Ohja dat ga ik even proberen straks! Het stomme is dat die kleinste maat eigenlijk prima is, maar dat knoopje is gewoon echt niet stevig.
Rondje wandelen in de pauze
Haha, doet de bezorger bij ons ook. Ik schrik me altijd helemaal wild. Maar nu mijn bel kapot is, vind ik het wel handig🙃
Ik ben zo klaar met karretjes en mandjes enzo in winkels.
Die karretjes zijn te groot en te lomp en Hans en Grietje gaan naast elkaar door het gang pad met die kar. En mandjes in sommige winkels zijn zo irri want je hebt dan 100 dingen die je wilt bekijken maar dat ding om je arm zit in de weg. Of je vergeet dat dat mandje om je arm hangt en je loopt zo die winkel uit met dat ding.Moet je weer helemaal walk of shame terug.
Ohja en elke week is het weer een verassing of je nou wel of niet een muntje nodig hebt.
Erger me aan mezelf. Ik heb zo lang alleen gewoond (vind/vond het heerlijk). Mijn vriend is het liefst iedere dag bij mij maar ik heb daar echt geen zin in. Ik heb echt mijn eigen tijd en rust nodig. Ik vind hem daardoor niet minder leuk of gezellig, ik hoef gewoon niet iedere dag iemand in mijn huis. Hij voelt zich nu een beetje afgewezen. Ik vind het dan weer jammer dat hij niet begrijpt dat ik soms alleen wil zijn. Echt ingewikkeld dit.
Ja of mensen die hun mandje SCHUIN erin zetten. hoeZO OOK??
Ja buitenproportioneel woest is echt de perfecte beschrijving van wat ik voor deze mandjessituaties voel.
Hier ben ik onlangs ook in getrapt. Er stond vandaag besteld = vandaag verzonden. Vanuit China ja
Die dingen zijn geweldig. Of van die mini karretjes. Of mandjes die je achter je aan moet slepen zijn ook nog wel oke.
Nee want er is altijd wel 1 wieltje kut waardoor je dat ding niet normaal achter je aan kan rollen of er loopt iemand anders met zo’n trekmandje en die heeft niet in de gaten dat jij gewoon enkels hebt
Even aanhakend op de mandjesdiscussie. Gisteren moest ik weer naar de supermarkt maar de meneer voor mij nam na het afrekenen zijn kar niet mee?wat voor aso ben je dan echt? Dus dat ding stond heel erg in de weg en die man liep snel weg dus toen heb ik met mijn kar die andere kar een rotduw gegeven en toen knalde ie tegen een vrouw aan. En toen was ik de aso…
Ik ga echt stuk hierom
Je merkt ook aan alles dat ze die rol in deel twee geen reet aan vond. Zo stom want ik vond die Erik en Darcy zoveel leuker. Geef hun dan meer te doen!
Edit:
En ik vind het ook eigenlijk hilarisch dat ze niet aan Thor 3 mee wilde doen, maar nu dat een succes was komt ze er weer bij. Zo van: “Heeej fans! Did u miss me?”
Een chick in de buurt heeft een vriendje die het leuk vind om knetter hard vreselijke muziek te draaien in zn auto…
Ik heb zin om te stoken in die relatie zodat hij optieft.
Wat houdt je tegen?
Nou hij draagt bodywarmers en zn bilspleet is zichtbaar. Anders had ik hem wel ff voor haar neus getongt.
@jeg @westwood @kali @Lula Ik heb dit laatst dus expres gedaan bij een man die de hele tijd in mijn 1,5 meter kwam staan. Zal hem leren.
Dit is inderdaad wel de perfecte straf
Naast dat het zeker aso is had je die kar toch gewoon ‘op’ die van jou kunnen doen? Snap niet hoe het geven van een zet aan zo’n kar wel een oplossing lijkt?
Nee dat werkt toch niet? Als die kar geen weerstand heeft van een muur ofzo kun je je kar er tegenaan duwen wat je wilt maar die schuiven dan niet in elkaar. Je duwt dan dus alleen die voorste weg. Of snap ik je niet?