Dat begrijp ik wel hoor. Maar dat is dus ook precies hetgeen ik zo haat aan wat die andere familie dan doet. Zij vinden het toch ineens nodig cadeaus te kopen en daardoor voel jij je helemaal verplicht ook wat te doen, en dan helemaal nu met zo’n lockdown, lekker handig. Snap die mensen niet die dan zo’n regel breken. Ze lijken dan heel erg lief omdat ze toch cadeautjes hebben gehaald maar eigenlijk is het heel egoïstisch.
Naja heel epistel geworden dit…
Ja snap je helemaal! Omdat het ergens natuurlijk niet de afspraak is en ik mij hoe dan ook verplicht voel. Maar het zijn hele lieve mensen maar wij worden altijd zo extreem verwend door ze dat het soms wat ongemakkelijk is. Mijn moeder heeft er ook handje van om extreem dure dingen altijd te kopen
Ja ik ken die mensen natuurlijk niet, en als jij zegt dat ze heel lief zijn geloof ik dat meteen
Zit hier denk ik gewoon mijn eigen frustraties teveel te uiten op jouw situatie haha.
Ik hoop dat je nog wat leuks kan vinden iig!
Ik begin spontaan te kwijlen zodra ik ook maar ergens strikken of nonnevotten zie staan.
Nonnevotten Ik ga hier straks over dromen hahah zo lekker.
Ugh… ik haat die weg… Zal nooit vergeten dat ik vanaf de pont aan iemand de weg vroeg naar Krommenie en diegene zei “Oh, dat is hier aan het einde van de straat”
Fucker…
Ik had ook nog tegenwind.
Ahhh, wat vervelend, das inderdaad echt een stuk fietsen, haha.
Mijn vriend die zodra hij uit bed is het bed wil opmaken. Terwijl ik er nog ingepakt in lig en hij dan alle dekens van me aftrekt
Ik woon hier al 2 jaar en krijg nog kerstkaarten gadresseerd aan de vorige bewoners. De verstuurders en de vorige bewoners zijn geen goede vrienden dan.
Ja dumpen
Ja! Ik dacht," ben er bijna" en er kwam maar geen fucking einde aan!
Ohhhmijngod idd zo irritant die planeten en hun banen om de zon
Sorry dat ik de herinnering naar boven haal haha, heb achteraf nog met je te doen!
Ik had een mega bestelling bij Picnic er in gezet dit weekend (190 euro) voor kerst enzo maar zat te wachten op vandaag om te betalen want no moneys. En nu is het bezorgmoment wat ik uitgekozen had eruit gegooid.
Ja dikke eigen schuld natuurlijk. Maar nu mag ik net al de rest in een veel te drukke supermarkt op zoek naar dingen die waarschijnlijk uitverkocht zijn (platte peterselie!)
Bij ons schrijft picnic altijd achteraf af, kun je dat niet kiezen voor een volgende keer?
Nee dat kan zo te zien niet bij mij. Moet direct met iDeal afrekenen
15 jaar geleden… #NeverForget
Voortaan anders eerst een kleinere bestelling er al in zetten en betalen. Dan kan je achteraf nog van alles toevoegen(zo doe ik het altijd)
Ik was laatst gaan wandelen en toen kwam ik er na 1.5 uur achter dat ik mijn Fitbit aan de lader had hangen. Had net zo goed niet kunnen gaan wandelen
Bedankt, ik moet zo naar de tandarts en het zou natuurlijk vreselijk zijn als mn fitbit uit zou vallen terwijl ik onderweg ben! Dus hij hangt nu even aan de lader