Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Ik voel aan mijn vrouwelijke intuïtie dat ik mij morgen weer boos ga maken. Morgen ga ik een mail eraan wijden.

8 likes

Ik heb in 3 dagen tijd 2 lampen kapot laten vallen. Peertjes die ik nog heb die passen niet :sob: Puzzelen met een klein sfeerlichtje is super lastig.

Is dit piemelbrie?

21 likes

Ik las al de hele tijd “kaas voor krekels”. Ik dacht al wat doen die krekels bij die kaas??
Dringend tijd om mijn bed op te zoeken…

8 likes

Het is geen kaas van kerels hoop ik

Zou wel meteen de goorste slogan ooit bedacht zijn

22 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Ik op m’n laatste werkdag: ja ik ga gewoon m’n ritme aanhouden hoor, anders slaap ik na m’n vakantie zo matig.
Ik op m’n 1e vakantiedag : okee nog 1 aflevering gilmore girls dan (x 3)

13 likes

Ik heb twee LP’s van de laatste albums van Taylor Swift besteld en die staan al ruim anderhalve week wel aangemeld, maar niet ontvangen bij Postnl. Geen idee of ze dan al onderweg zijn, kwijt zijn, of iets anders.

Maar ik heb ook geen zin contact op te nemen met de klantenservice van de webshop. Ik geef ze nog een week tot ik ga zeuren.

Gerijpt op vieze donkere plekken

1 like

Postnl heeft het nogal druk op het moment (understatement), ik denk eerder dat het daarmee te maken heeft.

6 likes

:frowning:
Whyyy?

Kijk je dan ook niet uit naar Love and Thunder?

Als ze zijn aangemeld, maar niet ontvangen heeft de webshop wel al een verzendlabel aangemaakt, maar zijn ze nog niet gescand op een postnl locatie. Dus ze kunnen nog bij de webshop liggen, maar misschien inmiddels ook al bij een locatie en zijn ze daar nog niet aan scannen toegekomen.
Ik zou het na anderhalve week niet gek vinden als je een mailtje stuurt naar de webshop, dan weet je ook of die track & trace status wel klopt.

1 like

Maar die nieuwste lp van Taylor Swift (Evermore) komt pas volgend jaar in mei uit toch. Die andere is wel al uit maar misschien wordt die tegelijk verstuurd met de nieuwste

2 likes

Klinkt als tenenkaas, no thank you

1 like

Nou uiteindelijk tot 3 uur wakker gebleven want m’n boek moest ook nog uit en ik werd nog geen half uur later dan als ik normaal slaap. Nu de dag maar starten op 6 uurtjes slaap. Hopelijk ben ik dan vanavond iig op tijd moe.

Ik vind ‘alarm’ ipv ‘wekker’ het lelijkste anglicisme dat er bestaat.

11 likes

Overleg om 10:00, je moet melden dag je mee doet. Lijkt me logisch want is werk.
En dan nu start nog niemand iets op.

Onze bezorger ook, echt irritant. Zegt ie dat ie in de auto wacht en als ik er niet ben bij de buren belt en weer in de auto wacht, nogal omslachtig . En meer gekke dingen. Had een klacht ingediend, maar blijkbaar horen ze precies wie klaagt want hij kwam verhaal halen :+1:t2:

Enige goede thor film (en marvel film in general, come at me) is thor ragnarok. Een cinematic masterpiece

3 likes

Hahaha ik vind deze rant echt geweldig! Al is Thor 1 echt wel een van m’n favorieten. Het enige waar ik me echt aan stoor zijn die gebleekte wenkbrauwen :expressionless: