Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Vinted stuurt me allemaal agressieve pushmeldingen “je pakketje ligt bij het afhaalpunt, ga het snel ophalen!” Sgat het pakketpunt is dicht, hoe zie je het voor je??

27 likes

Printers

7 likes

Haal! Nu! :rage:

5 likes

Ik probeerde een pakketje te retourneren en mijn vriend is naar een dorp een halfuur rijden van ons huis toe gereden. De rest was allemaal dicht.
Pakket was voor de lockdown besteld.
Ik woon in een grote stad

Dat de mobiele versie van forum een andere vormgeving gekregen heeft.

6 likes

Dat er KAAS VOOR KERELS op mijn kuipje smeerkaas staat. Wil het bijna weggooien.

34 likes

Het Sinterkerstcadeau dat ik op 5 december (!) besteld had, aan zou komen voor 17 december is zojuist geannuleerd omdat het niet op voorraad is!! Dit weekend Sinterkerst gevierd zonder dat cadeau :frowning: Wtf get your shit together webshop.

Nu precies hetzelfde product besteld ergens anders, is nu al onderweg.

Hahahaaha wtffff

I thought it was me!!!

1 like

Ik heb ooit stampij gemaakt bij een pakketpunt en daar met veel bombarie verkondigd dat ik er nooit meer een voet binnen zou zetten (niet echt iets voor mij maar die eigenaar was echt mega onbeschoft tegen me) en tot nu toe ook nooit meer gedaan maar nu heeft iemand daar een lief pakketje voor me laten bezorgen👍

Erger me 1) dat ik daar nu weer heen moet en 2) dat ik me hieraan erger want die man herinnert zich mij waarschijnlijk helemaal niet meer en eigenlijk ook 3) dat ik daar ooit zo’n punt heb gemaakt van hoe hij zich gedroeg want dat is eigenlijk meer wat voor mijn moeder.

16 likes

Mensen in biro’s
en dan al helemaal als ze zonder op of om te kijken je voorbij crossen
DE WERELD IS NIET VAN JOU

8 likes

Vroeger in de horeca herinnerde ik me altijd precies met wie ik gezeik had gehad. Zelfs na jaren nog. Maar gewoon het voorval doodzwijgen, dat werkt vast.

14 likes

Oh jee. Nou ja wellicht helpt het mondkapje

5 likes

Nee helaas! Zit al een halve week de website te verversen (want ik wil m’n pakketje natuurlijk ook gewoon hebben) maar echt dicht :woman_shrugging:t2:

Mondkapje, sjaal en muts! Dan zit je vast veilig.

3 likes

Ik snap wel dat de pakketbezorgers het druk hebben. Ik krijg zoveel pakketjes die ik niet besteld heb: van mijn werk om velerlei redenen, van collega’s, van vrienden. Allemaal heel lief, maar alles is gewoon verplaatst naar de pakketdienst.

8 likes

Heb via mijn werk een code gekregen waarmee ik een cadeau kon uitzoeken, werd een wehkamp cadeaukaart. Alleen nu duurt het zo lang voor ik die bon ontvang… terwijl ik hem in mn mail zal ontvangen. Stuur die kutkaart gewoon

3 likes

Via tinteling? Ja ik vond het ook zo een onzin dat die kaart niet meteen werd verstuurd, maar volgens mij had ik hem na 1 dag

Ja tinteling! En ik krijg die al een paar jaar en nu stond ici paris er niet meer bij :confounded: bij jou ook niet?

Ik heb een coronagekkie op mn Facebook en die postte iets dat de regels onzin zijn en dat hij dat gewoon postte totdat het weggehaald werd door FB censuur, maar ‘het prikt zo lekker’
En nu wil ik zooo graag zeggen dat een vaccin ook lekker prikt, maar ik heb helemaal geen zin om energie in hem te steken en je wint toch niet van die gekkies.
Dus ik erger me aan mijn interne conflict :joy:

4 likes