Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Dat doet mijn dhl bezorger ook, gooit het pakket op de deurmat, belt aan en klopt kei hard op de deur (en mijn deurbel is ook hard dus die hoort hij zelfs met aanbellen) en rent dan meteen terug naar z’n auto. Kan verder ook geen hallo of alsjeblieft vanaf, maar dat was voor Corona en deze drukte ook al.

1 like

Mijne heeft nog een extra stap toegevoegd: door de ramen spieken.

Uitkijken met masturberen dus.

2 likes

Ah dat is dus een dhl ding, want de bezorger van dhl doet dat hier ook. Like sorry dat ik niet in 1 seconde teleporteer naar de voordeur

6 likes

Dat mijn moeder alwéér een diamond painting via een Ali express dropshipper heeft gekocht. Kreng kostte daar €35 euro en ik had hem binnen 1 minuut op Ali dus gevonden voor facking €12!!! Ik heb haar dit al zo vaak gezegd maar ze blijft er in trappen :triumph:

1 like

Had het hier gister over en denk dat heeel veel vijftigplussers hierin trappen. Je moet je ouders al echt hierover inlichten voordat ze het herkennen. Ook gemeen dat dit zoveel gebeurt op betrouwbare sites zoals Bol en Amazon.

2 likes

@AshKetchum ja ik heb haar hier echt al duizend keer op gewezen en ook dat ze eerst moet kijken naar de levertijd voor ze besteld. Ze heeft het zelf al niet breed dus die €23 extra die ze nu aan een lamlul betaald vind ik echt zonde van het geld.

1 like

Kan ze het niet meer annuleren? :pensive:

1 like

Ik heb er naar gezocht maar staat nergens. Heb haar nu in elk geval duidelijk gemaakt dat ze alleen nog via Ali mag bestellen of anders eerst door mij of mijn broer moet laten nakijken.

Aan de saaaaaie gesprekken in de pauze. Het aantal collega’s in de kantine is natuurlijk al 3/4 jaar uitgedund en daarmee al een uitdaging. Maar nu zijn toch de saaiste collega’s overgebleven dus moet ik veel te hard mijn best doen om het gesprek op gang te houden. Ik heb ook geen zin om 30min naar mijn telefoon te kijken.
Daarnaast maakt niemand ook iets mee nu natuurlijk, dus dat helpt ook niet helaas.

2 likes

wat is dit? ik ken het niet

Same

1 like

Ik moest ergens zijn waar er een grote supermarkt met daarin een traiteur is die alles vers maakt. Ik had me dus al verheugd op een heerlijke lunch van die traiteur. Aan de bestelrij hangt er een gigantisch bord met daarop “Bestel hier uw pizza per slice” en dan 7 verschillende soorten pizza. Dus ik bestel een slice, en die jongen kijkt me aan alsof hij net een spook gezien heeft. Hij had er nog nooit van gehoord dat ze daar ook pizza zouden hebben, dus hij moest het even checken bij zijn collega. Zij bevestigde: in de winter verkopen ze daar geen pizza. Hier werd ik al licht geïrriteerd. Dus ik dacht: dan maar een broodje bestellen, maar dan zag ik dat die jongen zijn mondmasker ONDER zijn neus droeg en ik dacht: no way dat jij gaat ademen en speken op mijn broodje in deze barre coronatijden omdat je te lui bent om dat mondmasker correct te dragen. Dus dan heb ik maar in de supermarkt ingrediënten gekocht om zelf mijn broodje te maken…

(en ja, ik weet wat het is om een hele dag te moeten werken met mondmasker en ik weet dat het kut is, maar je moet hem wel gewoon correct dragen punt)

19 likes

Diamond painting of Ali dropshippers?

Dat eerste, als ik google zie ik veel kleurrijks

ik heb sinds een tijdje een soort eczeem op mn vingers en daar moet je dan een crème op smeren die heel vettig is. Maar dat geeft dan af op alles wat ik aanraak, en ik probeer veel water te drinken dus ga 100x naar de plee, en dan was ik het er weer af.
Dat zo iets simpels toch zo lastig kan zijn :unamused:

Haha ja het is een soort schilderen op nummer alleen dan met hele kleine steentjes die je op een plakvel moet plakken. Mijn moeder is daar nogal aan verslaafd :sweat_smile:

Er moet een monteur langskomen voor onderhoud aan de CV ketel. Vorige week die lui gebeld, na kwartier in de wacht iemand gesproken ‘oh nee dat kan ik niet plannen we bellen je terug’. Bellen ze afgelopen vrijdag terug laten 1x mn telefoon overgaan en daarna niets meer. Toen ik terug belde(want ook aan het werk enzo) kreeg ik een gesloten bandje. Direct een mail gestuurd. Geen reactie net weer zelf gebeld. Kwartier in de wacht, 2x doorverbonden ‘je staat niet in het systeem/we gaan je terugbellen’…Ik trek dit soort ongein echt niet.

Ik ging na een afschuwelijke werkdag nog extra naar de ah voor de gevulde portobello’s. Ik heb ze gescand en betaald maar niet mee genomen uit mijn mandje. Echt wat HAAAAAAT ik dat. Vreselijk. En nu moet ik morgen weer terug

15 likes

Ik heb een megaleuk kerstjurkje besteld, maar het knoopje bij m’n borsten blijft maar openspringen als ik beweeg. In zowel de kleinste als de grotere maat. Echt mega irritant.

Zo irritant is dat. Helpt het nog om een steekje te zetten of is hij echt te klein?

1 like