Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Haha zoals ik al zei. Ik snap dat die toeslag vervalt. Was gwn even een irrationele ergernis. En natuurlijk zijn die kosten lager dan wanneer ik het alleen zou moeten doen. Het is gewoon meer dan ik nu betaal. En dat vind ik helemaal geen probleem. Mijn hele loze “ergernis” was gewoon dat mijn zorgtoeslag vervalt. Maar no big deal verder. Was niet mijn bedoeling dat dit zo zou worden uitvergroot.

3 likes

Ik ben dit jaar ook al verscheidene keren aangezien voor student. Ik moest opletten tijdens een bijeenkomst (was als docent even wat regelen achter mijn laptop), ik zou niet zomaar in een lokaal mogen pauzeren of op een bepaalde verdieping mogen komen. :joy:

4 likes

Dat mijn oom ineens zegt dat we de cadeautjes voor zijn kinderen naar opa en oma moeten brengen omdat ze morgen voor een week naar een huisje gaan(terwijl de helft van het gezin nog bijkomt van corona) en dan kan hij het vanavond daar ophalen(en hoeft hij het dus niet bij ons allemaalop te halen).

Ik kan het opzich wel brengen, maar ik heb er eigenlijk weinig zin in.

Oke nu gaan ze ook nog zielig doen dat hun kerstboom anders heel leeg is en dat ze onze cadeautjes dan ook zelf gaan houden??

whut… Nu zou ik eigenlijk helemaal zoiets hebben van OK houd maar.

6 likes

Wat is dit dan weer voor kinderachtig gedoe vanuit hen?

Ik zou zeggen nou dat je gelukkig wordt van die gekochte cadeautjes, de groeten.

Ja, echt heel flauw. Mijn opa reageerde ook dat zij toch die cadeautjes willen. Mijn zusje en andere oom wonen wat verder weg en die moeten dus extra moeite doen en nu gaat mijn oma helemaal aanbieden om de cadeautjes morgen ochtend nog langs te brengen?? Komop laat hen even moeite doen.

Ik heb dit dus opgelost door er gewoon ook 1 voor mezelf te kopen. Nu zitten we lekker het huishouden te doen met allebei ons ding op en ben ik lekker vals aan het meebleren en hij hoort het toch niet. Win-win

3 likes

Youp van 't Hek

31 likes

Dit soort berichten verhogen de paniek alleen maar. Dit is 1 van de 3300 mutaties van het coronavirus en de voorlopige conclusie is

Die 70% is een uitspraak van Johnson en dat is nou niet echt de betrouwbaarste medische autoriteit.

17 likes

Ik krijg van alle kanten zijn waanzinnig leuke versie op Flappie ‘wappie’ doorgestuurd. Opbokken echt ik moet die vent niet. Echt het toonbeeld van een oude witte vent die geen enkele tegenslag om zijn huidskleur, seksualiteit of gender te verwerken gehad heeft en daarom denkt dat anderen niet moeten zeiken. WEG MET YOUP

14 likes

ik heb een abonnement genomen op een (anderstalige) boeken streaming service maar je kan die boeken dus alleen op je telefoon lezen?:angry: (en dus niet op een e-reader)

Ik zou zo graag lekker naar de sportschool rijden om te trainen :disappointed_relieved: dat rijden alleen al was een echt een fijn ritueel. Twijfelde net om gewoon even een rondje te gaan rijden en dan thuis sporten

3 likes

:neutral_face: Niet in je eigen huis denk/hoop ik? Ieh

Dat mijn riem op het ene gaatje te los zit en op het volgende gaatje te strak

3 likes

Doodeng

Een paar huizen verder zit een bar/restaurant dat open blijft onder het idee tAkE aWaY en nu staat er zo’n 50 man op onze stoep omdat iedereen natuurlijk gewoon voor de deur blijft staan zuipen :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Mijn man en ik vasten tot de kerst, we eten dan geen dierlijke producten. Nu wilde ik bij de mcdonalds vega crispy chickens halen voor ons, hadden we ons helemaal op verheugd… bestaat die burger voor meer dan de helft uit melk :angry::unamused: Ja, staat natuurlijk ook niet bij dat het vegan is, dus had t mss al kunnen weten voordat ik me erop verheugde, maar toch jammer dit

Er zat een gat in mijn theezakje. En dat had ik niet gezien dus ik nam een slok. Zo’n vies gevoel met al die blaadjes als je het niet verwacht.

1 like

Ja gezellig kunnen we wel doen na o&n? Fitchick 2021 stylo

2 likes

“draadjes” op twitter :nauseated_face:

8 likes