Waar erger je je aan? #8 (Deel 1)

Bij mij stond zo’n bon tussen mn spammail. Misschien ff checken

1 like

Dit is pas mijne eerstejaar maar collega’s gaven wel aan dat er een aantal weg waren(bijenkorf en bol ook)

1 like

Oh zooo irritant ja! Ik heb ook zoiets, via Sparklingz. Op 12 december besteld. Heb de code nog steeds niet in m’n mail, hoe lang moet dat duren joh.

1 like

Aan Cyberpunk 2077 die mijn vriend gekaapt heeft terwijl ik zin had om spelletjes te doen vanavond :rage: :rage:

2 likes

Nou echt precies dit, ik werk ook gewoon nog door op locatie dus ik moet iedere x als ik vrij ben op zoek naar een pakketpunt om mijn pakketjes op te halen en dan weet ik niet eens of wat ik ophaal voor mij of voor mn partner is (score: 2 x voor mn partner, 1 x voor mij)

1 like

🥲

4 likes

Kaas voor kerels?? What the fuck??

3 likes

:rage:
Ik wilde het klachtenformulier invullen maar daar word je verplicht (uiteraard) om man/vrouw in te vullen en je adresgegevens.

4 likes

Oh ja extra gerijpt. Dat kan mijn gevoelige maag, die ik heb omdat ik een vrouw ben, niet aan :nauseated_face:

13 likes

Ik voel aan mijn vrouwelijke intuïtie dat ik mij morgen weer boos ga maken. Morgen ga ik een mail eraan wijden.

8 likes

Ik heb in 3 dagen tijd 2 lampen kapot laten vallen. Peertjes die ik nog heb die passen niet :sob: Puzzelen met een klein sfeerlichtje is super lastig.

Is dit piemelbrie?

21 likes

Ik las al de hele tijd “kaas voor krekels”. Ik dacht al wat doen die krekels bij die kaas??
Dringend tijd om mijn bed op te zoeken…

8 likes

Het is geen kaas van kerels hoop ik

Zou wel meteen de goorste slogan ooit bedacht zijn

22 likes

:face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

Ik op m’n laatste werkdag: ja ik ga gewoon m’n ritme aanhouden hoor, anders slaap ik na m’n vakantie zo matig.
Ik op m’n 1e vakantiedag : okee nog 1 aflevering gilmore girls dan (x 3)

13 likes

Ik heb twee LP’s van de laatste albums van Taylor Swift besteld en die staan al ruim anderhalve week wel aangemeld, maar niet ontvangen bij Postnl. Geen idee of ze dan al onderweg zijn, kwijt zijn, of iets anders.

Maar ik heb ook geen zin contact op te nemen met de klantenservice van de webshop. Ik geef ze nog een week tot ik ga zeuren.

Gerijpt op vieze donkere plekken

1 like

Postnl heeft het nogal druk op het moment (understatement), ik denk eerder dat het daarmee te maken heeft.

6 likes

:frowning:
Whyyy?

Kijk je dan ook niet uit naar Love and Thunder?