. De afspraak was geen cadeau’s. En nu mag jij last minute nog gaan shoppen terwijl alles dicht is. Daaag.
(Maar ja zelf geef ik niks om cadeaus en vieren we het ook niet dus ik heb makkelijk praten.)
Ja voel mij dan gewoon beetje bezwaard als wij niets hebben dus ik wil dan niet principieel zijn
Dat begrijp ik wel hoor. Maar dat is dus ook precies hetgeen ik zo haat aan wat die andere familie dan doet. Zij vinden het toch ineens nodig cadeaus te kopen en daardoor voel jij je helemaal verplicht ook wat te doen, en dan helemaal nu met zo’n lockdown, lekker handig. Snap die mensen niet die dan zo’n regel breken. Ze lijken dan heel erg lief omdat ze toch cadeautjes hebben gehaald maar eigenlijk is het heel egoïstisch.
Naja heel epistel geworden dit…
Ja snap je helemaal! Omdat het ergens natuurlijk niet de afspraak is en ik mij hoe dan ook verplicht voel. Maar het zijn hele lieve mensen maar wij worden altijd zo extreem verwend door ze dat het soms wat ongemakkelijk is. Mijn moeder heeft er ook handje van om extreem dure dingen altijd te kopen
Ja ik ken die mensen natuurlijk niet, en als jij zegt dat ze heel lief zijn geloof ik dat meteen
Zit hier denk ik gewoon mijn eigen frustraties teveel te uiten op jouw situatie haha.
Ik hoop dat je nog wat leuks kan vinden iig!
Ik begin spontaan te kwijlen zodra ik ook maar ergens strikken of nonnevotten zie staan.
Nonnevotten Ik ga hier straks over dromen hahah zo lekker.
Ugh… ik haat die weg… Zal nooit vergeten dat ik vanaf de pont aan iemand de weg vroeg naar Krommenie en diegene zei “Oh, dat is hier aan het einde van de straat”
Fucker…
Ik had ook nog tegenwind.
Ahhh, wat vervelend, das inderdaad echt een stuk fietsen, haha.
Mijn vriend die zodra hij uit bed is het bed wil opmaken. Terwijl ik er nog ingepakt in lig en hij dan alle dekens van me aftrekt