Ik woon hier al 2 jaar en krijg nog kerstkaarten gadresseerd aan de vorige bewoners. De verstuurders en de vorige bewoners zijn geen goede vrienden dan.
Ja dumpen
Ja! Ik dacht," ben er bijna" en er kwam maar geen fucking einde aan!
Ohhhmijngod idd zo irritant die planeten en hun banen om de zon
Sorry dat ik de herinnering naar boven haal haha, heb achteraf nog met je te doen!
Ik had een mega bestelling bij Picnic er in gezet dit weekend (190 euro) voor kerst enzo maar zat te wachten op vandaag om te betalen want no moneys. En nu is het bezorgmoment wat ik uitgekozen had eruit gegooid.
Ja dikke eigen schuld natuurlijk. Maar nu mag ik net al de rest in een veel te drukke supermarkt op zoek naar dingen die waarschijnlijk uitverkocht zijn (platte peterselie!)
Bij ons schrijft picnic altijd achteraf af, kun je dat niet kiezen voor een volgende keer?
Nee dat kan zo te zien niet bij mij. Moet direct met iDeal afrekenen
15 jaar geleden… #NeverForget
Voortaan anders eerst een kleinere bestelling er al in zetten en betalen. Dan kan je achteraf nog van alles toevoegen(zo doe ik het altijd)
Ik was laatst gaan wandelen en toen kwam ik er na 1.5 uur achter dat ik mijn Fitbit aan de lader had hangen. Had net zo goed niet kunnen gaan wandelen
Vinted stuurt me allemaal agressieve pushmeldingen “je pakketje ligt bij het afhaalpunt, ga het snel ophalen!” Sgat het pakketpunt is dicht, hoe zie je het voor je??
Printers
Haal! Nu!
Ik probeerde een pakketje te retourneren en mijn vriend is naar een dorp een halfuur rijden van ons huis toe gereden. De rest was allemaal dicht.
Pakket was voor de lockdown besteld.
Ik woon in een grote stad
Dat de mobiele versie van forum een andere vormgeving gekregen heeft.
Dat er KAAS VOOR KERELS op mijn kuipje smeerkaas staat. Wil het bijna weggooien.
Het Sinterkerstcadeau dat ik op 5 december (!) besteld had, aan zou komen voor 17 december is zojuist geannuleerd omdat het niet op voorraad is!! Dit weekend Sinterkerst gevierd zonder dat cadeau Wtf get your shit together webshop.
Nu precies hetzelfde product besteld ergens anders, is nu al onderweg.
Hahahaaha wtffff
I thought it was me!!!