Oliebollen hebben maar zo’n korte tijd dat ze lekker zijn nadat je ze net gekocht hebt
Ff in de air fryer
Die heb ik niet
Nee het enige wat lekker is en blijft zijn strikken
Aan Samantha Steenwijk. Ik ben er inmiddels achter dat ze zangeres is, maar ik zie haar overal haar mening geven.
Oven! Kan ook. Niet zo cool als een air fryer maar werkt ook
Ja misschien alleen in limburg? Met pudding lijkt me lekkerder eigenlijk
Ja had nu magnetron gedaan maar oven kan ik ook nog eens proberen
Oh nee meid dit gaat je leven veranderen. Microwahvee is voor plebs oliebollen, in de oven worden ze veel beter en weer bijna net zo lekker
Snap ook niet waar zij ineens vandaan komt. Het is net een fruitvlieg, je ziet er eentjs en 1 dag later ineens overal
Ik heb nog nooit een berlinerbol op, mis ik iets in mijn leven?
Ja
Ok ik ga halen deze week
We zouden dit jaar geen kerstcadeautjes doen nu waren we vandaag bij familie die even tussen neus en lippen door zei dat ze wel cadeautjes hadden gekocht maar dat we ons vooral niet verplicht moeten voelen om ook wat te kopen. Vind dat best lastig want nu kan ik nog op de valreep op zoek naar cadeautjes
Ja precies ik ga mezelf dan echt verplicht voelen en nu kan ik met kerst stress gaan zitten. Ook vooral nu alles dicht is kan je geen kant op dus misschien even naar de makro of iets
Makro is ook alleen nog maar met een ondernemers pas toegankelijk helaas. Sinds de lockdown geloof ik.
Oh ik dacht voor iedereen omdat ze met veel overschot zitten. Ik heb wel een pas gelukkig. Hopen dat er nog wat speelgoed is
In Berlijn ken ik ze ook alleen met jam, maar een lekkernij kan natuurlijk een andere vorm aannemen in een ander land
Ik zou dan echt niks halen hoor. De afspraak was geen cadeau’s. En nu mag jij last minute nog gaan shoppen terwijl alles dicht is. Daaag.
(Maar ja zelf geef ik niks om cadeaus en vieren we het ook niet dus ik heb makkelijk praten.)
Ja voel mij dan gewoon beetje bezwaard als wij niets hebben dus ik wil dan niet principieel zijn